Єдина Країна! Единая Страна!

Слайди

Пам`яті жертв Голодомору

Голодомор мовою документів
Запали свічу пам'яті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Регіональний центр

pridnprovie.png

 

Природа Криворіжжя

 

Університетські новини

gazeta.png

 

Урядова «гаряча лінія»

Номер телефону
урядової «гарячої лінії»:
0-800-507-309

 

Урядова «гаряча лінія» працює крім святкових днів та неділі за наступним графіком:

  • понеділок – п’ятниця з 8:00 до 21:00 години
  • субота – з 8:00 до 19:00 години

Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонів оплачуються абонентами відповідно до тарифів оператора мобільного зв’язку.

Банери

Міністерство освіти і науки України

ban.jpg

  brand.png

Тематика магістерських робіт музикознавців Надрукувати
Рейтинг: / 5
ГіршаКраща 
Написав music_teacher   
16.Apr.2011
Орієнтовна тематика магістерських робіт на кафедрі музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки   

                                                                            

ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ТА МАГІСТЕРСЬКИХ  РОБІТ

 

№ з/п

ТЕМИ  КВАЛІФІКАЦІЙНИХ  РОБІТ

1

Формування образного мислення учнів на уроках музичного мистецтва

2

Формування естетичних потреб молодших школярів засобами музичної діяльності

3

Формування емоційної культури особистості засобами музичного мистецтва

4

Використання комп'ютерних технологій як засобу реалізації особистісно орієнтованого навчання на уроках музичного мистецтва

5

Організація фольклорних ансамблів в умовах загальноосвітньої школи

6

Використання творчої спадщини Б.Фільц на уроках музичного мистецтва

7

Організація роботи дитячого духового оркестру в умовах загальноосвітньої школи

8

Педагогічні умови формування культури мислення учнів на уроках музики

9

Формування поліхудожніх умінь учнів на уроках на уроках музичного мистецтва

10

Формування навичок діалогового спілкування на уроках музики

11

Формування пізнавального інтересу на уроках художньої культури

12

Колективна музично-творча діяльність як засіб формування індивідуальності підлітків

13

Педагогічні умови виховання морально-ціннісних орієнтирів учнів старших класів на уроках музики

14

Дидактичні ігри як засіб розвитку образного мислення учнів молодших класів на уроках музичного мистецтва

15

Формування національної свідомості старшокласників засобами українського музичного мистецтва

16

Музичне мистецтво як засіб розвитку духовної культури особистості

17

Розвиток творчої активності молодших школярів засобами музичного мистецтва

18

Музичне сприйняття як засіб естетичного виховання особистості

19

Творчість С. Рахманінова як засіб формування духовної культури учнів старшого шкільного віку

20

Формування емоційної культури підлітків на уроках музичного мистецтва

21

Основні тенденції розвитку сучасної естрадної музики

22

Музикотерапія як засіб виховання дітей молодшого шкільного віку

23

Розвиток музичних здібностей особистості

24

Музична діяльність як засіб естетичного виховання

25

Розвиток музичних інтересів підлітків в умовах позанавчальної діяльності

26

Методичні засади формування національної самосвідомості учнів початкової школи на уроках музики

27

Музичне виховання як засіб естетичного розвитку молодших школярів

28

Музичне сприйняття як засіб формування естетичних ідеалів підлітків

29

Методика навчання ансамблевої гри на народних інструментах в умовах гурткової роботи

30

Методика розвитку музичних здібностей молодших школярів

31

Організація дитячого ансамблю музичних інструментів в умовах загальноосвітньої школи

32

Методика застосування дидактичної гри  на уроках музики

33

Формування естетичної свідомості учнів середніх класів засобами музики

34

Поліхудожня підготовка як умова розвитку музично-творчих здібностей учнів середніх класів

35

Поліхудожні технології в музичній освіті

36

Музичне сприйняття як  засіб художньо-естетичного виховання особистості

37

Формування творчих здібностей молодших школярів на уроках музики

38

Формування поліхудожньої компетентності учнів молодших класів на уроках музики

39

Українська народна музична творчість як засіб виховання національних почуттів особистості школяра

40

Методика формування музичних знань молодших школярів на уроках музики

41

Феномен фортепіанного мистецтва в музичній культурі

42

Фортепіано в академічній музичній культурі: традиції і сучасність

43

Сучасні аспекти методики навчання грі на гітарі

44

Творчість Ф. Шопена в історії розвитку фортепіанного мистецтва

45

Використання дитячої фортепіанної музики у процесі формування навичок художнього сприйняття

46

Розвиток української фортепіанної школи у ХХ столітті

47

Сучасні тенденції початкової музичної освіти в Україні

48

Педагогічні принципи виховання музиканта-виконавця вітчизняної піаністичної школи

49

Естетичне виховання підлітків засобами музики у позакласній роботі

50

Педагогічні умови організації нетрадиційного уроку музики в середніх класах

51

Музично-ритмічне виховання учнів молодших класів у позаурочний час

52

Традицій музичного виховання в Україні

53

Активізація творчої самостійності студентів у процесі інтерпретації фортепіанних творів сучасних композиторів

54

Музично-естетичне виховання учнів середніх класів у процесі позакласної роботи

55

Формування вмінь аналізу та інтерпретації художніх творів учнів середнього шкільного віку на уроках музики

56

Використання творчих завдань як засіб активізації творчого потенціалу молодших школярів на уроках музики

57

Виховання ладового слуху молодших школярів на уроках музики

58

Ритмічне виховання молодших школярів на уроках музики

 

Останнє оновлення ( 28.Dec.2013 )
 
< Попередня