Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта
(Викладач: док. пед. н., проф. Ковшар О.В.)
- Емоційний розвиток дітей перед шкільного віку засобом театралізованої діяльності. Укладання збірки творів;
- Підготовка дітей старшого дошкільного віку до навчально-пізнавальної діяльності у школі засобом ТРВЗ. Укладання збірки завдань;
- Формування соціальної позиції «школяр» в дітей перед шкільного віку, засобом партнерської взаємодії педагога-вихователя, та вчителя першого класу;
- Формування медіа грамотності у дітей старшого дошкільного віку. Укладання методичного збірника;
- Використання методу проектів при підготовці до музичних свят у сучасному дошкільному закладі. Методична розробка;
-
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта
(Викладач: док. пед. н., проф. Ковшар О.В.)
- Особливості розвитку пам’яті дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення.
- Особливості корекційної роботи в учнів початкової школи з дислексією та дисграфією.
- Система логопедичної роботи з розвитку зв`язного мовлення дітей молодшого шкільного віку з порушеннями зору.
- Особливості письма слабозорих першокласників із порушенням мовлення.
- Система логопедичної роботи з розвитку мовлення у дітей із РАС.
- Корекція мовлення в дітей середнього дошкільного віку засобами логоритміки.
- Розвиток дрібної моторики рук у дітей з мовленнєвими порушеннями засобами конструктивних ігор.
- Особливості усного зв’язного мовлення слабозорих дошкільників у підготовчій групі ЗДО.
- Особливості навчання учнів початкових класів з дисграфією.
- Зміст та напрямки логопедичної роботи з формування та розвитку словника дітей.
- Розвиток зв’язного мовлення у дошкільників із ЗНМ засобами музикотерапії.
- Особливості підготовки незрячих дітей із мовленнєвими порушеннями до навчання в школі.
- Розвиток фонематичних процесів у дітей з дислалією.
- Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення до навчання в школі;
- Розвиток усного мовлення дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями засобом дидактичним ігор;
- Корекція мовленнєвих порушень у дітей старшого дошкільного віку засобом інформаційних технологій;
- Формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей 5-6 років із загальним недорозвиненням мовлення;
- Формування комунікативної активності у немовленнєвих дітей старшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій.
-
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта
(Викладач: док. пед. н., проф. Бондаренко Ю.А.)
- Розвиток мовленнєвої активності старших дошкільників із порушеннями мовлення (вид порушення за вибором) засобами мнемотехніки.
- Розвиток зв’язного мовлення старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення засобами художнього слова.
- Розвиток ритмічної сторони мовлення дошкільників із дизартрією.
- Організаційно-методичні засади діяльності вчителя-логопеда закладу загальної середньої освіти.
- Роль вчителя-логопеда у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП.
- Розвиток зв’язного мовлення дошкільників із порушеннями мовлення засобами театралізованої діяльності.
- Розвиток дрібної моторики рук у дітей із мовленнєвими порушеннями (вид порушення за вибором).
- Розвиток зв’язного мовлення дошкільників із ЗНМ засобами музикотерапії.
- Розвиток ритмічної організації мовлення дошкільників із порушеннями мовлення (вид порушення за вибором) засобами логоритміки.
- Активізація розвитку дітей раннього віку з порушеннями мовлення засобами сенсорної інтеграції.
- Профілактика дисграфії у дітей дошкільного віку з порушеннями розвитку мовлення та мови (інших нозологічних груп дітей).
- Використання інформаційних технологій та ігрових прийомів для корекції мовлення дітей з дизартрією (анартрією), (тяжкими порушеннями мовлення).
- Формування комунікативних навичок у дітей молодшого дошкільного віку в умовах інклюзивного навчання.
- Організація логопедичного супроводу дітей з ООП у закладі загальної середньої освіти.
- Організація логопедичного супроводу дітей з ООП у закладі дошкільної освіти.
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта
(Викладач: к. соц. н., доц. Коломоєць Т.Г.)
- Корекція порушень мовленнєвого розвитку у дітей з РСА засобами сенсорної інтеграції.
- Активізація розвитку дітей раннього віку з порушеннями мовлення засобами сенсорної інтеграції.
- Формування комунікативної компетенції у дітей з аутизмом засобами секвенційних програм.
