№ |
Назва теми |
К-ть год. |
1 |
Система педагогічних наук. |
2 |
2 |
Методи педагогічних досліджень. |
2 |
3 |
Теоретичні, емпіричні та математичні методи педагогічних досліджень. |
2 |
4 |
Спадковість і розвиток. |
2 |
5 |
Вплив середовища на розвиток особистості. |
2 |
6 |
Розвиток і виховання. |
2 |
7 |
Цілісний педагогічний процес – основний фактор всебічного розвитку особистості. |
2 |
8 |
Особистість педагога та її вплив на формування особистості учня. |
2 |
9 |
Вікові та індивідуальні особливості розвитку і формування школярів та їх врахування педагогами. |
2 |
10 |
Самовиховання учнів |
2 |
11 |
Формування основ екологічної, фізичної та трудової культури учнів |
6 |
12 |
Колектив, його ознаки, структура. |
2 |
13 |
Учнівське самоврядування |
2 |
14 |
Зміст роботи класного керівника з батьками учнів. |
2 |
15 |
Робота класного керівника в умовах інклюзивної освіти. |
2 |
16 |
Сутність і принципи організації превентивної педагогічної діяльності. |
2 |
17 |
Превентивна діяльність педагогічного колективу з попередження шкільного булінгу. |
2 |
18 |
Позашкільні заклади в системі освіти |
2 |
19 |
Навчальний процес як складова цілісного педагогічного процесу |
2 |
20 |
Методологічні та теоретичні основи процесу навчання. |
2 |
21 |
Сутність освітньої, виховної та розвиваючої функцій навчання. |
2 |
22 |
Активні форми організації навчання |
2 |
23 |
Форми організації навчального процесу в школі |
2 |
24 |
Міжпредметні зв’язки в організації навчання. |
2 |
25 |
Стандарти освіти. |
2 |
26 |
Взаємозв’язок загальної, політехнічної, професійної освіти. |
2 |
27 |
Перевірка й оцінка якості знань учнів. |
2 |
28 |
Принципи управління загальноосвітніми навчальними закладами. |
2 |
29 |
Структура органів управління освітою. |
2 |
30 |
Наукові основи організації педагогічної діяльності |
2 |
31 |
Функціональні обов’язки директора загальноосвітнього закладу та його заступників. |
2 |
32 |
Планування та облік роботи загальноосвітнього навчального закладу. |
2 |
33 |
Атестація педагогічних працівників. |
2 |
34 |
Зміст внутрішньошкільного контролю, вимоги до нього. |
2 |
35 |
Інновації в освіті. |
2 |
36 |
Критерії оцінки передового педагогічного досвіду. |
2 |
Разом |
76 |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 926