Кафедра фізичної культури та методики її викладання
Природничий факультет

6 листопада 2025 року викладачі та здобувачі першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти, що навчаються на ОП «Англійська мова, зарубіжна література», мали змогу долучитися до віртуального освітнього проєкту, організованого кафедрою англійської філології та лінгводидактики СумДу за участі міжуніверситетськоі дослідницької лабораторіі сучасних технологій та навчання іноземних мов і культур. Тема вебінару є надзвичайно актуальною, адже присвячена сприянню розвитку стратегій критичного мислення в умовах дистанційного навчання. Спікерка - Нікі Оверкаш є фахівцем у навчанні англійської мови, комунікацій та академічного письма в міжнаціональному освітньому середовищі, тому завдяки її багатому досвіду тему було представлено глибоко та грунтовно. Спікерка зосередила увагу на цифрових інструментах стимулювання дискусії в дистанційному форматі. Крім того, було продемонстровано приклади завдань на запамʼятовування, аналізування, синтезування та оцінювання інформації.

photo_2025-11-07_09-35-39_4.jpg

Відгук здобувачки освіти Олени Желтової (гр.АЗЛм-25):
«Вебінар від Нікі Оверкаш став чудовою можливістю як для викладачів, так і для мене модернізувати свої підходи та збагатити арсенал методів. Запропоновані спікеркою методи заохочують до критичного висловлювання поглядів та спонукають до обговорення суперечливих тем попри те, що дискусія відбувається в онлайн-форматі. Отримані стратегії є незамінними для підготовки студентів до життя в сучасному інформаційному суспільстві, де здатність критично оцінювати інформацію є однією з найважливіших навичок. Висловлюю подяку організаторам та спікеру за високий рівень проведення заходу!»

Відгук здобувачки освіти Марʼяни Бабаченко (гр.АЗЛм-25):
«Лекція Нікі Оверкаш була надзвичайно цінною з погляду практичної імплементації. Замість загальних тез, ми отримали чіткий набір стратегій, орієнтованих саме на онлайн-середовище. Особисто для мене найбільш значущим відкриттям стало усвідомлення того, як ефективно перенести традиційні методи розвитку критичного мислення (аналіз, оцінка аргументів) у дистанційний формат, використовуючи асинхронні та синхронні інструменти. Я одразу ж планую інтегрувати запропоновані техніки структурованих дебатів та кейс-стаді у свої курси. Це допоможе перетворити пасивне сприйняття матеріалу здобувачами на активну взаємодію та самостійний пошук рішень».

photo_2025-11-07_09-35-39.jpgphoto_2025-11-07_09-35-40_2.jpgphoto_2025-11-07_09-35-40.jpg

У підсумку, участь здобувачів освіти спеціальності Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська)) у вебінарі від Нікі Оверкаш стала вагомим кроком у підвищенні професійної компетентності та розвитку сучасного педагогічного мислення. Захід не лише поглибив розуміння сутності критичного мислення у цифровому середовищі, а й надав практичні інструменти для його впровадження у дистанційне навчання. Завдяки інтерактивній подачі матеріалу, реальним прикладам і зворотному зв’язку, учасники змогли переосмислити власні методичні підходи та побачити нові можливості для активізації студентів під час онлайн-занять. Такий формат міжнародної взаємодії вкотре доводить важливість академічного партнерства й обміну досвідом між університетами для забезпечення якості освіти в умовах глобальних освітніх трансформацій.

 

31594
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31