До уваги студентів 4 курсу!
Для оцінювання виробничої педагогічної практики студенти до 17 квітня 2020 року мають подати методистам на перевірку таку документацію:
1. Індивідуальний план роботи студента з виробничої педагогічної практики.
2. Конспекти проведених уроків (до введення карантину) – 3 конспекти.
3. Розгорнуті конспекти уроків з трудового навчання (з використанням сучасних дистанційних форм навчання) – 4 конспекти.
4. Розгорнуті конспекти уроків з інформатики – 3 конспекти.
5. Конспект позакласного заходу з трудового навчання з презентацією Power Point.
6. Щоденник педагогічної практики.
7. Звіт з педагогічної практики.
8. Методична розробка виховного заходу.
9. Аналіз виховного заходу.
10. Завдання з психології.
Звітну документацію студенти в електронному вигляді подають методистам на перевірку. Методисти виставляють оцінки в електронному журналі з виробничої педагогічної практики.
- Автор: Кафедра ПМТО
- Перегляди: 2650
ВІДОМІСТЬ № 1 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Історія мистецтва. Група ОМ-18-1
ВІДОМІСТЬ №2 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Історія мистецтва. Група ОМ-19-1
ВІДОМІСТЬ №3 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Рисунок. Група ДГ-16
ВІДОМІСТЬ № 4 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Живопис. Група ДГ-16
ВІДОМІСТЬ № 5 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Теорія і методика дизайну. Група ДГ-16
ВІДОМІСТЬ № 6 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Живопис. Група ДГ-19, ДС-19, ДО-19
ВІДОМІСТЬ № 7 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Живопис. Група ДГ-18, ДО-18, ДС-18
ВІДОМІСТЬ №8 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Основи формотворення. Група ДС-18, ДО-18
ВІДОМІСТЬ № 9 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Практикум з образотворчого мистецтва. Група ОМ-15-м
ВІДОМІСТЬ №10 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Рисунок. Група ДГ-18, ДО-18, ДС-18
ВІДОМІСТЬ № 11 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Живопис. Група ДІ, ДО-17
ВІДОМІСТЬ № 12 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Рисунок. Група ДІ, ДО-17
ВІДОМІСТЬ № 13 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Композиція. Група ОМ-19
ВІДОМІСТЬ № 14 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Живопис.Група ОМ-19-2
ВІДОМІСТЬ № 15 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Рисунок. Група ОМ-17
ВІДОМІСТЬ № 16 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Рисунок. Група ОМ-17 -1
ВІДОМІСТЬ № 17 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Живопис. Група ОМ-17-1
ВІДОМІСТЬ № 18 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Методика викладання образотворчого мистецтва.Група ОМ-18-1
ВІДОМІСТЬ № 19 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Композиція. Група ОМ-18-1
ВІДОМІСТЬ № 20 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Живопис. Група ОМ-18-1
ВІДОМІСТЬ № 21 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Рисунок. Група ОМ-18-1
ВІДОМІСТЬ № 22 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Живопис. Група ДГ-17
ВІДОМІСТЬ № 23 обліку балів за самостійну дистанційну роботу студентів з навчальної дисципліни Рисунок. Група ДГ-17
- Автор: Кафедра образотворчого мистецтва
- Перегляди: 1620
hbghnh | v bvb vb | v v v | vb vb v | v v b b |
- Автор: Кафедра географії та методики її навчання
- Перегляди: 1988
Викладач: ст. викл. Щербакова Л.А.,. ст. викл. Щербаков О.Ю.
(06.04. – 24.04.2020)
Виконання лабораторних робіт з дисципліни «Рисунок» 8.04.2020 р., 15.04.2020 р., 22.04.2020 р. (ДГ – ст. викл. Щербаков О.Ю,), (ДС, ДО – ст. викл. Щербакова Л.А).
Тема: «Малюнок голови людини».
Завдання 1. Рисунок голови людини (з натури) з умовним світло-тіньовим рішенням і виявленням конструктивних форм. Штучне освітлення. Папір А2, олівець – 12 годин.
