Кафедра зоології та методики навчання біології
Природничий факультет

Тематика курсових робіт

для студентів 4-го курсу природничого факультету (денного та заочного відділення)

«Методика навчання біології»

 
  1. Методика організації проектної діяльності учнів при вивчені теми «Спадковість і мінливість» (за програмою 2017 року).
  2. Методика проведення практичної роботи з теми «Моделювання фізіологічних і поведінкових реакцій організмів на подразники, сформовані іншими організмами екосистеми ( у вигляді розгорнутих ілюстрованих схем )» в 11 класі ,профільний рівень навчання (програма 2017 року).
  3. Методика проведення практичної роботи з теми «Порівняльна характеристика змін у процесі еволюції органів травлення , дихання та виділення як оптимізація їх процесів метаболізму» в 11 класі, профільний рівень навчання (програма 2017 року),
  4. Методика проведення практичної роботи з теми «Проаналізувати різні види біологічних/ екологічних наукових творів ,визначити їх особливості, мету та завдання ,недоліки та переваги» в 11 класі, профільний рівень навчання (програма 2017 року).
  5. Методика проведення практичної роботи з теми «Розрахувати основні статистичні показники для порівняння мінливості біологічних об’єктів(середнє арифметичне ,медіана ,стандартне відхилення ,коефіцієнти Фішера та Стьюдента)»в 11 класі ,профільний рівень навчання (програма 2017 року).
  6. Методика реалізації історичного та порівняльного підходів до змісту навчання під час виконання учнями 7-го класу практичної роботи «Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин» (за шкільною програмою з біології 2017 року).
  7. Методика реалізації історичного та порівняльного підходів до змісту навчання під час виконання учнями 7-го класу практичної роботи «Порівняння будови скелетів хребетних тварин» (шкільною програмою з біології 2017 року ).
  8. Методика реалізації історичного та порівняльного підходів до змісту навчання під час виконання учнями 7-го класу практичної роботи «Порівняння будови головного мозку хребетних тварин»(за шкільною програмою з біології 2017 року) .
  9. Методика формування діяльного компоненту при вивченні теми «Адаптації»(за програмою 2017 року).
  10. Методика формування еволюційних понять про рушійні сили та етапи антропогенезу при вивченні теми «Еволюція органічного світу»у 9-му класі (за шкільною програмою з біології 2017 року).
  11. Формування предметних здоров’я зберігаючих компетентностей учнів під час вивчення біології людини (за шкільною програмою з біології за 2017 рік).
  12. Методика формування здоров’язбережувальної компетентності учнів при вивченні теми «Біологічні основи здорового способу життя»,11 клас.
  13. Методика формування здоров’язбережувальної компетентності учнів при вивченні теми «Біологічні основи здорового способу життя»,10клас.
  14. Методика формування змістовної лінії «Громадянська відповідальність» в курсі біології старшої школи (за програмою 2017 року).
  15. Методика формування змістовної лінії»Екологічна безпека і сталий розвиток» в курсі біології старшої школи (за програмою 2017 року).
  16. Методика формування змістовної лінії «Здоров’я і безпека»в курсі біології старшої школи (за програмою 2017 року).
  17. Методика формування і розвитку загально біологічного поняття «ароморфоз»у курсі біології основної школи ( за шкільною програмою з біології 2017 року).
  18. Методика формування і розвитку загально біологічного поняття «дегенерація» в курсі біології основи школи (за шкільною програмою з біології 2017 року).
  19. Методика формування і розвитку загально біологічного поняття «ідіоадаптація» в курсі біології основної школи (за шкільною програмою з біології 2017 року).
  20. Методика формування поняття про еволюцію поведінки тварин та її пристосувальне значення при вивченні теми «Поведінка тварин» у 7-му класі (за шкільною програмою з біології 2017 року).
  21. Методика формування ціннісного компоненту в темі «Біологічні основи здорового способу життя» при виконанні навчального проекту «Особиста програма зміцнення здоров’я», 11 клас.
  22. Методика формування ціннісного компоненту при проведенні практичної роботи «Критичний аналіз реклами харчових продуктів та біодобавок», 11 клас, профільний рівень (програма 2017 року).
  23. Організація проектної діяльності старшокласників в темі «Адаптації» при виконанні навчального проекту «Планування подорожі в субекстремальні умови (джунглі, пустелю, Арктику, підйом у високогір’я, занурення на глибину)»,11 клас, профільний рівень навчання (програма 2017 року).
  24. Організація проектної діяльності старшокласників в темі «Біологічні основи здорового способу життя» при виконанні навчального проекту»Вивчення тенденцій у виборі продуктів харчування населення України, аналіз їх причин і наслідків (соціально-, економічно- та валеологічної орієнтоване дослідження)», 11 клас, профільний рівень навчання (програма 2017 року).
  25. Організація проектної діяльності старшокласників в темі «Екологія» при виконанні навчального проекту «Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природничих чи штучних)», 11 клас.
  26. Організація проектної діяльності старшокласників в темі «Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології» при виконанні навчального проекту «Клонування організмів», 11 клас.
  27. Організація проектної діяльності старшокласників в темі «Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології» при виконанні навчального проекту «Нанотехнології в біології», 11 клас.
  28. Організація проектної діяльності старшокласників в темі «Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології» при виконанні навчального проекту «Транс генні організми: за і проти», 11 клас.
  29. Організація проектної діяльності старшокласників в темі «Рух» при виконанні начального проекту»Дослідження зв’язку між чисельністю одомашнених тварин і розвиток людства», 11 клас, профільний рівень навчання (програма 2017 року)
  30. Організація проектної діяльності старшокласників в темі Рух» при виконанні навчального проекту «Ріст рослин в умовах невагомості»,11 клас, профільний рівень навчання (програма 2017 року).
  31. Організація проектної діяльності старшокласників в темі «Рух» при виконанні навчального проекту «Створення моделі еукаріотичного джгутика (війки)», 11 клас, профільний рівень навчання (програма 2017 року).
  32. Естетичне виховання учнів в процесі роботи з натуральними засобами навчання в 6-7 класах.
  33. Формування прийомів логічного мислення в учнів під час вивчення біології людини.
  34. Можливості шкільного курсу біології у профорієнтаційній роботі з учнями.
  35. Використання ресурсів Інтернету в шкільному курсі біології.
  36. Краєзнавчий принцип в шкільному курсі біології.
  37. Розвиток творчих здібностей в учнів при вивченні біології.
  38. Використання краєзнавчого матеріалу як засіб розвитку інтересу в учнів до вивчення зоології у 7 клас
  39. Методика використання ігрових технологій в процесі вивчення біології.
  40. Естетичне виховання учнів при вивченні курсу біологія в 6 класі.
  41. Ефективність використання і місце комп’ютера під час вивчення біології.
  42. Навчально-дослідницькі завдання з біології як засіб розвитку мислення учнів.
  43. Методика організації дослідницької роботи учнів в  процесі  вивчення біології.
  44. Уроки біології як діалогічна взаємодія педагога і учнів.
  45. Формування дослідницьких компетентностей у процесі екологічних екскурсій.

