1 березня 2019 року в актовій залі Криворізького педагогічного відбулася зустріч з автором підручника математики для 1–4 класів, розробником Державного стандарту початкової загальної освіти, співавтором типової освітньої програми Нової української школи, доктором педагогічних наук, професором, членом-кореспондентом НАПН України, завідувачем кафедри математики та методики її навчання ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» Світланою Олексіївною Скворцовою.
Завідувач кафедри початкової освіти КДПУ, канд. пед. наук О. А. Павлик представила гостю, повідомила, що учителі математики початкової школи гідно оцінили пропонований комплекс, підкресливши, що саме така методика працює на результат.
НМК «Математика», створений С. О. Скворцовою у співавторстві зі старшим науковим співробітником лабораторії початкової освіти, докторантом Інституту педагогіки НАПН України Оксаною Володимирівною Онопрієнко став абсолютним переможцем Всеукраїнського конкурсу підручників для учнів 1-4 класів ЗНЗ. Організація матеріалу підручника, наявність пам’яток та алгоритмів, опорних схем та зразків виконання завдань забезпечують просте й ефективне засвоєння теоретичних відомостей, а тренувальні й ситуативні завдання сприяють формуванню практичних умінь та заохочують до творчого осмислення навчального матеріалу.
Учасники зустрічі отримали можливість не тільки детально познайомитися зі змістом і структурою навчального видання, а й поспілкуватися з автором та отримати відповіді на актуальні питання практики викладання математики у початковій школі.
Пані Скворцова ознайомила присутніх зі структурою власної методичної системи, яка складається з:
- формування понять числа й обчислювальних навичок;
- уміння розв’язувати задачі, яке складається з виконання складних розумових дій;
- алгебраїчної й геометричної пропедевтики.
Під час зустрічі Світлана Олексіївна підкреслила: «Світ змінився й змінилися сучасні діти. Вони народжуються, образно кажучи, вже з гаджетом у руці. Тому наша методика базується на врахуванні психологічних закономірностей навчання й нейрофізіологічних особливостей учнів».