Етапи:
1. Пошук моделі і композиції (1 год.)
2. Підготовчі замальовки характеру моделі (А 4, кількість необмежена, 2 год)
3. Конструктивна побудова голови моделі – (А2 – 3 год.)
4. Вирішення об’єму за рахунок умовного світло-тонального рішення (5 год)
5. Деталізація рис обличчя та уточнення характеру моделі (2 год.)
Задача: дати конструктивний аналіз форми голови; проаналізувати анатомічну будову; взаємодію основних масивів; вірно передати характер форми пропорцій, нахил, положення голови в просторі; передати характер форми голови звернувши увагу на особливості кісток черепа; побудова форми голови: об’ємно-конструктивна, просторова та наскрізно-прорізна; композиційне вирішення голови у просторі; промоделювати тоном малюнок голови з передачею характеру моделі.
- Автор: Кафедра образотворчого мистецтва
- Перегляди: 1924
Шановні студенти!
Кафедра англійської мови з методикою викладання розробила електронні навчальні курси на платформі MOODLE. В цих курсах розміщено необхідний матеріал для опрацювання: лекційний матеріал, завдання для практичних та лабораторних занять, тести та багато іншого.
- Автор: Факультет іноземних мов
- Перегляди: 2198
Викладач: ст. викл. Брижата І.Г.
(06.04. – 24.04.2020)
Виконання лабораторних робіт з дисципліни «Живопис» 06.04.2020 р., 13.04.2020 р., 20.04.2020 р.
Тема: « Живописний портрет».
Завдання 2. Етюд голови натурника на нейтральному тлі на відтворення великих форм і великих відношень ( 20 годин ), картон,полотно,олія, 45-55.
Задачі: Продовжується робота над етюдом. Задача даного завдання обмежена передачею узагальненої форми голови, відношеннями загальної плями голови до фону без детальної проробки форми. Після знаходження великих кольорово-тонових співвідношень тла ,тіньової та світлової частин голови, необхідно навчитися моделювати кольором та тоном об’єм голови, при цьому необхідно пам’ятати про насиченість кольору та не зловживати білилами,не зажарювати в освітленій частині голови. Слід звернути увагу на зміну кольору в залежності від освітлення. Особливо треба пам’ятати ,що захоплення ретельним опрацюванням найдрібніших колірних відносин,концентрація уваги на колірних нюансах призводить до окремого списування деталей,тому робота повинна бути направлена на об’ємне моделювання форми,передачу основних співвідношень,які створюють загальне, тонове та колірне рішення етюду.
Успішність цього завдання залежить від того наскільки глибоко зрозуміло суть і сенс професійної постановки зору на цілісність бачення,якою мірою свідомо передаються кольорово-тонові відносини при ліпленні форми окремих деталей та голови в цілому.
Завдання для самостійного опрацювання: виконати етюди голови натурника у різних поворотах: з переду, з боку, три чверті на відтворення великої форми голови без урахування дрібних деталей. Виконати етюди предметів побуту у різних техніках олійного живопису. Матеріал: картон, полотно, олія (А3; А2) ( 10 етюдів).
- Автор: Кафедра образотворчого мистецтва
- Перегляди: 1760
Викладач: ст. викл. Брижата І.Г.
(06.04. – 24.04.2020)
Виконання лабораторних робіт з дисципліни «Живопис»
06.04.2020 р., 13.04.2020 р., 20.04.2020р.
Тема: « Живописний портрет».
Завдання 2. Етюд голови натурника на нейтральному тлі на відтворення великих форм і великих відношень ( 20 годин ), картон,полотно,олія, 45-55.
