На виконання розпорядження № 61 від 02 вересня 2024 року «Про проведення опитування здобувачів вищої освіти» з 05 вересня по 20 вересня 2024 року серед здобувачів 2-4 курсів бакалаврського рівня вищої освіти в онлайн-режимі проводилося анонімне опитування щодо якості викладання навчальних дисциплін на обраних ОП «Українська мова і література, зарубіжна література. Англійська мова», «Українська мова і література, зарубіжна література», «Українська мова і література, зарубіжна література. Психологія».

Проведений моніторинг уможливив аналіз результатів опитування, оцінку якості наданих освітніх послуг, окреслення шляхів удосконалення якості викладання навчальних дисциплін.

УАФ-21, УПФ-21, УМЛ-21 (4 курс)

Участь в опитуванні взяли 6 здобувачів освіти. Анкета містила 5 питань.

Здобувачі мали можливість обирати навчальну дисципліну зі списку (30 навчальних дисциплін).

Навчальні дисципліни, якість викладання яких оцінили студенти:

11111111.png

1. Здобувачі вищої освіти оцінювали навчальні дисципліни та діяльність викладачів за різними критеріями за шкалою від 1 до 5 балів (1 – незадовільно, 5 – відмінно).

1.1. На питання «Дисципліна потрібна мені для майбутньої професійної діяльності, містить корисний матеріал, сприяє формуванню умінь і навичок» відповіді були такими:

1.2. Відповіді на питання «Викладач вільно володіє навчальним матеріалом і сучасною науковою інформацією, навчальний матеріал викладається доступно і цікаво, дисципліна забезпечена необхідними методичними матеріалами» засвідчили такі результати:

1.3. Щодо відкритості, тактовності, доброзичливості зі студентами, можливості звернутися до викладачів за роз’ясненням чи порадою відповіді розподілено так:

1.4. Відповіді на питання «Викладач чітко і зрозуміло визначає критерії оцінювання знань студентів, завжди оцінює знання студентів справедливо, об’єктивно, прозоро» такі:

 

2. Оцінка здобувачами вищої освіти складності навчальної дисципліни засвідчила такі результати:

22222222.png

 

3. Співвідношення обсягу навчального матеріалу та часу, відведеного на його опрацювання, здобувачі вищої освіти оцінили так:

4. 50 % опитаних засвідчили, що викладач надав інформацію щодо порядку та критеріїв оцінювання на початку вивчення курсу; 50 % – у процесі вивчення дисципліни.

33333333.png

 

УАФ-22, УПФ-22, УМЛ-22 (3 курс)

Участь в опитуванні взяли 22 здобувачі вищої освіти. Анкета містила 5 питань.

Здобувачі мали можливість обирати навчальну дисципліну зі списку (21 навчальна дисципліна).

Навчальні дисципліни, якість викладання яких оцінили студенти:

4444444.png

1. Здобувачі вищої освіти оцінювали навчальні дисципліни та діяльність викладачів за різними критеріями за шкалою від 1 до 5 балів (1 – незадовільно, 5 – відмінно).

1.1. На питання «Дисципліна потрібна мені для майбутньої професійної діяльності, містить корисний матеріал, сприяє формуванню умінь і навичок» відповіді були такими:

1.2. Відповіді на питання «Викладач вільно володіє навчальним матеріалом і сучасною науковою інформацією, навчальний матеріал викладається доступно і цікаво, дисципліна забезпечена необхідними  методичними матеріалами» засвідчила такі результати:

1.3. Щодо відкритості, тактовності, доброзичливості зі студентами, можливості звернутися до викладача за роз’ясненням чи порадою відповіді розподілено так:

1.4. Відповіді на питання «Викладач чітко і зрозуміло визначає критерії оцінювання знань студентів, завжди оцінює знання студентів справедливо, об’єктивно, прозоро» такі:

2. Оцінка складності навчальної дисципліни засвідчила такі результати:

55555555.png

3. Співвідношення обсягу навчального матеріалу та часу, відведеного на його опрацювання, здобувачі вищої освіти оцінили так:

4. 90,9 % опитаних засвідчили, що викладач надав інформацію щодо порядку та критеріїв оцінювання на початку вивчення курсу; 4,5 % – у процесі вивчення дисципліни; 4,5 % респондентів інформацію не отримали.

66666666.png

5. Надано один коментар щодо змісту та якості викладання навчальної дисципліни «Практикум із поетики художнього слова» (викладач Журба С. С.):

«Ця дисципліна дала мені змогу набагато глибше «зануритися» в аналіз художнього твору. Викладач порадив корисні та цікаві інтернет-джерела для опрацювання потрібного матеріалу в різних соцмережах. Після завершення даної дисципліни я знаю, як потрібно опрацьовувати, аналізувати та добирати літературу. Також є навички та доопрацювання з підготовки до практичних занять з української/зарубіжної літератури, майбутніх уроків у школі, використання візуалізації матеріалу. Щиро дякую за цей чудовий курс та окрема подяка викладачу

УАФ-23, УПФ-23, УМЛ-23 (2 курс)

Надійшло 129 відповідей. Анкета містила 5 питань.

Здобувачі мали можливість обирати навчальну дисципліну зі списку (15 навчальних дисциплін).

Студенти оцінили якість викладання усіх запропонованих навчальних дисциплін, а саме:

7777777.png

1. Здобувачі вищої освіти оцінювали навчальні дисципліни та діяльність викладачів за різними критеріями за шкалою від 1 до 5 балів (1 – незадовільно, 5 – відмінно).

1.1. На питання «Дисципліна потрібна мені для майбутньої професійної діяльності, містить корисний матеріал, сприяє формуванню умінь і навичок» відповіді були такими:

1.2. Відповіді на питання «Викладач вільно володіє навчальним матеріалом і сучасною науковою інформацією, навчальний матеріал викладається доступно і цікаво, дисципліна забезпечена необхідними  методичними матеріалами» засвідчили такі результати:

1.3. Щодо відкритості, тактовності, доброзичливості зі студентами, можливості звернутися до викладача за роз’ясненням чи порадою відповіді розподілено так:

1.4. Відповіді на питання «Викладач чітко і зрозуміло визначає критерії оцінювання знань студентів, завжди оцінює знання студентів справедливо, об’єктивно, прозоро» такі:

2. Оцінка здобувачами складності навчальної дисципліни засвідчила такі результати:

3. Співвідношення обсягу навчального матеріалу та часу, відведеного на його опрацювання, здобувачі вищої освіти оцінили так:

4. 99,2 % опитаних засвідчили, що викладач надав інформацію щодо порядку та критеріїв оцінювання на початку вивчення курсу; 0,8 % – у процесі вивчення дисципліни.

88888.png

5. Надано один коментар щодо змісту та якості викладання навчальної дисципліни «Історична граматика української мови» (викладач Колоїз Ж. В.):  «Вважаю, що для більш кращого опрацювання матеріалу, слід додати лекції».

Перегляди: 592
27641