Кафедра математики та методики її навчання
Фізико-математичний факультет

Студенти спеціальності "Математика" проходили практику у Криворізьких школах. Можна переглянутися Звіти та Презентації з матеріалами практики.

  Середня школа № 74

Виробничу (педагогічну) практику в Криворізькій спеціалізованій школі I-IIIступенів №74 з 28.01.2013 по 08.03.2013 проходили студентки-практикантки, які були закріплені за такими класами:  Бай Юлія Олександрівна (7-А клас),     Бубирьова Анастасія Андріївна (5 А клас),  Заєць Ганна Сергіївна (5-Б клас),    Зальотіна Ольга Олегівна (6-А клас),  Овсяник Анна Сергіївна (6-Б клас) .

praktika1

Презентація за підсумками  практики в №74

Виконання індівідуального плану роботи розпочалі Із Знайомство з учбовим закладом, класом, у якому будемо виконувати обов'язки класного керівника, та документацією, яка необхідна Класна керівнику та вчителю математики для организации навчально-виховного процесу. Ознайомитись Із внутрішнім розпорядку закладу. Течение практики Кожна студентка слідувала індівідуальному планом навчально-виховної роботи, Складення на основе плану виховної роботи класного керівника та календарного плану вчителя математики. Течение первого тижня ми спостерігалі за уроками, Які проводили вчителі математики у класах. Потім КОЖЕН студент у своих класах провівши уроки согласно з Расписание.

За годину проходження виробничої практики студентами булу проведена така

А) виховна робота з учнямі:

  • профілактичні бесіда «Стережися вірусу!»;
  • рейди: «Шкільна форма», «Шкільне взуття», «! Ні - палінню», «Діти вулиці»;
  • Євг до дня вшанування пам'яті ветеранів Війни (Афганістану);
  • ТВГ присвячено 69-й річниці визволення Кривого Рогу від німецько-фашістськіх загарбніків та захисника Вітчизни;
  • підготовка до свят ( «День Святого Валентина», «8 березня» та ін.)
  • класні години;
  • Анкетування;

Б) та позакласна робота:

  • випуск плакатів до свят;
  • проведення розважальних програм до дня Святого Валентина;
  • облік успішності учнів закріпленого класу (виготовлення табеля успішності);
  • відвідування та привітання ветерана Війни;
  • похід до музею;
  • відвідування дискотеки;
  • спортивні змагання;
  • проведення Додатковий зайняти з математики;
  • проведення залікового математичного заходу;
  • «8 березня Свято» та ін.

Студентами-практикантами були проведені Загальношкільний залікові заходи з математики:

ü      Конкурсна програма «Математичний калейдоскоп» (5-А і 5-Б класи);

ü      Конкурсна програма «Найрозумніший» (6-А та 6-Б класи);

ü      Конкурсна програма «Фан клуб математики» та інтелектуальна гра «Слідство ведуть знавці» (7-А клас).

Беручи за основу спостереження та аналізуючі роботу педагогічного колективу, спілкуючісь з колективом класу, ми дійшлі висновка, что для покращення умов навчання та виховання школярів, та патенти,:

ü более уваги пріділяті мотівації навчальної ДІЯЛЬНОСТІ, актівізації пізнавальної ДІЯЛЬНОСТІ всех учнів, а не Певного їх складу, врахування Гідність школярів, Залучення создания ситуации успіху (а не ситуации - унікнення наказания);

ü пріділяті более годині Для пояснення нового матеріалу, чіткіше віділяті та акцентуваті Рамус учнів на тих, чи других нюансах матеріалу, более використовуват наочності та демонстраційні матеріали, Частіше використовуват создания проблемних СИТУАЦІЙ та Залучення до Творчої роботи.

Педагогічна практика підтверділа, что ми не матиме, у віборі професії. Всім студенткам сподобалось працювати з дітьми, організовуваті їхню Навчальна діяльність на уроці и в позаурочній годину. Такоже цікавою булу робота з учнівськім Класна колективом и Ознайомлення з роботом класного керівника. Певні Труднощі вінікалі на уроках математики у 5 класі, це Було пов'язане з тім, что учні отримувалася Початкові знання з предмету, и тому перед тім, як смороду приступили до безпосередно Вивчення новой тими, їм необходимо Було надаті певні знання, зацікавити їх. Для цього вікорістовувалі более наочності, демонструвала плакати и табліці, давали їм змогу самим ВІДПОВІДАТИ на поставлені проблемні питання.

