Неформальна освіта сьогодні відіграє важливу роль у підготовці майбутніх педагогів. Вона дозволяє здобувати знання у зручному форматі, адаптувати навчання до власних потреб, опановувати нові інструменти та підходи, що постійно з’являються в освітньому середовищі. Також неформальна освіта сприяє розвитку критичного мислення, творчості та вміння швидко реагувати на виклики сучасної школи. У межах вивчення дисциплін «ІКТН історії та громадянської освіти», «Теорія та методика навчання історії» та «Інформаційно-комунікаційні технології навчання громадянської освіти» (викладачі - доцент Ірина Селищева, Сергій Корнієнко) студенти пройшли низку сучасних онлайн-курсів, спрямованих на розвиток професійних компетентностей та ознайомлення з інноваційними підходами в освіті.

Студенти працювали на платформах, що пропонують практикоорієнтовані курси, виконували індивідуальні завдання. Отримані знання можуть бути застосовані під час навчальних занять та підготовки до педагогічної виробничої практики. Такі курси сприяють формуванню сучасного бачення професії вчителя історії та громадянської освіти та розширюють можливості професійного зростання майбутніх педагогів.
Опановані онлайн-курси:
“Бери і роби: змішане та дистанційне навчання” - EdEra – студія онлайн-освіти (Болмосова В., Коваленко С., Усенко А.)
“ДІЗНайся: про дистанційне і змішане навчання” - платформа Освіторія (Вереша Я., Усенко А.)
“Вчителі в курсі: базовий курс з розвитку цифрових навичок освітян” - EdEra – студія онлайн-освіти (Бондар А., Жук А.))
“Як навчати в цифровому світі” - платформа Prometheus (Коваленко С., Черниш С.)
“Профільна. Зміст. Як викладати в новій старшій школі" (Білоус Д., Авраменко В., Байсак А., Лагунов В., Молчановська Є., Партоєва С., Пуховець Д., Сафонова К.)
Викладачі кафедри вітають студентів із успішним проходженням навчання та заохочує продовжувати розвиватися в напрямі неформальної освіти й цифрових технологій.










