03.09 2021р. першокурсникам факультету "Георафія Туризм Історія", спеціалізація «Географія» видалась можливість послухати представника провідних торгівельних центрів в Україні директорку крупної міжнародної компанії Arricano Group Олену Обухівську, яка розповіла про соціальні складові творення та розвитку брендів.
Протягом усієї зустрічі, відбулося інтерактивне спілкування на тему: "ПРО СОЦІАЛЬНЕ РЕНОМЕ БРЕНДІВ, КРЕАТИВНІСТЬ ТА КЛАСИКУ". Розглядали на прикладах,що саме може зацікавити або відштовхнути роботодавців. Розібрали які саме якості найцінніші в людині, для певної спеціальності та як саме завойовувати довіру до себе як особистості. Обговорювались питання важливості стресостійкості в роботі та боротьби з негативом з різних сторін.
Звісно ж не обійшлося без несподіваних подарунків,у вигляді фірмової сумки. Незадоволених від співбесіди точно не було.
Більш докладній репортаж 0564.ua та на сторінці Прес-центру КДПУ.