Авторський колектив викладачів кафедри соціології та масових комунікацій (І. Грабовець, Л. Калашнікова, В. Каритка, А. Лобанова, О. Приходько, Л. Черноус) спільно з видавництвом «Каравела» (Київ) презентує новий підручник «Соціологія реклами: історія, теорія і практика», що стане у нагоді фахівцям у галузі реклами й суміжних наук про неї, а також викладачам, здобувачам вищої освіти за соціологічним спрямуванням.
У підручнику висвітлено теоретико-методологічні засади становлення і розвитку соціології реклами як самостійної галузевої теорії, що зосереджує увагу на вивченні реклами й рекламної діяльності як важливих елементів суспільного життя, їх підсистем, які виконують соціально значимі функції. Авторами розкрито можливості аналізу історії, теорії і практики рекламної діяльності у межах соціології, визначено об’єкт, предмет, цілі, завдання та функції соціології реклами, її фази розвитку та місце в системі соціологічних знань, схарактеризовано типи реклами й її функції, визначено вплив реклами на формування цінностей суспільства споживання, окреслено сутність та етапи організації рекламної діяльності, місце рекламного мистецтва і креативу в ній, з’ясовано провідні засади нормативно-правового регулювання функціонування рекламної сфери, а також можливості використання методичної бази соціології для оцінювання ефективності рекламної кампанії.
Принагідно щиро дякуємо рецензентам – професоркам Н. Лисиці, Н. Коваліско, доцентці Н. Удріс-Бородавко, директору видавництва «Каравела» Ю. Пічі за плідну співпрацю на благо вітчизняної соціології!