Слухачі КПКВ "основи здоров'я" висловлюють щиру подяку працівникам ЦДПО, І.А.Кравцовій, Н.Є.Коломієць, Н.В.Яременко, за чітку організацію роботи та толерантне ставлення. Відзначаємо високий фаховий рівень і актуальність обраних для обговорення проблем на заняттях, проведених викладачами кафедри зоології та методики навчання біології.

21 березня 2017 року на психолого-педагогічному факультеті КДПУ кафедрами соціальної педагогіки і соціальної роботи, практичної психології спільно із центром доуніверситетської та післядипломної освіти, проведено захід: «Соціально-психологічні дебати: рівні умови для кожного. Симптоми аутизму у поведінці молодших школярів».

Перед вчителями міста із вступним словом виступила к.п.н., доцент, старший інспектор відділу доуніверситетської та післядипломної освіти Размолодчикова І.В. зазначивши, що аутизм — це досить поширений на сьогоднішній день діагноз. Дітей з цим захворюванням часто називають «діти дощу». Аутисти відірвані від реальності і складається враження, що вони живуть в якомусь іншому світі. Незважаючи на те, що аутизм сам по собі відноситься до психічних захворювань, він далеко не завжди негативно впливає на інтелект маляти, і серед аутистів часом зустрічаються особливо обдаровані в розумовому розвитку діти. У чому ж криються причини виникнення аутизму у дітей, і чим це захворювання проявляється? Ми намагалися розібратися слухаючи виступ доктора психологічних наук, професора, завідувача  кафедри практичної психології Зою Михайлівну Мірошник.

Як завжди привітна, емоційна і надзвичайно закохана у свою професію Зоя Михайлівна свій виступ розпочала із того, що всі люди різні, і неможливо знайти дві абсолютно ідентичні особистості. Але часом зустрічаються особливі хлопчики і дівчатка. Їх можна відрізнити від інших з першого погляду. Вони захоплені власним світом, цураються сторонніх і вкрай трепетно ставляться до своїх речей. Іноді така поведінка говорить про особливий синдром – аутизм.

Варто відзначити, що аутист – це не людина з розумовими відхиленнями. Навпаки, такі діти можуть мати зачатки геніальності, так як розвиваються внутрішньо швидше, ніж зовні. Вони можуть цуратися соціуму в тій чи іншій формі, відмовлятися говорити, погано бачити, але при цьому в розумі вирішувати найскладніші завдання, віртуозно орієнтуватися в просторі і мати фотографічну пам'ять. При легкому ступені аутизму людина здається практично нормальним, хіба що трохи своєрідним. Він може без причини ставати похмурим, говорити сам з собою в особливо хвилюючі моменти, годинами просиджувати в одному місці, дивлячись в одну точку. Але такі моменти можуть відбуватися в житті часто-густо.

Завідувач кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи, к.п.н., доцент Шимко І.М. у своїй доповіді розкрила механізми соціалізації молодших школярів і з проявами аутизму.

Під час зустрічі вчителі задавали багато питань, а які отримували кваліфіковані відповіді.

По закінченню присутнім було вручено сертифікати учасників.

Видатний вчитель показує,
Великий учитель надихає!
Вільям Уорд

Вчителі фізики щиро вдячні видатним майстрам своєї справи, з великої літери професіоналам – всім викладачам кафедри фізики та методики її навчання.
Ми отримали прекрасне підґрунтя для подальшої своєї роботи. Ви розкрили і допомогли розібратися в актуальних питаннях, що сьогодні стоять перед вчителем!

Із вдячністю зауважуємо належну організацію нашої роботи, здійснену працівниками ЦДПО.

Бажаємо творчої наснаги у подальшій Вашій діяльності!

 

 

2 березня 2017 року в групі слухачів КПКВ початкових класів відбувся семінар-практикум "Мій найкращий урок". У ході цього заходу педагоги успішно обмінювалися досвідом організації уроків рідної мови та літературного читання. У відкритій дискусії-обговоренні брали участь наукові консультанти, методисти кафедри початкової освіти доценти І.А.Кравцова, Л.Р.Шпачук, О.А.Павлик, Н.І.Білоконна.

До методичної скарбнички "100 найкращих уроків рідної мови" увійшли презентовані уроки вчителів-методистів Т.П.Шукової (КЗШ №42), А.Ю.Ткаченко (КЗШ №1), Н.М.Квартюк (КСШ№71), Н.І.Мучак (КЗШ№55), Т.В.Афанасьєвої (КЗШ №97), А.А.Булгаки (КЗШ №45),Л.А.Іленко (КЗШ №81), В.М.Кузьменко (КЗШ №33), К.О.Волосової (КЗШ №123).

 

Учителі англійської мови зауважують, що під час проходження КПК в Криворізькому державному педагогічному університеті їм надана можливість поліпшити власні знання з фаху, освоїти новий інструментарій з методики й психолого-педагогічних дисциплін, плідно поспілкуватися з колегами. Із вдячністю згадуватимуться лекції і практичні заняття, проведені Н.Д.Соловйовою, Т.О.Дороніною, Д.М.Турковою, І.А.Кравцовою,  І.С.Зоренко, Г.А.Балутою та іншими викладачами. Маємо надію ще не раз повернутися в ці гостинні стіни!

21 березня 2017 року на психолого-педагогічному факультеті КДПУ в ауд. №306 о 13.40 відбудуться «Соціально-психологічні дебати: рівні умови для кожного. Симптоми аутизму у поведінці молодших школярів».

Захід відбудеться за сприяння кафедр соціальної педагогіки і соціальної роботи, практичної психології та центру доуніверситетської та післядипломної освіти.

Запрошуються студенти, викладачі, вчителі і всі кого цікавить проблема аутизму у молодших школярів.

Висловлюємо подяку викладачам курсів за цікавий, корисний, змістовний матеріал, поданий на лекційних та практичних заняттях О.А.Павлик, Н.І.Білоконної, Д.М.Туркової, Л.П.Лисогор, І.В.Грабовець. Участь у семінарі «Соціалізація молодших школярів» (організатори доц. І.В.Размолодчикова, доц. І.М.Шимко), надихнула нас на нові творчі експерименти, віднайдення оптимальних шляхів адаптації учнів у соціумі. Майстер-клас, проведений на базі КЗШ №15 завдяки ініціативі методиста ІМЦ з початкової освіти Т.В.Мещерякової не просто сподобався, а й став джерелом методичного пошуку. Хочеться висловити особливу подяку начальнику Центру доц. І.А.Кравцовій за створену доброзичливу й діяльну атмосферу. 

Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Березень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31