- Автор: Кафедра методики музичного виховання, співу та хорового дирегування
- Перегляди: 8
- Автор: Кафедра методики музичного виховання, співу та хорового дирегування
- Перегляди: 6
24 лютого 2025 року на кафедрі образотворчого мистецтва художньо-графічного відділення факультету мистецтв Криворізького державного педагогічного університету відбулася Науково-практична конференція «Проблеми мистецької педагогіки у закладах освіти: методологія, теорія, технології», яка присвячена 95-річчю відродження КДПУ.
Голова Науково-практичної конференції, завідувач кафедри, доцент Руслан Пильнік привітав учасників заходу, акцентував увагу на головних складових професійниої компетентності сучасного педагога мистецького спрямування та висловив слова вдячності нашим гостям та учасникам за співпрацю. Також слова привітання були надалі декану факультету мистецтв, доценту Ларисі Ейвас. З доповідю виспупили: куратор з наукової роботи, професор кафедри Ірина Удріс; доктор мистецтвознавства, професор кафедри теорії та історії мистецтва Національна академія мистецтв і архітектури, членкиня Національної Спілки Художників України, Заслужений художник України Іванна Павельчук та інші.
Захід об’єднав науковців, викладачів закладів вищої та середньої освіти, методистів, арт-терапевтів, керівників гуртків позашкільних закладів освіти, художників, дизайнерів, мистецтвознавців та інших представників творчих і наукових інституцій з різних куточків України. Під час конференції обговорювалися сучасні виклики та перспективи мистецької освіти, яка сьогодні відзначається гнучкістю та здатністю адаптуватися до потреб суспільства.
Учасники заходу наголошували на важливості викладання дисциплін художньо-естетичного спрямування не лише для розвитку творчих здібностей та естетичного смаку, а й для формування комунікативних навичок, які є ключовими для успішної соціалізації та професійного становлення особистості. Особливістю конференції стало залучення представників різних напрямів мистецької освіти, а також педагогів відділів інклюзивної освіти для учнів з особливими освітніми потребами.
Щорічна конференція кафедри образотворчого мистецтва є необхідною ефективною платформою для обміну досвідом між фахівцями у галузі мистецької освіти, сприяючи розвитку професійних зв’язків і впровадженню нових підходів у викладанні образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва.
- Автор: Кафедра образотворчого мистецтва
- Перегляди: 14
Криворізький державний педагогічний університет співпрацює з Державною службою зайнятості
- Автор: Приймальна комісія
- Перегляди: 15
- Автор: Приймальна комісія
- Перегляди: 14
Згідно наказу Міністерства економіки України від 11.04.2024 р. № 2040 "Про затвердження Переліку професій, спеціальностей, для навчання за якими може бути виданий ваучер" Криворізький державний педагогічний університет може навчати здобувачів вищої освіти за наступними спеціальностями:
Дизайн 022
Дошкільна освіта 012
Професійна освіта (за спеціалізаціями) 015.38 Транспорт
Психологія 053
Середня освіта (за всіма предметними спеціальностями) 014:
Українська мова і література 014.01;
Англійська мова та зарубіжна література 014.021;
Німецька мова та зарубіжна література 014.022;
Історія та громадянська освіта 014.03;
Математика 014.04;
Біологія та здоров'я людини 014.05;
Хімія 014.06;
Географія 014.07;
Фізика та астрономія 014.08;
Інформатика 014.09;
Технології 014.10;
Фізична культура 014.11;
Мистецтво. Образотворче мистецтво 014.12;
Мистецтво. Музичне мистецтво 014.13.