Хочеться віріті, что Вчительська стежина встелена НЕ лишь Тереном, а й квітами. 

Презентація про практику студентів у 74-ій школі.

Практика у Вальдорфській школі

        

Презентація про практику студентів у Вальдорфській школі

 

 praktika2

Ломачевська Марія Юріївна та Тімофієва Тетяна Сергіївна проходили педагогічну практику в Кріворізькому навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня Вальдорфська школа І-ІІІ ступенів - дитячий садок». Практика чати з 28.01.2013 по 7.03.2013р. Ми були закріплені за 7 та 8 класом, віконувалі обов'язки класного керівника та вчителя математики.

При підготовці до проведення уроків, позакласна ЗАХОДІВ та з других вопросам Звертайтесь за помощью и до вчителя математики , класного керівника 8 класу   - Гріцішіної Тетяни Арсентіївні.

Суть Вальдорфської школи можна зрозуміті з вислову Рудольфа Штайнера, поданого у Презентації. З Основними особливо Вальдорфської педагогіки можна ознайомітіся з Наступний слайдів. Всі вальдорфські школярі зобов'язані проходити два особливо предмета, Які є чисто антропософськімі духовними вправо: живопис та еврітмія.

Почали знайомитися з методикою викладання в школі ще в Жовтні 2012 року, відвідалі 7 уроків геометрії Т.А. Гріцішіної, в цею годину у 8 класі булу епоха геометрії.

Во время практики апробувалися електронні наочності з розроблення електронного навчального курсу . На уроках вікорістовуваліся Презентації,   побудова в дінамічній геометрії GRAN-2D, зокрема до тими «Впісані и опісані многокутнікі», щоб Розглянуто так звані задачі на Відкриття; підбіраліся характерні для даної школи нестандартні, практичні завдання з математики.

Труднощі, Які вінікалі на качана проходження практики:

  • складання конспектів російською мовою;

§ недостатня Кількість підручніків, методичної літератури з математики самє для вальдорфської школи;

§ нераціональній добір вправо для етапу актуалізації опорних знань та умінь

§ підбір вправо на просторово уяву та мислення;

§ незнання індівідуальніх особливо учнів;

§ проблеми Впровадження проектних технологій (недостатні уміння учнів працювати самостійно, використовуват програмне забезпечення).

§ Які теоретичні Відомості нужно Записати в зошити, оскількі підручніків у них немає;

§ часто діти плутають свободу и вседозволеність, тому нам доводилося много зусіль докласті до їх виховання.

В цілому провели по 10 уроків.

    Во время практики активно брали участь у віховній работе як класу , так и школи. Например, до Дня Закоханих разом з учнямі своих класів малювать плакати ,   до Дня визволення Кривого Рогу від фашістськіх загарбніків разом з класом готувалі Загальношкільний Захід «У моє місто прийшла перемога», до которого підготувалі две Презентації, что супроводжували все свято .

      Нами були такоже проведені залікові виховні заходи. Проводили Захід «День Святого Валентина» 14 лютого, усний журнал «Найввічлівішій» 6 березня. Течение практики відвідувалі уроки з других предметів. Найбільш враз урок рукоділля, де учні Виготовляю маски з гіпсу.  Разом з учнямі своих класів ходили до театру «Академія руху» на вистави «Чотири пори року». Це дало змогу краще познайомитися з ними в неформальній обстановці . Во время практики відвідалі Відкритий Захід в Центрально-Міському ліцеї, Який БУВ присвячений творчості и особистості Оксани Зорі.  Малі змогу ознайомітіся з новітнім обладнанням школи. У ліцеї є сучасний клас и 10 аудіторій, оснащених мультимедійною технікою.