Тематика курсових робіт з МНБ (Додаток)

  1. Особливості-орієнтований та компетентісний підходи в організації навчального процесу з біології.
  2. Шлях формування здоров’язбережувальної компетентності при вивченні біології в старшій школі.
  3. Методика формування здоров’язбежувальної компетентності під час вивчення біології людини.
  4. Методика проведення проблемних уроків у шкільному курсі біології 8-го класу.
  5. Методика проведення спостережень та самоспостережень під час вивчення біології в 8-му класі.
  6. Особливості використання проектних технологій в курсі загальної біології.
  7. Методика проведення інтерактивних уроків з використанням технологій навчання в дискусії.
  8. Методика проведення інтегрованих уроків.
  9. Особливості використання сучасних методів активізації навчально-пізнавальної діяльності при вивченні біології в старшій школі.
  10. Особливості оцінювання знань, навичок і вмінь при вивченні біології, інструменти оцінювання.
23117

№ п/п

Прізвище, ім’я, по-батькові студента

Тема

Керівник

Рецензент

Денне відділення (магістр)

1.

Богданова Ксенія Дмитрівна

Сучасний стан популяцій та історія охорони Рукокрилих  (Chiroptera) України

к.б.н., доц. Стригунов В. І.

Комарова О. В.

2.

Кабак Олена Максимівна

Ботанічний ужитковий експеримент як засіб формування біологічної компетентності учнів

к.п.н., доц.

Комарова О. В.

Брошко Є.О.

3.

Десятерик Ганна Вікторівна

Орнітофауна міста П’ятихатки та його околиць

к.б.н., ст.викл. Брошко Є.О.

Стригунов

В. І.

3423
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30