Задачі: Продовжується робота над етюдом. Задача даного завдання обмежена передачею узагальненої форми голови, відношеннями загальної плями голови до фону без детальної проробки форми. Після знаходження великих кольорово-тонових співвідношень тла ,тіньової та світлової частин голови, необхідно навчитися моделювати кольором та тоном об’єм голови, при цьому необхідно пам’ятати про насиченість кольору та не зловживати білилами,не зажарювати в освітленій частині голови. Слід звернути увагу на зміну кольору в залежності від освітлення. Особливо треба пам’ятати ,що захоплення ретельним опрацюванням найдрібніших колірних відносин,концентрація уваги на колірних нюансах призводить до окремого списування деталей,тому робота повинна бути направлена на об’ємне моделювання форми,передачу основних співвідношень,які створюють загальне, тонове та колірне рішення етюду.
Успішність цього завдання залежить від того наскільки глибоко зрозуміло суть і сенс професійної постановки зору на цілісність бачення,якою мірою свідомо передаються кольорово-тонові відносини при ліпленні форми окремих деталей та голови в цілому.
Завдання для самостійного опрацювання: виконати етюди голови натурника у різних поворотах: з переду, з боку, три чверті на відтворення великої форми голови без урахування дрібних деталей. Виконати етюди предметів побуту у різних техніках олійного живопису. Матеріал: картон, полотно, олія (А3; А2) ( 10 етюдів).
- Автор: Кафедра образотворчого мистецтва
- Перегляди: 1884
Компоненти дистанційного навчання викладачів кафедри ФКіМВ
Поліщук С.В.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ ТЕМ У ПЕРІОД ДРУГОГО ЕТАПУ КАРАНТИНУ З ДИСЦИПЛІНИ «БАСКЕТБОЛ З МЕТОДИКОЮ НАВЧАННЯ» ДЛЯ 3 КУРСУ (БАКАЛАВР) СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА), ГРУПА ФК 17 (10.04 -24.04)
Викладач: Поліщук С.В.
Змістовний блок 2. Техніка баскетболу та методика навчання.
Тема 5 (лекція 10.04.020). Техніка баскетболу. Класифікація техніки баскетболу.
Завдання для самостійного опрацювання:
Завдання 1. Поняття «прийом техніки», спосіб виконання прийому.
Завдання 2. Критерії оцінювання виконання технічних прийомів
Завдання 3 Класифікація техніки гри. Розділ, група техніки, різновид техніки
Тема 6 (лекція 24.04.2020). Техніка нападу.
Завдання 1. Аналіз техніки та методика навчання пересуванням (хода, біг, стрибки, зупинки, повороти).
Завдання 2. Аналіз техніки та методика навчання володіння м’чем (отримання та передача м’яча).
Завдання 3. Методика навчання технічним прийомам у баскетболі. Етапи вивчення технічних прийомів.
Рекомендована література:
1. Андріанов В.С. Фізичне виховання: методика викладання: навчальний посібник для студентів педагогічних університетів /В.С. Андріанов, В.І.Марчик. – Кривий Ріг: КДПУ, 2011, – 46с.
2. Семашко Н.В. Баскетбол: учебник для институтов физической культуры. Издание 2-е, переработанное / Н.В.Семашко. – М.: «Физкультура и спорт», 1976, – 264 с.
3. Колос В.М. Баскетбол: теорія, практика: методическое пособие для тренеров, преподавателей учебных заведений / В.М. Колос. – Минск: «Полымя», 1988, -167с.
4. Бабушкін В.С. Підготовка юних баскетболістів: навчальний посібник для тренерів, вчителів фізичної культури. / В.С. Бабушкін. –К,; «Здоров’я», 1985, -144с.
Допоміжна література:
1.Буйлик Ю.Ф. Минибаскетбол в школе: пособие для учителей физической культуры / Ю.Ф.Буйлик, Ю.Н Портных. – М,; «Просвещение», 1976, -111с.
2. Лидеберг Ю.М. Баскетбол: игра и обучение. Пособие для тренеров, студентов физической культуры / Ю.М.Лидеберг. – М,; «Физкультура и спорт», 1971 -278с.
