![]() |
Освіта |
Криворізький державний педагогічний інститут, кваліфікація «Вчитель географії і біології» |
---|---|---|
Посада | Завідувач кафедри педагогіки і методики технологічної освіти | |
Науковий ступінь | Доктор педагогічних наук, професор | |
Дисципліни, які викладає |
Педагогіка Історія педагогіки Теорія і методика навчання технологій і проектної діяльності |
|
Коло наукових інтересів | Якість освіти, педагогічна діагностика | |
Бібліоетрія | ||
Контактна інформація | [email protected] |
У 1987 році з відзнакою закінчила Криворізький державний педагогічний інститут за спеціальністю «Географія» з додатковою спеціальністю «Біологія», кваліфікація – вчитель географії і біології.
З вересня 1991 по серпень 1994 року навчалася в аспірантурі Криворізького державного педагогічного інституту. Після закінчення навчання в аспірантурі працювала старшим викладачем цього ж інституту.
В червні 1994 року захистила кандидатську дисертацію у спеціалізованій вченій раді Харківського педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди на тему «Формування готовності студентів до організаторської діяльності в навчальному процесі педагогічного ВУЗу» і їй присуджено вчену ступінь кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01. У 1998 році присвоєно вчене звання доцента.
У Державному вищому навчальному закладі «Криворізький національний університет» (до 2011 року – Криворізький державний педагогічний університет) працює з вересня 1988 року на посадах асистента, старшого викладача, доцента, кафедри педагогіки, завідувача кафедри педагогіки та методики трудового навчання (з 2007 р.)
Лариса Олексіївна спрямовує колектив кафедри на творчу роботу з підвищення якості освіти в професійній підготовці вчителів технології Під її керівництвом посилено фундаментальну, спеціальну і загальнокультурну підготовку майбутніх учителів, яка враховує надбання вітчизняної і зарубіжної науки.
Савченко Л.О. плідно займається науково-дослідницькою роботою, має понад 100 наукових та методичних публікацій, серед яких навчальні посібники, статті в закордонних та вітчизняних виданнях.
Успішно захистила докторську дисертацію з теми: «Теоретичні і методичні засади педагогічної діагностики якості підготовки майбутніх учителів у вищих навчальних закладах.» у 2014 році.