Факультет мистецтв (Художньо-графічне відділення)
Образотворче мистецтво. Дизайн.

Відповідно до пункту 2 статті 16 Закону України «Про вищу освіту» система забезпечення закладами вищої освіти якості освітньої діяльності та якості вищої освіти (система внутрішнього забезпечення якості) передбачає здійснення процедур і заходів до яких включено здійснення моніторингу та періодичного перегляду освітніх програм.
Упродовж березня 2024 року на платформі MOODLE Криворізького державного педагогічного університету тривало анонімне опитування випускників з метою дослідженні сучасного стану й перспектив удосконалення підготовки фахівців за освітніми програмами.
Учасники анкетування – випускники бакалаврського рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання, які навчалися за ОПП Образотворче та декоративне мистецтво. Опитування задля вивчення якості наданої освіти та вдосконалення освітніх програм університету. Всього в опитуванні взяли участь 30 осіб.
Випускники зазначили, що задоволені якістю отриманої освіти за освітньою програмою відповідає (93,33%) відповідає так, ні (6,66%).
На питання «Чи працюєте Ви за фахом?» відповіді розділилися наступним чином: так – 53,33%, не за фахом, але за спорідненою спеціальністю (у спорідненій галузі) -33,33 %, ні -13,33 %.


Щодо питання у який спосіб Ви знайшли своє теперішнє місце роботи випускники надали такі відповіді: за допомогою Університету – 26,66 %, самостійно забезпечую своє робоче місце (самозайнятість) – 23,33 %, рекомендації друзів/знайомих – 26,66%, за допомогою сервісів (веб-порталів) з пошуку роботи – 6,66%.
Випускники зазначили, що наявність диплома про вищу освіту була важливою для Вашого роботодавця: ні – 26,66%, так, це було одним із вирішальних чинників – 73,33 %. Чи був важливим для Вашого роботодавця здобутий Вами фах відповіді розподілилися таким чином: так, це було одним із вирішальних чинників – 70 %, ні – 30%.
На запитання «Оцініть актуальність освітньої програми “Образотворче та декоративне мистецтво” у світлі найновіших досліджень та вимог сучасного ринку праці за п’ятибальною шкалою від 1 до 5, де 1 – зовсім неактуальна, а 5 – актуальна» відповіді розділилися так: за шкалою 1 – 0%, 2 – 3,33%, 3 – 23,33%, 4 – 20%, 5 – 53,33%; загальнотеоретична підготовка за шкалою 1 – 0%, 2 – 0%, 3 – 13,34%, 4 – 40%, 5 – 46,66%; спеціальна (професійна) підготовка за шкалою 1 – 2,77%, 2 – 0%, 3 – 23,34%, 4 – 13,33%, 5 – 63,33%; практична підготовка, випускники дали відповіді за шкалою 1 – 3,33%, 2 – 0%, 3 – 16,66%, 4 – 13,35%, 5 – 66,66%; розвиток здатності до навчання й саморозвитку за шкалою 1 – 3,33 %, 2 – 6,66%, 3 – 13,33%, 4 – 16,68%, 5 – 60%; формування умінь працювати в колективі, команді за шкалою 1 – 3,33 %, 2 – 6,66%, 3 – 22,22%, 4 – 14,46%, 5 – 53,33%; оволодіння інформаційно-комунікаційними технологіями випускники дали відповідь за шкалою 1 – 3,34 %, 2 – 0%, 3 – 23,33%, 4 – 30%, 5 – 40%; розвиток лідерських якостей випускники дали відповідь за шкалою 1 – 6,66%, 2 – 3,33%, 3 – 12,8%, 4 – 30,55%, 5 – 46,66%.
Серед навчальних дисциплін які є найбільш важливими й корисними, вказано наступне: рисунок, живопис, композиція, психологія, педагогіка, історія мистецтва, ТЖМ.
Щодо престижності спеціальності на ринку праці випускники відповіли, так – 43,34 %, важко відповісти – 53,33%, ні – 3,33 %.
Якби Ви знову приймали рішення про вибір закладу вищої освіти, чи обрали б ви сьогодні КДПУ відповіді розділилися таким чином, так – 76,66 %, ні – 13,33%, важко відповісти – 10,01%.
На запитання «Якби Ви знову приймали рішення про вибір освітньої програми, чи обрали б Ви сьогодні освітню програму “Образотворче та декоративне мистецтво”?» відповіли так (90%) випускників, важко відповісти (10%).
Зміст освітньої програми за п’ятибальною шкалою від 1 до 5, де 1 – зовсім неактуальна, а 5 – актуальна» відповіді розділилися так: за шкалою 1 – 0%, 2 – 10%, 3 – 10%, 4 – 40%, 5 – 40 %; загальна організація роботи структурних підрозділів університету за шкалою 1 – 0%, 2 – 10%, 3 – 10%, 4 – 40%, 5 – 40%; робота органів студентського самоврядування за шкалою 1 – 6,66%, 2 – 6,68%, 3 – 19,44%, 4 – 40%, 5 – 46,66%.
На запитання «Ваші пропозиції для покращення підготовки фахівців за освітньою програмою “Образотворче та декоративне мистецтво” (наприклад, що би Ви додали, змінили чи скоротили в освітній програмі)» випускники зазначили:
залучення до викладання на молодих фахівців-професіоналів, художників-педагогів;
 збільшення кількості часу на практичну частину фахових дисциплін;
 зменшити кількість часу з загальноосвітніх дисциплін;
 збільшення матеріальної бази;
 використання більш сучасних технологій з фахових дисциплін;
 запровадження дисциплін з комп’ютерної графіки;
 вирішення проблеми працевлаштування після закінчення ВНЗ, гарантії;
 використовувати сучасні підходи до наявних предметів;
 збільшувати кількість годин для дисциплін, напряму пов'язаних саме з малюванням - живопис, графіка, композиція тощо.

Такий зворотний зв’язок дозволяє окреслити пріоритети покращення якості освітніх послуг і максимально адаптувати підготовку студентів до потреб ринку праці а також врахувати висловлені рекомендації та побажання для вдосконалення освітніх програм; дозволяє сформувати напрями оновлення та покращення освітніх програм, за якими провадиться освітня діяльність на факультеті.

25912
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Травень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31