Викладач: Поліщук С.В. (polishchuk 3011 @gmail.com (0679104908)
Консультації відбуваються за допомогою електронної пошти, в соціальній мережі Viber і в телефонному режимі.
Марчик В.І.
Виконання навчальної програми з дисциплін
на період карантину 16.03-24.04.2020 р.
- «Теоретико-методичні та психолого-педагогічні аспекти фізичного виховання», ТОАм-ПНФм-15,
журнал, нарахування балів у поточній роботі, теоретичний матеріал у доступі на Мудл
https://moodle.kdpu.edu.ua/course/view.php?id=282
Лекційні заняття
20.03.20 – Тема 2.3
3.04.20 – Тема 2.4
17.04.20 – Тема 2.5
Практичні заняття (тестування он-лайн)
13.04.20 – Тест 2.3
14.04.20 – Тест 2.4
17.04.20 – Тест 2.5
- «Медико-біологічні основи фізичного виховання», ТОАм-ПНФм-15, журнал, нарахування балів у поточній роботі, теоретичний матеріал у доступі на Мудл
https://moodle.kdpu.edu.ua/course/view.php?id=181
Лекційні заняття
19.03.20 – Тема 2.2
26.03.04.20 – Тема 2.3
2.04.04.20 – Тема 2.4
9.04.20 – Тема 2.4
16.04.20 – Тема 2.5
23.04.20 – Тема 3.1
Практичні заняття (тестування он-лайн)
6.04.20 – Тест 2.1
7.04.20 – Тест 2.2
8.04.20 – Тест 2.3
9.04.20 – Тест 2.4
16.04.20 – Тест 2.5
23.04.20 – Тест 3.1
Макаренко Н.Г.
Група ФК - 19
Спортивно - педагогічне вдосконалення
1)Проведення самостійноі розминки ( відео в вайбері)
2)Вправи для розвитку фізичних якостей (відео в вайбері)
3)Комплекс ЗРВ для початковоі школи
4) Комлекс вправ для старшокласників
5) Комплекс вправ з предметами (мячі, гімнастичні палиці, гімнастчичні лавки)
6)Комплекс вправ біля гімнастичноі стінки
7)Загальна фізична підготовка "кросова"
Група ГОЕ - ТУР - 19
Фізичне виховання
1)Самостійне опрацювання теоретичного матеріалу
Модуль плавання:
- cтилі плавання, дистанціі
Модуль легка атлетика:
- біг на короткі дистанціі, низький старт, біг по дистанціі, фінішування
2)Загальнофізична підготовка
- силова, вправи на гнучкість, по можливості кросова підготовка
Група ГОЕ - ТУР - 18
Фізичне виховання
1)Плавання (Теорія)
- вправи для вивчення техніки стилю "кроль на грудях"
2)Легка атлетика (Теорія)
- біг на середні/довгі дистанції, техніка високого старту
3)Загальнофізична підготовка
- згинання рук в упорі лежачи
-піднімання тулубу з положення лежачи за 1 хв.
- вправи на гнучкість
- крос від 1000 м.
Андріанов Т.В.
Фізичне виховання (БХ – 1, 2 курс; ХГ – 1, 2 курс, МХК - 1, 2 курс):
Лекційний матеріал надається через: електронну пошту, Вайбер. А саме- теми для теоретичного опрацювання.
Практична робота- написання реферату з теми за відповідним навчальним модулем, а також відео матеріали фізичних вправ, що можливо робити вдома в період карантину.
Шутько В.В.
Теорія та методика фізичного виховання (ФК-19).
8.Загальна характеристика швидкості. Розвиток швидкості
Форми прояву швидкісних здібностей. Фактори, що зумовлюють прояв швидкості. Засоби виховання швидкісних здібностей. Методи розвитку швидкості. Методика розвитку швидкості рухових реакцій . Методика розвитку швидкості циклічних та ациклічних рухів. "Швидкісний бар'єр", його профілактика та усунення.
