Кафедра методики музичного виховання, співу та хорового диригування
Факультет мистецтв

ТЕМИ КУРСОВИХ РОБІТ

З ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН

2017-2018 н.р.

1.     Психотехніка співу у вокальній педагогіці.

2.     Методичні концепції відомих вокальних педагогів ХХ століття.

3.     Розвиток вокального мистецтва в Україні (ХІХ-ХХ ст.).

4.     Вплив вокально-виконавського мистецтва на естетичне виховання особистості.

5.     Специфіка використання вокальної техніки у сучасному естрадному музичному мистецтві.

6.     Вокально-фонетичні засоби емоційної виразності в співі.

7.     Самоконтроль і саморегуляція співака.

8.     Зарубіжні школи та їх значення для історії вокального виконавства.

9.     Концентричний метод роботи М.І.Глинки.

10.  Специфіка сценічної діяльності вокаліста.

11.  Психологія перевтілення як основа сценічної майстерності вокаліста.

12.  Значення креативності у сценічній діяльності вокаліста.

13.  Особливості національної оперної виконавської школи.

14.  Естрадний вокал: специфіка та типологія.

15.  Особливості виконання духовної вокальної музики.

16.  Наукові засади професійної діяльності педагога-вокаліста (вокаліста-виконавця).

17.  Типи дихання та їх значення для майбутнього вчителя музичного мистецтва.

18.  Камерне вокальне виконавство (німецькі, італійські, російські, українські та інші традиції).

19.  Національні школи європейського співу (італійська, німецька, французька, українська). Їх принципові особливості.

20.  Мелодика веl саntо різних національних вокально-виконавських шкіл.

21.  Специфіка диригентської полідіяльності вчителем музичного мистецтва.

22.  Особливості репетиційної роботи вчителя музичного мистецтва з учнями молодшої (основної) школи над хоровим твором.

23.  Робота над двоголоссям у молодшому хорі як засіб формування вокально-хорових навичок.

24.  Диригентсько-виконавські засоби та прийоми в роботі над динамічними відтінками в хоровому творі.

25.  Самостійна робота вчителя музичного мистецтва над шкільною піснею з учнями загальної школи.

26.  Хоровий спів як вид музичної діяльності дітей шкільного віку.

27.  Розвиток і активізація почуття ритму в учнів молодшої (основної) школи засобами музичного фольклору.

28.  Використання вправ для розвитку вокально-хорових умінь дітей шкільного віку.

29.  Розвиток творчої ініціативи учнів у процесі вокально-хорової роботи над шкільною піснею.

30.  Формування музичної культури учнів засобами вокально-хорового мистецтва.

31.  Музичний образ та його втілення в хорових творах.

32.  Розучування пісенно-хорового репертуару з учнями молодшої (основної) школи.

33.  Пісенний репертуар як фактор зацікавлення учнів загальноосвітньої школи хоровим співом.

34.  Основні етапи розвитку початкових вокально-хорових умінь учнів молодшої (основної) школи.

35.  Особливості формування вокально-хорових навичок в учнів молодшого шкільного віку.

36.  Особливості роботи вчителя музичного мистецтва з учнями молодшої (основної) школи над шкільною піснею.

37.  Використання українського пісенного фольклору в роботі над дикцією з учнями молодшого шкільного віку.

38.  Творчий розвиток учнів загальноосвітньої школи засобами хорової музики.

39.  Концертно-виконавська діяльність як засіб розвитку творчих здібностей учнів загальноосвітньої школи.

40.  Специфіка роботи над шкільною піснею з учнями молодшої (основної) школи в позаурочний час.

41.  Методи роботи над ансамблем у шкільному хорі.

42.  Методи роботи над строєм у шкільному хорі.

43.  Становлення та особливості розвитку хорового виконавства в Україні (кінець ХІХ – ХХ століття).

44. Музично-педагогічна спадщина Б.М. Лятошинського та її вплив на     розвиток хорового мистецтва України.

45. Творча спадщина Л.М. Ревуцького та її вплив на розвиток хорового мистецтва України.

46. Музично-громадська діяльність К.Г. Стеценка та її вплив на розвиток хорового мистецтва України.

47. Жанрово-стилістичні особливості української пісенно-хорової музики.

48. Жанр реквієму в хоровій творчості українських композиторів.

49. Духовна музика українських композиторів як засіб виховання учнів загальноосвітніх шкіл.

50. Особливості становлення сучасної української вокальної школи.

587
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31