За результатами практики підготовлено две Публікації: на міжнародну конференцію "Теорія і методика навчання фундаментальних дисциплін", Який проходитиме 11 квітня в Кривом Роге, Всеукраїнський семінар "Вальдорфська педагогіка". Студенти получил запрошення на цьом семінарі віступіті и презентуваті розроблення навчальний курс. Удосконалено: курсову роботу з методики навчання математики про Вальдорфська педагогіку.

В цілому, нам все удалось, - ми впораліся з труднощамі, Які вінікалі в ході практики. Адміністрація Вальдорфської школи запросили Ломачевську Марію и Тімофієву Тетяни следующего року побуваті на педагогічній практике в Цій же школі у старших школах .

Презентація про практику студентів у Вальдорфській школі

 

Криворізький науково-технічний та металургійний ліцей №81

Звіт з педагогічної практики студентів фізико-факультету математичного  Войтенко Маріні, Демиденко Івана, Калєйніка Дмитра, Негоди Світлани, Хівріч Ірини

    Практика проходила в Кріворізькому науково-технічному та металургійному ліцеї №81, Який має належно забезпечення та відповідну навчально-виховного базу.    Презентація з матеріалами практики

    Першого ж дня педагогічної практики шкірного студента групи Було закріплено за окремий класами.

   Во время проходження педагогічної практики всебічну допомогу надавали: методист - керівник Шіперко Світлана Генадіївна, методист з кафедри педагогіки - Зеленкова Наталя Іванівна, методист з кафедри психології - Устименко Світлана Федорівна, класні Керівники та вчителі - предметники.

    Всі вчителі математики є випускниками Кріворізького державного педагогічного університету.

   Перед нами стояла мета - Сформувати системи педагогічних умінь й навічок, фахових здібностей особистісно - індівідуального стилю поведінкі та ДІЯЛЬНОСТІ необхідніх для майбутньої професії в Наближення до роботи условиях.

    Оскількі, самє практична діяльність в навчально-виховному закладі дает змогу пізнаті та віпробуваті собі у роли вчителя, відчуті смак цієї роботи, візначіті Власні Професійні Захоплення, переконатіся у своїй псіхологічній готовності до педагогічної ДІЯЛЬНОСТІ, поглібітіпсіхолого - педагогічні знання, збагатіті й, если необходимо, скорігуваті особістісні педагогічні погляди и позіції, сформовані під час навчання в інстітуті.

    Во время педагогічної практики ми віконувалі следующие завдання:

1. формуван вміння и навички спостерігаті за навчально-виховного процесу та аналізуваті его результати.

2. Вивчай Зміст и систему планування навчальної роботи вчителя математики.

3. Відпрацьовувалі практичні Професійні вміння и навички организации та Здійснення навчально-виховної роботи з учнямі.

4. Навчаюсь застосовуваті на практике знання отрімані при вівченні психолого-педагогічних дисциплін и методики навчання математики в інстітуті.

5. Оволодівалі методами, прийомами и засоби проведення уроків, а такоже навички керівніцтва пізнавальною діяльністю школярів відповідно до їх вікових та індівідуальніх Особливе.

   Труднощі, Які вінікалі во время проходження педагогічної практики.

Во время будь-якої роботи вінікають Труднощі, смороду вінікалі и в нас.

- У период адаптації вінікалі проблеми з налагодження дисципліни в класі;

- Вінікалі складності при доборі потрібніх Доречний вправо для сприйняттів засвоєння нового матеріалу.

Наші здобуткі

Ми навч:

- Плануваті уроки и позакласні заняття з математики. 

- Проводити уроки різніх тіпів, позакласні заняття.

- Використовуват найбільш ефектівні методи, форми и Прийоми навчання. 
- Враховуваті Особливості фізічного и псіхічного розвитку школярів при віборі форм и методів роботи на уроках

- Грамотно запісуваті дані СПОСТЕРЕЖЕНЬ у Щоденнику, аналізуваті їх. 
- Організовуваті учнів, створюваті РОбочий атмосферу, підтрімуватіінтерес и свідому дісціпліну школярів. 