9.Загальна характеристика витривалості. Розвиток витривалості Фактори що впливають на прояв витривалості. Засоби виховання витривалості. Характеристика компонентів навантаження. Методи виховання витривалості . Методика виховання загальної витривалості. Особливості виховання специфічних типів витривалості.
10.Загальна характеристика гнучкості та її розвиток
Фактори, від яких залежить прояв гнучкості.
Засоби удосконалення гнучкості.
Методика розвитку гнучкості.
Практичні рекомендації для покращення гнучкості.
Види розтягування.
11. Загальна характеристика спритності
Види координаційних здібностей.
Фактори, що зумовлюють прояви спритності.
Основи методики розвитку спритності.
Методика розвитку координаційних здібностей
Засоби та методи розвитку спритності.
Теорія та методика фізичного виховання (ФК-18).
45. Методичні особливості уроку фізичного виховання у молодших школярів.
46. Особливості методики фізичного виховання в середньому шкільному віці
47. Особливості методики шкільного уроку фізичної культури для юнаків і дівчат.
48. Методичні особливості навчання техніки рухових дій та розвитку фізичних якостей у дітей молодшого шкільного віку.
49. Методичні особливості навчання техніки рухових дій та розвитку фізичних якостей у підлітків.
50. Методичні особливості навчання техніки рухових дій та розвитку фізичних якостей у старшокласників.
51. Компоненти професійної майстерності учителя фізичної культури.
52. Авторитет учителя фізичної культури.
53. Фактори, що сприяють підвищенню активності школярів на уроках фізичної культури. 54.Міжпредметні зв’язки на уроках фізичної культури.
55. Переваги використання методу колового тренування на уроці фізкультури. 56. Цінність індивідуального диференційованого підходу в організації занять. 57. Застосування і значення ігрового методу на уроках фізичної культури з школярами різного віку.
58.Домашнє завдання з предмету «фізична культура».
http://elibrary.kdpu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3359З
Переверзєва С.В.
1.Легка атлетика з методикою викладання (ФК 18-1,2)
16.03.20(з)
30.03.20(з)
9.03.20(ч)
23.03.20(ч)
13.04.20(з)
27.04.20(з)
6.04.20(ч)
20.04.20 (ч)
Тема 22 Методика техніки штовхання ядра. 4
Тема 23 Методичні принципи навчання і їх реалізація у практичній
Діяльності 3
Тема 24 Методика перевірки і оцінки рухових якостей. 4
Тема 25 Класифікація помилок при виконанні легкоатлетичних вправ. 4
Тема 26 Контроль і самоконтроль у процесі фізичного вдосконалення. 4
Тема 27 Пульсометрія. 4
Тема 28 Хронометраж. 4
Тема 29 Підготовка до змагальної діяльності. 3
Тема 30 Основи поняття технічної підготовки. 4
2 Легка атлетика з методикою викладання (ПНФ18)
23.03.20 (ч)
6.04.20(ч)
20.04.20(ч)
Тема 29 Підготовка до змагальної діяльності.4
Тема 30 Основи поняття технічної підготовки.4
Тема 31 Задачі, засоби і методи технічної підготовки.4
Методичні матеріали надано через електронну почту, самостійне опрацьоовання скласти план-конспект уроку (на різновиди л/а 6 консп.)
Василенко В. В.
Фізичне виховання
УАФ І курс
1.Плавання кроль на грудях у школах та у групах старших отрядів на літньому відпочинку.
2.Ігри на воді на заняттях .
3.Баскетбол основи технічних дій.
4.Основи тактичної підготовки у баскетболі.
5.Розподіл гравців по ігровим амплуа.
6.Баскетбол як гра, яка вдосконалює фізичні можливості школярів.
УАФ ІІ курс
1.Плавання на спині у школах та у групах старших отрядів на літньому відпочинку.
2.Ігри на воді на заняттях .
3.Волейбол основи технічних дій.
4.Основи тактичної підготовки у волейболі.
5.Основи тактичних та технічних взаємодій на майданчику.
