Кафедра початкової освіти
Психолого-педагогічний факультет

РЕКОМЕНДОВАНА ТЕМАТИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИХ І МАГІСТЕРСЬКИХ РОБІТ

з методики навчання математики молодших школярів

на 2016-2017 н.р.

Науковий керівник: к.п.н., доц.. Кисільова-Біла В.П.

1. Задачі з практичним змістом як засіб формування математичної компетентності молодших школярів

(Варіант 1: для учнів 1-4 кл. за окремою змістовою лінією;

Варіант 2: для учнів одного класу (клас (1 або 3 або 4) за вибором студента) за всіма змістовими лініями навчальної програми).

2. Формування узагальнених умінь розв'язувати задачі програмного мінімума початкового курсу математики.

3. Формування узагальнених умінь на прикладі розв'язування окремих видів складених задач на процеси (задачі на рух).

4. Стимулювання дослідницької діяльності молодших школярів засобами нетрадиційних задач (варіант 1); засобами практико зорієнтованих задач (2 варіант). (Вибір варіанту за студентом).

5. Формування соціальної компетентності молодших школярів засобами змісту початкового курсу математики (на прикладі 3-4 кл.).

6. Процесуальна складова феномену «Уміння вчитися» як головний чинник у навчанні учнів способам дії на уроках математики в першому класі.

7. Оволодіння обчислювальними прийомами як запорука формування обчислювальної компетентності учнів першого класу.

8. Формування культури писемного і усного математичного мовлення учнів другого класу у процесі оволодіння обчислювальними прийомами концентру «Сотня».

9. Формування світогляду молодших школярів засобами змісту початкового курсу математики.

10. Метод варіювання сюжетних задач як чинник підвищення якості навчальних досягнень учнів 3-4 класів.

11. Дотримання принципу наступності у формуванні освітніх компетенцій дошкільників і математичних компетенцій учнів першого класу.

12. Графи в казкових сюжетах на уроках математики як дієвий засіб оволодіння представленням (поданням) інформації.

13. Методика роботи над засвоєнням математичних понять в умовах комплексної взаємодії з курсом «Логіка» (для 2-4 кл.).

14. Особливості структури та методики проведення комбінованого уроку математики в умовах компетентнісної початкової освіти.

15. Формування геометричного складника математичної компетентності на прикладі розв'язування задач з геометричним змістом.

 

834
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31