- Активізація мовленнєвої діяльності дітей з відсутністю вербальних засобів спілкування.
- Розвиток комунікативних умінь у дітей з аутизмом в процесі логопедичної роботи над зв'язним мовленням.
- Профілактика дисграфії у дітей дошкільного віку з порушенням мовленнєвого розвитку.
- Формування компетенцій читання в учнів початкової школи з дислексією.
- Використання інформаційних технологій та ігрових прийомів для корекції мовлення дітей з дизартрією, (тяжкими порушеннями мовлення).
- Формування експресивного мовлення у дітей з алалією.
- Формування імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями засобами інноваційних технологій.
- Формування складової структури слова у дітей зі специфічними розладами мовлення.
- Розвиток дрібної моторики рук у дітей з мовленнєвими порушеннями засобами конструктивних ігор.
- Робота вчителя-логопеда в команді фахівців інклюзивно-ресурсного центру.
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта
(Викладач: док. PhD зі спеціальної освіти Курєнкова А.В.)
1. Психолого-педагогічні умови формування у дітей 6-7 років із загальним недорозвитом мовлення немовних передумов до оволодіння грамотою
2. Система логопедичної роботи з пропедевтики порушень розуміння при читанні у старших дошкільників з загальним недорозвитом мовлення
3. Логопедична робота з формування комунікативних навичок у старших дошкільників з загальним недорозвитом мовлення
4. Система логопедичної роботи з пропедевтики порушень розуміння при читанні у старших дошкільників з загальним недорозвитом мовлення
5. Корекція просодичного боку мовлення в дітей старшого дошкільного віку з дизартрією
6. Елементи арт-терапії як засіб корекції зв'язного мовлення дошкільнят із загальним недорозвитком мовлення
7. Театралізовані ігри як засіб розвитку зв'язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ ІІІ рівня
8. Комп'ютерні технологій як засіб корекції фонетики у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта
(Викладач: док. PhD зі спеціальної освіти Сіденко Ю.О)
Корекція лексико-семантичної складової мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення старшого дошкільного віку засобами казкотерапії.
2. Формування комунікативної компетентності у дітей з розладами аутистичного спектру засобами секвенційних програм.
3. Формування звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з ФФНМ засобами художньої літератури.
4. Особливості формування фонетико-фонематичної складової мовлення у дітей з дислалією засобами дидактичних ігор.
5. Формування комунікативної компетентності у дітей з розладами аутистичного спектру засобами ігрової діяльності.
6. Розвиток зв’язного мовлення у дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення засобами ігрової діяльності.
7. Розвиток слухомовленнєвої пам’яті у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня засобами мнемотехніки.
8. Формування комунікативних навичок у дітей із загальним недорозвиненням молодшого дошкільного віку в умовах інклюзивного
навчання.
9. Розвиток монологічного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення засобом сторітелінгу.
10. Сторітелінг як засіб розвитку монологічного мовлення у дітей із розладами аутистичного спектру.
11. Формування лексичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення засобами
інтерактивних комп’ютерних технологій.
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта
(Викладач: к. пед. н., доц. Бадіца М. В.)
1. Формування операційної готовності старших дошкільників до використання комп’ютерних засобів у самостійній математичній діяльності.
2. Розвиток емоційного інтелекту в ігровій діяльності майбутніх першокласників.
3. Технологія проектування математичних ситуацій у математичному розвитку старших дошкільників.
4. Використання театралізованої діяльності в ознайомленні дітей п’ятого року життя з звуком (буквою – 6 р.ж.).
5. Розвиток просторових орієнтувань старших дошкільників у процесі організації піших прогулянок.
6. Туристична подорож як засіб ознайомлення старших дошкільників із краєзнавчим простором Дніпропетровщини.
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта
(Викладач: к. філол. н., доц. Іншаков А.Є.)
1. Казкотерапія як засіб психолого-педагогічного впливу на емоційно-вольову сферу дошкільників. Укладання збірки казок.
2. Спільна робота закладу дошкільної освіти та сім’ї з мовленнєвого розвитку дошкільників. Презентація системи роботи.
3. Традиційні українські народні промисли й ремесла в роботі з дошкільниками. Система роботи щодо ознайомлення дітей з промислами й ремеслами.
4. Підготовка майбутніх вихователів до реалізації індивідуального підходу в роботі з дошкільниками. Представлення форм та змісту індивідуального освітнього середовища дітей.