6.Волейбол як гра, яка вдосконалює фізичні можливості школярів.
Фізична культура з методикою викладання
ПНП, ПНА четвертий курс
1.Терміни з фізичного виховування.
2.Методи з фізичного виховання.
3.Принципи фізичного виховання.
4.Формування конспекту з предмету фізична культура.
5.Розвиток фізичних якостей сила.
6.Розвиток фізичних якостей швидкість.
7. Розвиток фізичних якостей гнучкість.
8. Розвиток фізичних якостей спритність.
9.Розвиток фізичних якостей витривалість.
10.Розввиток кидання малих м’ячив. Олімпійский та професійний спорт
ПНФ п’ятий курс
1.Економічні основи олімпійського спорту.
2. Економічні основи професійного спору.
3.Особливості підготовки в олімпійському спорті.
4. Особливості підготовки професійного спортсмена.
5.Закінчення спортивної кар’єри у олімпійському спорті.
6.Особлвості завершення професійної кар’єри.
Кучерган Є В.
1. Гімнастика з методикою викладання (ФК-19-1,2): домашнє завдання: опрацювати залікові питання:
- 03.20 – опрацювати лекцію № 4 (методичні матеріали й рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної та заочної форм навчання);
- 04.20 – опрацювати лекцію № 5 (методичні матеріали й рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної та заочної форм навчання);
- 04.20 – опрацювати лекцію № 6 (методичні матеріали й рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної та заочної форм навчання).
2. Гімнастика з методикою викладання (ПНФ-18): домашнє завдання: опрацювати залікові питання:
- 03.20 – опрацювати лекцію № 3 (методичні матеріали й рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної та заочної форм навчання);
- 03.20 – опрацювати лекцію № 4 (методичні матеріали й рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної та заочної форм навчання);
- 03.20 – опрацювати лекцію № 4 (методичні матеріали й рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної та заочної форм навчання);
- 04.20 – опрацювати лекцію № 5 (методичні матеріали й рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної та заочної форм навчання);
- 04.20 – опрацювати лекцію № 5 (методичні матеріали й рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної та заочної форм навчання);
- 04.20 – опрацювати лекцію № 6 (методичні матеріали й рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної та заочної форм навчання);
- 04.20 – опрацювати лекцію № 6 (методичні матеріали й рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної та заочної форм навчання).
3. Історія фізичної культури (ПНФ-18): домашнє завдання: опрацювати залікові питання:
- 04.20 – «Спорт і Олімпійські ігри Стародавньої Греції» (методичні матеріали й рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної форми навчання);
- 04.20 – «Спорт і Олімпійські ігри Стародавньої Греції» (методичні матеріали й рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної форми навчання);
- 04.20 – «Спорт і Олімпійські ігри Стародавньої Греції» (методичні матеріали й рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної форми навчання);
- 04.20 – «Спорт і Олімпійські ігри Стародавньої Греції» (методичні матеріали й рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної форми навчання);
- 04.20 – «Спорт і Олімпійські ігри Стародавньої Греції» (методичні матеріали й рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної форми навчання);
- 04.20 – «Спорт і Олімпійські ігри Стародавньої Греції» (методичні матеріали й рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної форми навчання).
4. Фізичне виховання (БХ – 1, 2 курс; ХГ – 1, 2 курс):
Лекційний матеріал надається через: електронну почту, Вайбер, а саме теми для теоретичного опрацювання.
Практична робота написання реферату з теми за відповідним навчальним модулем, а також відео матеріали фізичних вправ, що можливо робити вдома в період карантину.
Терещенко О.П.
