Продовжуємо співпрацю з вчителями. 30. 11. 23 до групи ІП-20 запросили поділитися досвідом роботи Дениса Войтовича, вчителя історії Криворізької загальноосвітньої школи №120. До речі, випускника історичного факультету КДПУ 2016 року.
У рамках курсу "Теорія та методика навчання суспільствознавчих дисциплін" вчителем Денисом Войтовичем був проведений урок, що став майстр-класом для майбутніх вчителів.
Присутні на уроці майбутні бакалаври поділились враженнями і засвоєнним.
Ніна Вінтоняк: Сьогодні ми були присутні на чудовому уроці з історичної дисципліни. Де вчитель прекрасно продемонстрував можливості дистанційного навчання, за якого учні не просто слухають лекційний матеріал, а задіяні у різноманітних інтерактивних завданнях, що створює більш легку та захопливу атмосферу. Для нас, як для студентів, майбутніх вчителів, цей досвід є дуже важливим для майбутньої професії.
Андрій Бреславець: Урок був побудований з врахуванням вікових особливостей учнів. Вчитель налаштував дітей на роботу, актуалізував їхні знання та змотивув до роботи. Виклад нового матеріалу відбувався за допомогою сучасних інтернет ресурсів - що є найкращим рішенням в умовах дистанційного навчання. Окрім цього, вчитель використав такі методи: бесіда, частково-пошуковий метод, робота з підручником, ігри. Загалом, на протязі уроку, я помітив що учням було цікаво. В кінці уроку діти мали гарний настрій та продемонстрували те, що засвоїли матеріал. Робота вчителя викона на 100%. Він молодець. До зустрічі у 120)
Артем Боровик: Доброго дня, стосовно уроку: мені сподобалося інтерактивна направленість уроку, те як вчитель використовує різноманітні засоби (відео матеріал, кросворди, зіставлення). Спонукання учнів до залучення до роботи під час уроку, також час від часу питання до дітей про те, наскільки було зрозуміло те, що сказав вчитель. Ну і в кінці рефлексія, запитування учнів про їх емоційний стан після уроку і наскільки було цікаво під час уроку.
Карина Кацапенко: Урок з Історії України вчителя Д.В. Войтовича був захопливим та цікавим! Найбільше сподобався підхід вчителя до уроку. Він залучав учнів до активної участі на уроці, обговорення. Крім цього, урок був насичений використанням різних інтерактивних методів. Вчитель неодноразово використовував відеоматеріал та онлайн-вправи. Можна було спостерігати, що учням подобається урок і тому вони були досить активними та йшли на контакт з вчителем!
І - коментар від практикуючого учителя, магістранта першого року навчання, що був присутній в свій час на онлайн заняттях Дениса Войтовича на нашій Fb-сторінці спеціальності:
Денис Греков
В цьому ж році і ІП-19, яка асимілювалася в ІСм-23, отримували практичні поради від Дениса Васильовича. Тепер, як вчитель історії розумію, що це неоціненний внесок у мій початковий професійний етап роботи в школі. Користуюся всіма зображеними засобами, які є на фото. Без виключень. Безмежно вдячний.