5. Особливості розвитку мовленнєвої творчості дітей передшкільного віку в ігровій діяльності. Укладання каталогу ігор.
6. Виховний потенціал творів О. Сухомлинського в роботі з дітьми передшкільного. Добірка конспектів занять.
7. Система роботи з підготовки руки дитини до письма. Презентація форм та видів роботи з дошкільниками.
8. Театралізація та драматизація в мовленнєвому розвитку дітей передшкільного віку. Добірка творів та система роботи з ними.
9. Інноваційні педагогічні технології в мовленнєвому розвитку дітей передшкільного віку. Добір та презентація інноваційних педагогічних технологій.
10. Соціокультурна компетентність у мовленнєвому розвитку старших дошкільників. Методичні рекомендації.
11. Патріотичне виховання старших дошкільників засобом художньої літератури. Презентація системи роботи.
12.Виховання почуття відповідальності старших дошкільників засобом дитячої літератури. Презентація методичного забезпечення.
13.Роль і місце ІКТ у мовленнєвому розвитку старших дошкільників. Презентація системи роботи.
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта
(Викладач: к. пед. н., доц. Суятинова К.Є.)
- Організаційно-педагогічні умови формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом цифрових технологій.
- Формування лідерських якостей у дітей дошкільного віку засобами творів В. Нестайка.
- Педагогічне наставництво як умова стимулювання творчого зростання молодих вихователів ЗДО.
- Професійно-педагогічна підготовка вихователя закладу дошкільної освіти.
- Соціалізація дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану.
- Формування культури демократії в закладах дошкільної освіти
- Адаптація тимчасово переміщених дітей до освітнього середовища ЗДО.
- Адаптація дітей із посттравматичним стресовим розладом до навчання в ЗДО
- Використання досвіду реалізації інклюзивної освіти в країнах Європи в освітньому процесі закладу дошкільної освіти України.
- Використання досвіду реалізації інклюзивної освіти в США в освітньому процесі закладів дошкільної освіти України.
- Організація універсального дизайну та розумного пристосування в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти.
- Підготовка майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей з ООП.
- Формування здоров’язбережувальної компетентності дитини дошкільного віку в умовах воєнного стану.
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта
(Викладач: к. пед. н., доц. Кулінка Ю.С)
1. Розвиток конструктивно-моделювальної діяльності дітей дошкільного віку засобом роботи з LEGO.
2. Формування творчої уяви дошкільників засобом декоративної діяльності за мотивами народних промислів (на матеріалі народної іграшки).
3. Розвиток графомоторних навичок дошкільників засобом технології пісочної анімації.
4. Набуття дошкільниками знань з декоративно-прикладного мистецтва при виготовленні виробів з паперу та картону засобом технології сторітеллінг.
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта
(Викладач: к. філол. н., доц. Іншакова І. Є.)
- Інтелектуальний розвиток дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор. Презентація дидактичних ігор.
- Сучасні педагогічні технології навчання дошкільників у процесі фізичного виховання. Добірка конспектів занять.
- Мнемотехніка як засіб розвитку мовленнєвої активності дошкільників. Презентація системи роботи.
- Інтерактивні ігри як засіб формування інтелектуальної готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в Новій українській школі. Добірка ігор.
- Виховання здорового способу життя у дітей старшого дошкільного віку засобами спортивних свят та розваг. Методичне забезпечення.
- Сендплей як метод розкриття творчого потенціалу дитини. Представлення змісту роботи.
- Нетрадиційні методи роботи з дошкільниками: музикотерапія, казкотерапія, кольоротерапія, арт-терапія. Методичне забезпечення.
- Лепбук як засіб інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку. Виготовлення та презентація лепбуку.
- Сучасні форми роботи закладу дошкільної освіти з батьками. Методичне забезпечення.
Теми кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта
Ст. викл. Чулошнікова М. О.
1.Стабилізація емоційного емоційного стану дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану засобом терапевтичних казок. Збірка візуального контенту.
2.Формування когнітивних здібностей дошкільника за допомогою дошки Більгоу . Укладання збірки вправ та ігор.
3.Педагогічні умови формування соціальних компетентностей дошкільників в умовах дистанційного навчання. Укладання методичних рекомендацій.