Завдання для самостійних занять з фізичного виховання для студентів на час карантину
Для якісної підготовки до тестів щодо оцінки фізичної підготовленості студентів, складання яких планується на квітень- травень2020 р., студентам необхідно підтримувати свою фізичну форму на досить високому рівні. Для цього необхідні постійні самостійні заняття фізичною культурою під час введеного карантину. Для якісної підготовки до тестів щодо оцінки фізичної підготовленості студентів, складання яких планується на квітень 2020 р., студентам необхідно підтримувати свою фізичну форму на досить високому рівні. Для цього необхідні постійні самостійні заняття фізичною культурою під час введеного карантину.Оцінка фізичної підготовленості включає вправи на всі фізичні якості: швидкість, сила, витривалість, спритність, гнучкість. Ми пропонуємо студентам комплекси вправ для самостійного виконання.
Для розвитку сили: згинання-розгинання рук в упорі лежачи (віджимання); підтягування; вправи на прес; присідання; стрибки на місці; вправи з обтяженням (гантелі, гирі).
Для розвитку гнучкості: нахили та повороти голови; нахили та повороти тулуба з різних вихідних положень (стоячи, сидячи); махи руками і ногами в різних площинах; вправи для розтяжки ніг (напівшпагати, шпагати); «місток».
Для розвитку витривалості: ходьба, біг, їзда на велосипеді не менше 20 хвилин, тривалі ігри на свіжому повітрі.
Для розвитку швидкості: бігові вправи і біг на короткі дистанції; їзда на велосипеді; катання на роликах. Ці вправи виконуються на високій швидкості 10-20 секунд.
Вправи на спритність і координацію: стрибки на скакалці, їзда на роликах.
Рекомендовані заняття на свіжому повітрі. Якщо дозволяють умови, деякі вправи можуть виконуватися в домашніх умовах. Всі вправи виконуються до невеликої втоми. Пульс під час занять не повинен перевищувати 23-25 ударів за 10 сек.
Для підтримки здоров'я рекомендується знаходитися на свіжому повітрі 1,5-2 години в день. Займатися самостійно або в групах не більш 2-3-х чоловік. Після занять прийняти душ.
Модуль «Волейбол»
Основи.
Розміри майданчика, розташування гравців.
Прийом-передача м’яча двома руками зверху і знізу. Подачі м’яча в волейболі.
Прийом-передача м’яча знизу та зверху по парах та зі стінкою.
Правила гри у волейбол.
Контрольні нормативи:
-прийом-передача м’яча зверху-20 разів без падіння м’яча,
- прийом-передача м’яча знизу-20 разів без падіння м’яча,
- прийом-передача м’яча знизу та зверху по парах -1 хвилину,
-нижня пряма подача- 5 разів.
Теоретична частина:
Розміри майданчика, висота сітки для жінок та чоловіків, склад команди, правила гри.
Література:
http://maxima-library.org/mob/b/382573?format=read
https://kopilkaurokov.ru/fizkultura/uroki/mietodichieskaia-razrabotka-podghotovitiel-nyie-i-podvodiashchiie-uprazhnieniia-dlia-obuchieniia-ighry-v-volieibol-pieriedacha-miacha
http://fvu.in.ua/images/judge-documentation/Pravyla_2017-2020.pdf
Модуль «Легка атлетика»
Техніка легкоатлетичних вправ (спеціальні бігові вправи, біг на середні та довгі дистанції, спортивна ходьба, спринтерський біг, естафетний біг,стрибки у довжину,штовхання ядра).
Контрольні нормативи:
-біг на 100 м,200 м,2000м.
-стрибки у довжину з місця.
Теоретична частина:
Техніку виконання легкоатлетичних вправ, правила змагань.
Література:
http://uaf.org.ua/images/otherdocuments/competitions/Doc/IAAF_Competition_Rules_2016-2017_ua.pdf
http://eprints.zu.edu.ua/18016/1/Legka_Atletika.pdf
Пустильник О.С.
Комплекс вправ.
Дванадцять вправ по 30 секунд кожне, з невеликими перервами на відпочинок (не більше 10 секунд - буквально щоб перевести подих і зайняти таку позицію) займають в загальному близько 7 хвилин. Під час такого тренування з максимальною для вас інтенсивністю м'язи отримують вплив, порівнянне з багатогодинним бігом.
