Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
Факультет педагогічної освіти

1

   На початку ХХІ століття система професійно-технічної освіти помітно змінилася. Оновлюються та розширюються її функції, розвивається соціальне партнерство, здійснюється пошук співпраці з роботодавцями. Аналіз вітчизняних та зарубіжних праць щодо тенденцій в освіті дорослих викликає значний інтерес і спричиняє виокремлення загальних тенденцій світового розвитку освіти дорослих з метою впровадження в систему освіти дорослих в Україні.
   Так, 19 листопада 2019 р. на базі Криворізького державного педагогічного університету відбувся науково-методичний семінар за участю викладачів кафедри педагогіки та методики технологічної освіти та педагогічних працівників професійно-технічних закладів, коледжів міста та роботодавців за темою «Формування професійної компетентності майбутніх конкурентноспроможних фахівців сфери обслуговування та легкої промисловості».
   Вступне слово мали провідні фахівці міського відділу освіти Зозуля
Н. Г., Сапіга В.Г., які дали рекомендації щодо важливості урахування в методиці професійної освіти специфіки освітнього процесу в професійно-технічних закладах.
   На семінарі виступили педагогічні працівники закладів міста: Козирєва Н. В. – викладач професійно-теоретичної підготовки швейної галузі (Міжрегіональний центр професійної перепідготовки звільнених у запас військовослужбовців м. Кривий Ріг.). Вона підкреслила важливість напрямку в розвитку професійній освіті професії «дизайнер одягу» — одна із найпрестижніших і затребуваних творчих професій як в Україні, так і за кордоном. Робота у світі fashion дозволяє людині реалізувати свій творчий потенціал, спілкуватися і працювати з відомими особистостями, їздити в закордонні відрядження і при цьому гарно заробляти. Зробити собі ім’я можливо в різних напрямках: дизайну чоловічого одягу, жіночого одягу, дитячого одягу, весільного вбрання, нижньої білизни, костюмів для театру, спорту і кіно.

   22 22

   Представник Державного професійно-технічний навчального закладу «Криворізький навчальний виробничий центр» Легун В.Т. підкреслив, що вони готують фахівців за такими спеціальностями, як: Кравець; Закрійник; Кухар, Кондитер; Майстер ресторанного обслуговування.
   «Молодь утверджується через вивчення досвід педагогів-професіоналів. Закохані в свою професію майстри виробничого навчання з професії «Кравець». Краса, грація, витонченість – характерні риси нашого «Театру мод». Закохані в свою професію майстри виробничого навчання з професії «Кравець» передають відданість професії своїм вихованцям» – акцентував увагу Легун В.Т.
   Представники Державного навчального закладу «Криворізький центр підготовки та перепідготовки робітничих кадрів будівельної галузі» Яременко В.М., Томілова М.В. готують за спеціальностями: Кухар; Офіціант. Вони зазначили, що кожен рік Центр підготовки і перепідготовки робітничих кадрів №1 випускає 30 спеціалістів, які дуже затребувані на ринку праці міста і на протязі останніх 10 років ці спеціальності знаходиться в першій трійці ТОП –листа. Виробничу практику учні проходять у ресторанах міста, літню практику – на підприємствах морського узбережжя. Після закінчення училища учні мають можливість продовжити навчання, підвищити свою кваліфікацію.
   На семінарі виступили представники кафедри педагогіки та методики технологічної освіти гаранти Освітньо-професійних програм д.п.н. доцент Кучер С.Л., к.п.н. доцент Кулінка Ю.С., де обговорили проблеми підготовки фахівців з професійної освіти і зазначили про необхідність забезпечення здобувачу вищої освіти формування програмних компетентностей для успішного здійснення освітньої та виробничої діяльності, що надасть випускнику можливість вільного доступу до працевлаштування у закладах професійної (професійно-технічної) освіти та на підприємствах.
   Підвела підсумки д.п.н. проф. Савченко Л.О.: питання, які ми обговорювали, надзвичайно важливі в аспекті реформування освіти в Україні. Становлення Нової професійної української освіти потребує викладача нової формації. Відтак з огляду на сучасні виклики ринку праці, глобалізаційні процеси вважаємо розробку Концепції розвитку професійної освіти вчасною і важливою. Таким чином те, що зазначено у концепції у пункті 3.3. Нова модель «Професійна освіта сьогодні – успішна кар’єра завтра» де започатковуються поняття «формування професійної траєкторії особистості» розпочато в Криворізькому державному педагогічному університеті на кафедрі педагогіки та методики технологічної освіти.

14364
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31