У рамках вивчення дисципліни - "Гендерний вимір теорії та історії педагогіки", аспіранти 2-го року навчання кафедри педагогіки долучилися 11 лютого о 18:30 до онлайн-лекції канд. історичних наук, доцентки, викладачки Львівського Національного університету ім. Івана Франка Галини Боднар "Незавершена війна: біографічні наративи жінок у листах до влади міста Львова 1944‒1945 років", в межах проекту Центр міської історії та Української асоціації дослідниць жіночої історії "Гендерні виміри просторів модерності", за підтримки Heinrich-Böll-Stiftung Ukraine.
![]() |
![]() |
Докладна інформація про проект на сайті:
https://www.lvivcenter.org/discussions/bodnar-gender-lecture/
Лекцію можна передивитися і тут:
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 109
19.11.2020 відбулося спільне засідання кафедри педагогіки та семінару молодих науковців кафедри, на якому аспіранти першого року навчання представили теми своїх наукових досліджень (Калугін Р. Онлайн-курси як засіб формування фахових компетентностей магістрів спеціальності 014 Середня освіта (Математика); Хорькова М. Дидактичні умови використання фітнес-технологій у фізичному вихованні учнів загальноосвітніх закладів; Большаніна О. Педагогічна спадщина українських художників другої половини ХІХ – першої половини ХХ століття). В обговоренні тем взяли участь завідувач кафедри, Т.О. Дороніна та доценти кафедри - І.Є. Макаренко, С.М. Щербина, А.М. Король. Також на спільному засіданні аспіранти 2-4 років навчання окреслили план своєї наукової роботи на поточний навчальний рік. Всі учасники зустрічі висловилися за продовження спільних засідань задля налагодження плідної наукової праці аспірантів та вчасного написання ними своїх дисертаційних праць.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 59
Шановні аспіранти, звертаємо Вашу увагу на оновлену програму із виробничої практики (PhD ІІІ курс)
Спеціальність: 011 Освітні, педагогічні науки
. |
Програма виробничої практики здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії (2020 р.) |
завантажити |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 27
З метою встановлення зворотного зв’язку із аспірантами та задля встановлення можливостей кафедри педагогіки щодо розширення наукового простору здобувачів на початку жовтня було проведено усне опитування (через створену аспірантами Viber-групу «Аспіранти_кафедра педагогіки»).
Аспірантам було запропоновано відповісти на 2 питання: Чим допомагає кафедра у Вашому науковому пошуку? Чим ще може допомогти кафедра у визначеному напрямі? Відповіді аспірантів було обговорено на науково-методичному семінарі кафедри та внесено відповідні корективи до плану роботи семінару молодих науковців на 2020_2021 н.р.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 77
СИЛАБУСИ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН
аспірантів (PhD)
Спеціальність: 011 Освітні, педагогічні науки
викладання яких забезпечує кафедра педагогіки у 2020-2021 н.р.
Дисципліна |
Розробники програми |
Посилання |
ВИБІРКОВІ ДИСЦИПЛІНИ
|
||
Методологія педагогіки |
професор, д-р. пед. наук Т.О. Дороніна, доцент, канд. пед. наук С.М. Щербина.
|
|
Методика організації історико-педагогічних досліджень |
професор, д-р. пед. наук Т.О. Дороніна, доцент, канд. пед. наук О.Б. Потапенко.
|
|
Гендерний вимір теорії та історії педагогіки |
професор, д-р. пед. наук Т.О. Дороніна.
|
|
Дидактика вищої школи |
професор, д-р. пед. наук Т.М.Мішеніна
|
завантажити |
Актуальні питання дидактики |
професор, д-р. пед. наук Т.М.Мішеніна
|
завантажити |
Методика організації науково-педагогічних досліджень |
професор, д-р. пед. наук Т.О.Дороніна доцент, канд. пед. наук А.М.Король
|
завантажити |
Педагогічна компаративістика |
професор, д-р. пед. наук В.А.Гаманюк
|
завантажити |
Наукові засади організації педагогічного процесу у вищій школі |
професор, д-р. пед. наук Т.О.Дороніна доцент, канд. пед. наук О.С.Білоус |
завантажити |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 29
![]() |
21 квітня 2020 р. аспіранти другого року навчання (011 Освітні, педагогічні науки) в межах вивчення курсу «Гендерний вимір теорії та історії педагогіки» (викладач: проф. Т.О. Дороніна) взяли участь в обговоренні сутності концепції «прихованого навчального плану» як однієї із стратегій прояву гендерної дискримінації в освіті. Було розглянуто низку основних аспектів дії прихованого навчального плану та варіанти його подолання в навчально-виховному процесіі. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 32
11 березня 2020 року кандидатом педагогічних наук, старшим викладачем кафедри педагогіки Макаренко І.Є. та аспіранткою ІІІ-го курсу навчання Івченко В.І., було проведено практичне заняття з теми: «Методика організації морального виховання учнів»_група АНФ-17_на базі гуманітарного корпусу КДПУ.
Мета заняття полягала у визначенні сутності, мети, ключових компонентів морального виховання особистості. У ході обговорення було виявлено актуальність проблеми морального виховання особистості, обґрунтовано поняття: «моральне виховання», висвітлено завдання морального виховання, розглянуто взаємозв’язок та відмінність понять: «мораль» та «моральність».
Практична частина заняття передбачала закріплення теоретичного матеріалу під час проведення етичної бесіди.
![]() |
Під час проведення етичної бесіди було встановлено відношення студентів до порушення правил моральності, а саме під час подорожування у громадському транспорті, відпочинку на природі та у громадських місцях культури – театру та кіно. Думки було підкріплено реальними прикладами з власного життя, а також юридичними довідками з законів різноманітних країн Європи. Темою бесіди було дібрано: «Добро чи зло…чого у Світі більше?». Студенти були дисципліновані, організовані, позитивно налаштовані на спілкування. Вони прекрасно показали себе у командній роботі, проявляли такт, повагу та увагу до думок опонентів, логічно апелювали однин до одного з питань, які викликали глибокі протиріччя. Під час диспуту студенти продемонстрували обізнаність з питань соціальних проблем та спробували надати особистісні рекомендації щодо їхнього вирішення. |
![]() |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 38
Набуття здобувачами вищої освіти ступеня доктора філософії соціальних навичок (soft skills) відбувається впродовж всього навчання, оскільки їхня наявність надзвичайно важлива для професійного становлення фахівця педагогічної сфери, вони – запорука ефективної співпраці між усіма суб’єктами освітнього процесу.
Важливо пам’ятати, що «soft skills» – соціологічний термін, який відноситься до емоційного інтелекту людини, свого роду перелік особистих характеристик, які так або інакше пов’язані з ефективною взаємодією з іншими людьми. Це навички, прояв яких достатньо важко виявляти, безпосередньо визначати, перевіряти, наочно демонструвати. До цієї групи належать індивідуальні, комунікативні та управлінські навички. Поняття «soft skills» пов’язане з тим, яким чином люди взаємодіють між собою, тобто «м’які» навички рівною мірою необхідні як для повсякденного життя, так і для роботи» (Детально тут).
Перелік soft skills, формування яких забезпечується
ОНП 011 Освітні, педагогічні науки
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 172
Сторінка 1 із 2