17 січня 2024 року відбувся другий раунд зимової школи «EduWell Support Initiative – Empowering Professionals for Inclusive Education in Eastern Europe» для студентів Криворізького державного педагогічного університету. На цьому заході було визначено нові перспективи розвитку інклюзивної освіти в Україні.
У межах цього ж проєкту 16 січня студенти відвідали інформативну лекцію професора Томаса Барроу, на якій було висвітлено українську систему інклюзії та її реалії, а також надано роз’яснення щодо системи оцінювання проєктів зимової школи, зокрема, щодо написання есе та тестування. Студенти поділилися своїми враженнями щодо цієї лекції з викладачами – доцентом кафедри практичної психології, кандидатом психологічних наук Катериною Бондар та старшим викладачем кафедри англійської мови з методикою викладання, доктором філософії Ольгою Білозір.
Під час другого раунду зимової школи особливий акцент був зроблений на інклюзивній складовій освіти в Україні. Катерина Бондар виступила з доповіддю «Regulatory And Legislative Framework For Inclusive Education in Ukraine». Ця частина зустрічі базувалася на результаті імплементації проєкту «Підтримка інклюзивної освіти у м. Кривий Ріг», який успішно реалізовано за сприяння GIZ GmBH у 2018-2019 роках разом з Катериною Бондар як експертом.
Всі зацікавлені можуть знайти матеріали лекцій української та шведської сторін учасників за покликанням. Дякуємо студентам КДПУ за активну участь та зацікавленість у поглибленні знань з інклюзивної освіти!
Project created with support by Swedish-Ukranian contact seminar 2023 and Erasmus office Ukraine.
📚🌈 #Інклюзія #Освіта #КривийРіг #КДПУ #ЗимоваШкола2024