Кафедра початкової освіти
Психолого-педагогічний факультет

Тематика курсових робіт на 2016-17  навч. рік

(наук. кер.: к.ф.н., доцент  Пруняк В.В.)

1.                  Розвиток комунікативно-мовленнєвих умінь під час вивчення  теми «Прислівник» у 4 класі.

2.                  Розвиток комунікативно-мовленнєвих умінь під час вивчення речення і тексту в 4 класі.

3.                  Формування уміння самостійно складати власні висловлювання залежно від різних комунікативних завдань.

4.                  Формування вміння будувати творчий переказ у 4 класі.

5.                   Розвиток контрольно-оцінних умінь учнів 4 класу під час роботи над писемним висловлюванням.

6.                   Використання інтерактивних форм навчання на уроках української мови в 4 класі як засіб реалізації соціальнокультурної змістової лінії.

7.                   Розвиток творчої особистості школяра на уроках рідної мови та      читання в 3 класі засобами інтерактивних технологій.

8.                   Розвиток творчих здібностей учнів 4 класу на основі прочитаного.

9.                   Методика розвитку навичок говоріння на уроках рідної мови і літературного читання у 3 класі.

10.              Формування навчально-інтелектуальних умінь учнів 4 класу у процесі вивчення частин мови.

11.               Формування в учнів 4 класу умінь здійснювати самоперевірку і редагування власних писемних висловлювань.

12.              Комплексний підхід до розвитку вміння будувати розповіді, описи і міркування в 4 класі.

13.               Удосконалення навички говоріння учнів 3 класу як засіб розвитку їх комунікативної компетентності.

14.              Шляхи реалізації соціокультурної змістової лінії засобами соціально-рольових ігор на уроках словесності в 3 класі.

15.              Використання кооперативних форм навчальної діяльності на уроках мови і читання в 4 класі.

16.               Розвиток творчих літературних здібностей учнів 3 класу.

17.              Розвиток монологічного мовлення учнів 3 класу.

18.              Методика вдосконалення діалогічного мовлення учнів 4 класу.

19.              Лексико-стилістичний аналіз у структурі уроку читання.

20.              Методика формування мовленнєвої культури на уроках мови і читання   в 2 класі.

21.               Розвиток творчого мислення учнів 4 класу на уроках мови і читання.

22.               Комплексна робота над словом як засіб розвитку мовленнєвих умінь і навичок учнів 3 класу.

23.               Формування мовної особистості молодшого школяра засобами соціально-рольових ігор на уроках словесності в 4 класі.

24.               Специфіка розуміння тексту учнями початкових класів і шляхи його вдосконалення.

25.               Формування мовної компетентності  учнів початкових класів під час вивчення синтаксису

26.               Розвиток писемного мовлення під час складання тексту-розповіді в 4 кл.

27.              Літературознавча пропедевтика на уроках читання як засіб розвитку літературної освіти в 4 класі.

28.               Художньо-естетичне виховання на основі інтеграції різних видів мистецтва.

29.              Формування уміння самостійно складати власні висловлювання залежно від різних комунікативних завдань.

30.              Формування в молодших школярів етики спілкування на уроках словесності як засіб реалізації соціокультурної змістової лінії.

839
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша