Кафедра інформатики та прикладної математики
Фізико-математичний факультет

19 квітня 2017 року студенти групи І-14 спеціальності Інформатика Олександр Голуб, Альбіна Хомінятич та Анастасія Колотій залучилися до проведення Дня науки в Криворізькому Центрально-Міському ліцеї. В рамках заходу ними було проведено майстер-клас із програмування для учнів ліцею. Школярі навчилися створювати комп’ютерні ігри в жанрі текстового квесту засобами рушія Instead.

Текстовий квест, або Interactive fiction, — це жанр, що знаходиться на межі художньої літератури й комп’ютерної гри. Це книга, в якій від рішень гравця залежить розвиток сюжету. Одним із літературних прототипів інтерактивної літератури можна вважати «Сад переплетених стежок» Хорхе Луїса Борхеса. З розвитком можливостей обчислювальної техніки жанр збагачується новими можливостями й досягає свого розквіту в 70-80 роках минулого століття. В 90-х інтерактивна література частково витісняється графічними комп’ютерними іграми. Сьогодні з ростом популярності електронних книг, смартфонів та інших мобільних пристроїв жанр Interactive fiction переживає нове народження, оскільки він ідеально адаптується під ці платформи.

Автори майстер-класу спробували стерти границю між програмістом і письменником, в результаті чого кожен учасник зміг створити власну інтерактивну новелу. Фото із заходу доступні в фотогалереї.

 

1760
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30