Соціальна робота 231
Туризм і рекреація 242
- Автор: Приймальна комісія
- Перегляди: 13
Спеціальність |
Кафедра |
Номер позиції у |
Семестр |
Назваосвітнього |
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) (н.п.2024) |
Біології та екології |
1 |
2 |
1. Теоретичні основи морфометрії тварин 2. Моделюванняв біології 3. Технологія біологічного експерименту |
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) (н.п.2024) |
Біології та екології |
2 |
3 |
1.STEM-технології у навчанні біології 2.Нанобіотехнології 3.Позакласна та позашкільна робота з природничих та здоровязбережувальних предметів |
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) (н.п.2024) |
Біології та екології |
3 |
2 |
1.Теорія та практика сучасноїекології. 2.Екологічна культура 3.Глобалізація та екол. проблеми |
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) (н.п.2024) |
Біології та екології |
4 |
2 |
1.Проблеми фундаментальної екології 2.Екологічна біохімія 3.Функціональна біохімія |
- Автор: Кафедра зоології та методики навчання біології
- Перегляди: 295
Спеціальність |
Кафедра |
Номер позиції у |
Семестр |
Назва освітнього |
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) (н.п.2024) |
Біології та екології |
2 |
2 |
1.Основи педагогіки інклюзивного навчання 2.Сучасні проблеми в біології та медицині 3.Сучасні методи та технології здоровязбереження в закладах освіти |
- Автор: Кафедра зоології та методики навчання біології
- Перегляди: 248
Спеціальність |
Кафедра |
Номер позиції у |
Семестр |
Назваосвітнього |
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) (н.п.2024) |
Біології та екології |
1 |
3 |
1.Основи присадибного рослинництва 2.Озеленення інтер’єрів 3.Біотехнології у побуті |
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) (н.п.2024) |
Біології та екології |
2 |
3 |
1. Екологія культурних рослин 2. Землеробство і агрохімія 3. Міське комунальне господарство |
- Автор: Кафедра зоології та методики навчання біології
- Перегляди: 254
Спеціальність | Кафедра |
Номер позиції у навчальному плані |
Семестр | Назва освітнього компонента |
101 Екологія (н.п.2023) |
Біології та екології |
1 | 6 | 1. Рослинний світ України 2. Меліорація та фіторекультивація земель 3. Біоіндикація |
101 Екологія (н.п.2023) |
Біології та екології |
3 | 5 | 1. Лікарські рослини 2. Екологічна ботаніка 3. Рослинність Криворіжжя |
101 Екологія (н.п.2023) |
Біології та екології |
4 | 7-8 | 1. Охорона природи 2. Степове лісознавство 3. Біорізноманіття та стратегія сталого розвитку |
101 Екологія (н.п.2023) |
Біології та екології |
6 | 7-8 | 1. Фітодизайн 2. Декоративне квітництво 3. Прикладна дендрологія |
101 Екологія (н.п.2023) |
Біології та екології |
7 | 7-8 | 1.Хімічна екологія 2.Фізіологія та захист рослин 3.Проблеми фундаментальної екології |
101 Екологія (н.п.2024) |
Біології та екології |
3 | 4 | 1. Екологія рослин 2. Агроекологія 3. Географія рослин |
101 Екологія (н.п.2024) |
Біології та екології |
4 | 4 |
1. Дистанційні та контактні методи дослідження стану навколишнього середовища |
101 Екологія (н.п.2024) |
Біології та екології |
9 | 4 | 1.Біосферологія. 2.Основи диверсикології. 3.Екологічна культура |
101 Екологія (н.п.2024) |
Біології та екології |
10 | 4 |
1. Глобалізація та екологічні проблеми. 2. Основи екологічного термінознавства. |
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) (н.п.2024) |
Біології та екології |
2 | 4 | 1.Основи геоботаніки 2.Фітоценологія 3.Основи вчення про рослинний покрив |
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) (н.п.2024) |
Біології та екології |
3 | 4 | 1. Паразитологія 2.Тваринний світ Криворіжжя. 3. Теріологія |
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) (н.п.2021) |
Біології та екології |
3 | 5 | 1. Етологія тварин 2. Закономірності успадкування ознак у тварин. 3. Закономірності обмінних процесів у гетеротрофних організмів |
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) (н.п.2021) |
Біології та екології |
4 | 5 | 1. Екологія людини та її здоровʼя 2. Основи екологічного термінознавства 3. Біосферологія |
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) (н.п.2021) |
Біології та екології |
5 | 6 | 1. Хімічна екологія 2. Біохімія рослин 3. Молекулярна біологія |
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) (н.п.2021) |
Біології та екології |
6 | 7 | 1.Зелене будівництво та озеленення пришкільної ділянки 2.Біоіндикація 3.Фітоіндикація екологічних факторів |
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) (н.п.2021) |
Біології та екології |
7 | 8 | 1. Біологічні особливості здорового способу життя 2. Біологія як основа біотехнології та медицини 3. Репродукція та розвиток людини |
- Автор: Кафедра зоології та методики навчання біології
- Перегляди: 305