- Проявляті вінахідлівість, педагогічний такт у різніх педагогічніхсітуаціях. 
- Здійснювати Самоаналіз та самооцінку результатів власноїдіяльності, а такоже аналізуваті пробні уроки и заняття іншіхпрактікантів своєї групи , запісуючі спостереження та аналіз вщоденнік з педагогічної практики;

- Готувати дидактичних обладнання до уроків и виховних ЗАХОДІВ. 

       Педагогічна практика дала нам змогу спробуваті собі у роли вчителя, допомогла переконатіся, что ми Зроби Правильний вибір професії.

       Ми побачим, что вчитель - це людина, яка Постійно самовдосконалюється, працює над собою. Тому Задля Підвищення своих педагогічних навічок та вмінь ми будемо навчатися и самовдосконалюватіся!

Презентація з матеріалами практики

 

Студенти Кріворізького педагогічного інституту: «Побувавші на практике у школі, Переконайся, что професія вчителя  -  ! Наш вибір»

У системе подготовки майбутнього вчителя чільне місце посідає педагогічна практика. І це Цілком закономірно, оскількі формирование ПРОФЕСІЙНИХ якости Важко уявіті без чіткої и Глибока продуманої практичної подготовки.

- Щороку более двох тисяч студентів нашого інституту охоплені практикою у Середніх закладах освіти міста та літніх таборах відпочинку для підлітків , - розповідає  Інна Олександрівна Овсепян, керівник педагогічної практики Кріворізького педагогічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет» . - У школах смороду вчителі и класні Керівники, закріплені за одним за шкірних класом Задля якісного виконан Завдання практики , у таборах - вожаті. Догоди про Співробітництво у інституту укладені з 65 школами. Нашим студентам завжди раді у школі и вчителі, и учні. Особливо много теплих відгуків, Подякою отрімуємо від таких провідніх Навчальних Закладів, як кріворізькі гімназії № 95 (дир. А.І. Шепілко) и № 91 (дир. Т.Б. Бєлікова), навчально-виховний комплекс № 35 (дир. Р .З. Лисенко), загальноосвітніх шкіл № 103 (дир. Л.М. Кеуш), № 75 (дир.) С.В. Федоров, № 8 (дир. Т.Г. Невмержицька) та много других. Серед всех факультетів фізмат віділяється чіткою організацією практики, что позитивно впліває на ее результатівність.


Ми побувалі на підсумковій конференции студентов-математіків 4 курсу за результатами педагогічної практики, поспілкувалися зі студентами. Валентина Погуляй, Світлана Негода, Настя Бубірьова, Марина Войтенко, Ольга Савонюк, Яна Супрун, Юлія Бойчук радісно розповідалі про ті, як студенти з їхніх груп и смороду Самі проводили уроки, різноманітні конкурси, вікторіні, вечори відпочинку для школярів, якові гарну методичну підтрімку надавали практикантам вчителі та дирекція закладів. Здавай, что щирі посмішки практікантів та школярів зі світлин студентських презентацій додали ще более тепла и любові в аудіторію. А ще ми відзначілі, что студенти и у виступа, и в особіст спілкуванні говорили про ті, что може Господь з Вибори майбутньої професії вчителя.

-Віробніча Практика - добра нагода перевіріті практичність значущість и своих наукових ДОСЛІДЖЕНЬ , -розповідає  студентка  IV  курсу фізико-математичного факультету Марія Ломачевська,  яка побувала на практике у Вальдорфській школі.  - Ми з Тетяни Тімофієвої начали знайомитися з методикою викладання в вальдорфській школі ще з жовтня , коли відвідалі низьку уроків вчителя-новатора Тетяни Гріцішіної. Во время практики апробувалися розроблені нами наочності для електронного навчального курсу , добирали для уроків характерні для вальдорфської педагогіки нестандартні, практичні завдання з математики, удосконалілі курсову роботу з методики навчання, підготувалі Публікації на Міжнародну конференцію "Теорія і методика навчання фундаментальних дисциплін" і Всеукраїнський семінар з вальдорфської педагогіки, Які проходитимуть у квітні у Кривом Роге.

Опубліковано в газеті "Універсітетські новини" у рубріці "Крок у професію" під заголовком "Фах учителя - наш вибір" за квітень 2013 року (№ 3)

167
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Жовтень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31