19 квітня 2017 року студенти групи І-14 спеціальності Інформатика Олександр Голуб, Альбіна Хомінятич та Анастасія Колотій залучилися до проведення Дня науки в Криворізькому Центрально-Міському ліцеї. В рамках заходу ними було проведено майстер-клас із програмування для учнів ліцею. Школярі навчилися створювати комп’ютерні ігри в жанрі текстового квесту засобами рушія Instead.
Текстовий квест, або Interactive fiction, — це жанр, що знаходиться на межі художньої літератури й комп’ютерної гри. Це книга, в якій від рішень гравця залежить розвиток сюжету. Одним із літературних прототипів інтерактивної літератури можна вважати «Сад переплетених стежок» Хорхе Луїса Борхеса. З розвитком можливостей обчислювальної техніки жанр збагачується новими можливостями й досягає свого розквіту в 70-80 роках минулого століття. В 90-х інтерактивна література частково витісняється графічними комп’ютерними іграми. Сьогодні з ростом популярності електронних книг, смартфонів та інших мобільних пристроїв жанр Interactive fiction переживає нове народження, оскільки він ідеально адаптується під ці платформи.
Автори майстер-класу спробували стерти границю між програмістом і письменником, в результаті чого кожен учасник зміг створити власну інтерактивну новелу. Фото із заходу доступні в фотогалереї.