Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Психолого-педагогічний факультет

Для студентів спеціальності “Початкове навчання” денного та заочного відділення

 

Науковий керівник: кандидат

педагогічних наук, доцент

Шимко І.М.

 

  1. Формування комунікативних вмінь молодших школярів в навчально-виховному процесі.
  2. Формування самоконтролю молодшого школяра сучасної початкової школи.
  3. Використання наочності у початковій ланці.
  4. Соціалізація молодшого школяра у сучасній початковій школі.
  5. Навчальне середовище як ресурсний центр розвитку особистості учня.
  6. Педагогічне керівництво сімейним вихованням молодших школярів.
  7. Виховання основ національної свідомості молодших школярів у навчальній діяльності.
  8. Формування навичок самостійної роботи у молодшого школяра в навчально-виховному процесі.
  9. Інноваційні технології та методика навчання у початковій школі.
  10. Соціальне становлення особистості молодшого школяра у навчальній діяльності.
  11. Організація самостійної роботи як засіб підвищення ефективності засвоєння знань та умінь в початковій школі.
  12. Дидактична гра як засіб розумового розвитку молодшого школяра.
  13. Вплив сімейних стосунків на формування позитивних моральних якостей особистості молодшого школяра.
  14. Розвиваюче навчання молодшого школяра у навчальній діяльності.
  15. Формування самооцінки у молодших школярів як умова їх навчальної активності.
  16. Самостійна робота учнів молодших класів та її роль у підвищенні результативності навчання.
  17. Основні напрямки удосконалення сучасного уроку як основної форми організації навчального процесу.
  18. Соціально-педагогічна діяльність у початковій школі.
  19. Індивідуальний підхід в навчальному процесі до учнів, які потребують допомоги.
  20. Культура спілкування вчителя та її вплив на соціалізацію учня як особистості.
  21. Взаємодія вчителя і батьків як головний чинник успішної навчальної діяльності та виховання учня у сучасній школі.
  22. Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи.
  23. Проблемна ситуація і гра як фактори розвитку творчого мислення молодших школярів.
  24. Мотивація навичок самостійної роботи в навчальній діяльності молодших школярів.
  25. Вплив відносин “батьки-дитина” на навчальний процес молодшого школяра.
  26. Адаптація молодшого школяра в навчальній діяльності.
  27. Обдарована дитина в початковій школі.
  28. Роль пізнавальної активності молодших школярів у соціалізації особистості.
  29. Соціалізація особистості молодшого школяра засобом дидактичної гри.

 

 

Науковий керівник:

доцент Онищенко І.В.

  1. Формування інтелектуальної культури молодших школярів засобом інтерактивних технологій.
  2. Розвиток творчого потенціалу молодших школярів засобом творчих ігор.
  3. Формування мотивації учіння молодших школярів засобом інтерактивних технологій.
  4. Розвиток креативних здібностей молодших школярів засобом творчих ігор.
  5. Формування пізнавальної активності молодших школярів засобом диференційованого навчання.
  6. Формування культури мислення молодших школярів засобом дидактичної гри.
  7. Інтегровані уроки в початковій школі як засіб формування пізнавальних інтересів молодших школярів.
  8. Метод проектів як засіб формування креативної особистості молодшого школяра.
  9. Проектна діяльність як засіб формування відповідального ставлення молодших школярів до навчання.
  10. Творчі завдання як засіб розвитку творчої уяви молодших школярів.
486
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31