Малюнки додаються в соціальній мережі Viber
Письмений О.М.
1. Волейбол з методикою викладання (ФК-17): домашнє завдання: опрацювати залікові питання:
- 03.20 – Правила змагань: «Гравець ліберо».
- 03.20 – Правила змагань: Положення, таблиця та календар ігор. (Календар ігор скласти за круговою схемою).
- 04.20 – Методика навчання передачі м’яча зверху двома руками.
- 04.20 – Правила змагань. Перерви та заміни. Розташування гравців.
- 04.20 – Методика навчання передачі м’яча знизу двома руками.
- 04.20 – Методика навчання передачі м’яча у стрибку двома руками зверху.
- 05.20 – Правила змагань: «Правила середньої та трьохметрової ліній»
- 05.20 – Методика навчання верхньої прямої подачі.
- 05.20 – Методика навчання нижньої прямої подачі.
- 05.20 – Методика навчання нападаючого удару.
- 05.20 – Техніка прийому та техніка протидії. Тактика захисту: «Кутом вперед» та «Кутом назад».
2. Фізичне виховання (ППФ– 1, 2 курс; ФІМ– 1, 2 курс):
Теоретичний матеріал для опрацювання надається через: електронну почту, Вайбер.
Практична робота: написання реферату з теми за відповідним навчальним модулем 1 курси: «Баскетбол»; 2 курси «Волейбол».
Мінжоріна І.Л.
1. Рухливі ігри з методикою викладання (ФК-17).
Домашнє завдання – опрацювання лекційного матеріалу:
- 16.03.20 – опрацювати лекцію № 4 (методичні матеріали й
рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної та
заочної форм навчання);
- 30.03.20 – опрацювати лекцію № 5 (методичні матеріали й
рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної та
заочної форм навчання);
- 13.04.20 – опрацювати лекцію № 6 (методичні матеріали й
рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної та
заочної форм навчання).
- 27.04.20 – опрацювати лекцію № 7 (методичні матеріали й
рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної та
заочної форм навчання);
- 11.05.20 – опрацювати лекцію № 8 (методичні матеріали й
рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної та
заочної форм навчання).
2. Рухливі ігри з методикою викладання (ФК-17).
Домашнє завдання - опрацювання питань для самостійної роботи.
- 16.03.20 - «Рухливі ігри з методикою викладання » (методичні
матеріали
й .рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної
форми навчання);
- 30.03.20 - «Рухливі ігри з методикою викладання» (методичні
матеріали й рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи
студентів денної форми навчання);
- 13.04.20- «Рухливі ігри з методикою викладання» (методичні матеріали
й рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи студентів денної
форми навчання);
- 27.04.20 – «Рухливі ігри з методикою викладання» (методичні
матеріали й рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи
студентів денної форми навчання);
- 11.05.20 – «Рухливі ігри з методикою викладання» (методичні
матеріали й рекомендації щодо самостійної та індивідуальної роботи
студентів денної форми навчання);
3. Фізичне виховання (ГТІ– 1, 2 курс; ДВХ – 2 курс).
Лекційний матеріал надається через електронну пошту, Вайбер, а саме
тези для теоретичного опрацювання.
Практична робота: написання наукових робіт для участі у
Всеукраїнських конференціях (м.Умань, м.Харків), написання рефератів за
відповідним навчальним модулем, а також відеоматеріали фізичних вправ,
які виконуються вдома в період карантину.
- Автор: Кафедра фізкультури та методики її викладання
- Перегляди: 5200
https://docs.google.com/document/d/13Z83clBSpe7InQXOxfU-cZHhfsNpDb5u/edit
- Автор: Кафедра української та зарубіжної літератур
- Перегляди: 1893
https://docs.google.com/document/d/10cDQkg3MFtzKI3IIrCcCrbCRq0CaoUEe/edit
- Автор: Кафедра української та зарубіжної літератур
- Перегляди: 2216