Кафедра математики та методики її навчання
Фізико-математичний факультет

Нинішній освітній простір пропонує безліч шляхів для зростання креативного вчителя. Проте, як не помилитися у виборі, які методи, прийоми та форми навчання обрати для своєї діяльності? Ці питання завжди хвилюватимуть педагога, який прагне самовдосконалення й професійного зростання. У наш час неможливо працювати за шаблоном.

prida4a6

Про те, як учитель повинен віднайти свій унікальний шлях у роботі, виробити систему, що допоможе виховувати талановитих і здібних учнів, а також надасть стимул для його ж розвитку, бесідуємо з вчителем математики та інформатики Криворізької педагогічної гімназії, кандидатом педагогічних наук Тетяною Придачою. Вона випускниця фізико-математичного факультету у 2010-му році.

 – Проект «Менеджмент молодого спеціаліста» розроблений мною сумісно з вчителем математики нашої гімназії, вчителем вищої категорії, вчителем-методистом Ольгою Іванівною Євстігнєєвою, – розповідає Тетяна Василівна. – Він є певною дорожньою картою педагогічного зростання молодого вчителя в умовах сучасної школи, втіленням девізу гімназії «Ми дбаємо про майбутнє України». Створена дорожна карта – це не розроблений в найдрібніших деталях точний шлях до професійного зростання молодого спеціаліста. Це певна система складових, які можуть стати орієнтиром в його діяльності. Нам надзвичайно приємно повідомити, що даний проект став переможцем міського конкурсу «Молодий вчитель – вчитель-наставник».

– Як працюється молодому вчителю в одному з кращих загальноосвітніх закладів міста?

2291

31 травня о 14.40 викладачам Криворізького державного педагогічного університету досвід використання мультимедійної дошки в підготовці майбутніх учителів презентувала доцент кафедри математики та методики її навчання Тетяна Григорівна Крамаренко.

Присутні мали змогу ознайомитися з технологією розробки уроків для дошки InterWrite, яка використовується в ауд. 314, переглянути  і "взяти участь" у проведенні низки уроків, які розробляли студенти спеціальності "Математика" в рамках вивчення курсу "Інформаційно-комунікаційні засоби навчання математики" з використанням програмного забезпечення для цієї дошки. А також ознайомитися з можливостями організації роботи "Школи у хмарах" на сервісах LearningApps та GeoGebra, переглянути низку наочностей, створених з використанням цих сервісів не лише для вивчення математики, але й інших навчальних предметів. Цікаво було присутнім дізнатися, як за допомогою програмного забезпечення для мультимедійної дошки записати скрінкасти, які на сьогодні набувають популярності в мережі YouTube, при розробці відкритих електронних навчальних курсів тощо, на скільки зручно подавати через мультимедійну дошку розробки уроків з бібліотек електронних наочностей, рекомендованих МОН для використання у школі. 

Присутні  висловлювали побажання  вдосконалювати уміння використовувати мультимедійну дошку в навчанні.


Тому для тих, хто бажає детальніше ознайомитися з технологією розробки уроків для мультимедійної дошки, радимо заповнити відповідну форму.  Час і місце проведення наступного майстер-класу буде повідомлено за отриманими адресами і телефонними номерами.


На нашу думку, доцільно 2-4 години для ознайомлення з технологією розробки уроків для мультимедійної дошки включити до офіційної програми курсів підвищення кваліфікації викладачів університету. 

2016Фіз мат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На фото студенти і викладачі фізико-математичного факультету університету

 


ВИКОРИСТАННЯ  У НАВЧАННІ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ  ДОШКИ

Серед технічних новинок, що приходять сьогодні до навчальних закладів, особливе місце займають мультимедійні дошки. Завдяки їх використанню можна збільшити потенціал розкриття теми у порівнянні з використанням звичайної дошки чи навіть комп’ютера з проектором.

Доцільне використання ІКТ у навчанні сприятиме підвищенню якості освіти, а саме через якість потенціалу досягнення мети освіти та якість процесу формування професіоналізму. Тому проблема підготовки майбутнього вчителя до використання комп’ютерно-орієнтованих та хмаро-орієнтованих засобів навчання є актуальною.

2043

Станція математики "Розумники і розумниці"

20170303 09520120170303 095321

1350

Після фіналу «Євробачення» переможець має можливість поїхати в турне по Європі з концертами, щоб вболівальники могли ще і ще раз почути вподобану пісню і на власні очі побачити їх обранця. Приблизно так само має бути з переможцями міського та обласного турів конкурсу «Учитель року-2016». Про їх досвід роботи, досягнення повинні дізнаватися інші вчителі шкіл міста, на позитивних прикладах навчатися студенти - майбутні педагоги.

Про те, що до такої практики є значний інтерес, що криворізькі педагоги хочуть вчитися навчати по-новому, свідчить і кількість присутніх, які побували на майстер-класах по використанню в навчанні школярів і студентів мультимедійних засобів, Інтернету. Такі майстер-класи для студентів і викладачів фізико-математичного факультету, а потім і для вчителів математики криворізьких шкіл в стінах Криворізького державного педагогічного університету були проведені переможцем міського конкурсу "Учитель року-2016" в номінації "Математика" Анною Валеріївною Дрибас, призерами обласного туру конкурсу Наталією Сергіївною Габзовскою та Іриною Миколаївною Шабелян.

2016majsterklas1

373

День молоді - свято України, яке відзначається щорічно в останню неділю червня відповідно до Указу Президента України від 22 червня 1994 року N 323/94 «Про День молоді». Свято встановлене «На підтримку ініціативи молодіжних об'єднань і організацій України». У 2016 році День молоді припадає на 26 червня. Саме у цей день біля «Сонячної галереї» у Кривому Розі пройшли так звані «наукові пікніки». Мета такого заходу - популяризація науки. Зокрема всі факультети педагогічного будуть представляти свої напрацювання, проводити різноманітні майстер-класи, демонстрації дослідів. 

2016piknik1

238

utschitelroku1Обласний тур престижного конкурсу на звання «Учитель року-2016» проходив у номінаціях «Математика», «Англійська мова», «Історія», «Захист Вітчизни» (вперше). У ньому взяли участь більше ста переможців першого туру. Фінальний етап з математики та «Захисту Вітчизни» проводився в Дніпропетровську, з історії - в Кривому Розі на базі навчально-виховного комплексу № 35 «Загальноосвітня школа - багатопрофільний ліцей" Імпульс"», з іноземної мови - в Марганці. 


Про хід захоплюючого змагання розповідає голова журі конкурсу з математики, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри математики та методики її навчання Криворізького педагогічного університету Тетяна Григорівна Крамаренко.

160
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31