12 березня 2024 року завершилася друга сесія Зимової школи Варшавського університету. Здобувачі вищої освіти факультету української філології успішно закінчили своє навчання та отримали сертифікати.
Нагадаємо що цього року Зимова школа складалася з двох сесій: перша з 27 листопада до 10 грудня 2023 року та друга – з 28 лютого по 12 березня 2024 р. Здобувачі вищої освіти мали можливість прослухати низку цікавих лекцій викладачів Варшавського університету, а також взяти участь у круглих столах, виконати різного виду завдання, котрі були сфокусовані навколо теми «Культура повсякдення українців».
Наші здобувачі вищої освіти поділилися своїми враженнями від Зимової школи з куратором проєкту – доктором філологічних наук, професором кафедри української та зарубіжної літератур Світланою Ковпік.
Олена Ляшенко відзначила, що теми лекцій були цікаві, інформативні. Особливо запам’ятався круглий стіл на тему: «Російсько-українська війна у дзеркалах літератури, культури та науки».
Яна Левечко акцентувала увагу на підготовці підкастів на тему: «Культура щоденного життя українців», до яких виявили неабиякий інтрес польські партнери.
Отже, Зимова школа Варшавського університету сприяє реалізації права на академічну мобільність здобувачів вищої освіти факультету української філології.
- Автор: Факультет української філології
- Перегляди: 63
Згідно Наказу № 304 від 26 червня 2023 року «Про встановлення термінів навчання 2023-2024 навчального року» студенти 4-го курсу ступеня вищої освіти “бакалавр” спеціальності 014.11 Середня освіта (Фізична культура) групи ФК-20 у термін з 02 лютого по 15 березня 2024 року проходили виробничу практику. На практику було направлено 24 студента.
- Автор: Кафедра фізкультури та методики її викладання
- Перегляди: 4
Опитування здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, що навчаються на освітній програмі «Українська мова і література, зарубіжна література. Англійська мова» денної форми навчання щодо якості освітніх програм, організації зв’язку із здобувачами вищої освіти у Криворізькому державному педагогічному університеті було проведено упродовж лютого 2024 року на платформі MOODLE. Мета анкетування – визначити рівень задоволеності освітніми компонентами освітніх програм, їх відповідності напрямку майбутньої професійної діяльності, рівня запропонованої практичної підготовки, можливості формування індивідуальної освітньої траєкторії.
- Автор: Факультет української філології
- Перегляди: 18
Сертифікат про акредитацію освітньої програми «Соціальна робота» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти розміщено в каталозі сертифікатів освітніх програм (спеціальностей) університету за посиланням https://kdpu.edu.ua/navchannia/litsenziia-ta-sertyfikaty.html
- Автор: Халік Олена Олександрівна
- Перегляди: 34
Перелік екзаменів і заліків у ІІ семестрі 23-24 н.р. Туризм
- Автор: Факультет географії, туризму та історії
- Перегляди: 34
Перелік екзаменів та заліків: літня сесія 2023-2024 н.р. спеціальність 022 Дизайн
- Автор: Карпова Вікторія Костянтинівна
- Перегляди: 32
- Автор: Комарова Олена Олексіївна
- Перегляди: 43
Time: April 26, 18:00 EEST = 19:00 CEST.
Speaker: Prof. Dr. Christoph Lumer, Professor of Moral Philosophy, University of Siena (Italy)http://www.lumer.info, https://docenti.unisi.it/en/lumer
Title of the talk: "Methods in Philosophy – From Applied Philosophy to the Fundamentals".
Abstract: This contribution seeks to give an overview from a normative perspective of methods currently used in philosophy. 'Normative perspective' here means that good methods are presented and justified in detail, while bad ones are criticised briefly - briefly, because the contribution is mainly intended to be constructive. 1. Applied philosophies (e.g. applied ethics) should, according to the idea, actually only apply principles developed on a more fundamental level, i.e. logically derive a decision on certain cases from these principles and empirical situation descriptions. This is explained using the example of welfare-ethical evaluations, especially the ethics of war. Applied philosophies, however, often go beyond this empirical deductive practice. 2. The dispute over methods in philosophy concerns above all the more fundamental parts of philosophy, e.g. the methods to be applied in normative ethics. Here, for example, the following methods are in conflict: methodological naturalism; various types of intuitionism from reflective equilibrium to certain varieties of experimental philosophy; conceptual analysis including conceptual engineering. A brief critique of such methods with an eye to the goals of philosophy is then followed by the innovative main part of the contribution: the presentation of four ideal types of theory in philosophy together with their methods, which are also implemented in real terms (although seldom purely), but are not theorised in the methodological discussion to date: descriptive-nomological, idealising-hermeneutic, technical-constructive and ontic-practical theories.
- Автор: Козаченко Надія Павлівна
- Перегляди: 43
- Автор: Кафедра фізкультури та методики її викладання
- Перегляди: 125
- Автор: Кафедра фізкультури та методики її викладання
- Перегляди: 84