Кафедра початкової освіти
Психолого-педагогічний факультет

ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ

з методики навчання математики молодших школярів

на 2016-2017 н.н.

Науковий керівник: к.п.н., ст.. викладач Дика Н.Д.

1.     Формування логічної складової предметної математичної компетентності у процесі роботи над сюжетними задачами з логічним навантаженням.

2.     Сучасний урок математики як чинник розвитку суб'єктивізації учня початкової школи.

3.     Формування усвідомленого ставлення до навчання математики в учнів початкової школи у процесі розв'язування особистісно зорієнтованих задач.

4.     Впровадження ОС «Росток-2000» в систему традиційного навчання як чинник розвитку пізнавального інтересу в учнів початкової школи.

5.     Нестандартні уроки з математики як чинник розвитку творчих здібностей учнів початкової школи.

6.     Робота з даними як засіб формування культури мислення учнів початкової школи (1 класу) на уроках математики.

7.     Формування навичок самостійної роботи в учнів початкової школи у процесі вивчення матеріалу з математики зі змістової лінії «Сюжетні задачі».

8.     Формування алгебраїчної складової предметної математичної компетентності молодших школярів у процесі роботи над сюжетними задачами.

9.     Реалізація принципу розвивального навчання Д. Ельконіна-В. Давидова на уроках математики як чинник формування компетенції «уміння вчитися».

10.   Дидактичні ігри як чинник розвитку пізнавальної активності на уроках математики в 1-4 класах.

11.   Реалізація компетентнісного підходу у навчанні математики учнів початкової школи у змісті навчального матеріалу з предмету (за підручниками, рекомендованими МОН України).

12.   Диференційоване рівноревневе навчання на уроках математики як чинник розвитку учнів початкової школи.

13.   Формування геометричної складової предметної математичної компетентності молодших школярів у процесі розв'язування задач на конструювання.

14.   Формування навичок самостійної роботи учнів початкової школи на уроках математики засобом використання наочних посібників.

15.   Дидактичні умови формування складової предметної математичної компетентності молодших школярів у процесі позакласної роботи з математики.

837
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша