Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень
Ступінь вищої освіти: бакалавр
Галузь знань: 23 Соціальна робота
Спеціальність: 231 Соціальна робота
Форма навчання: денна/заочна
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 272
Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень
Ступінь вищої освіти: бакалавр
Галузь знань: 23 Соціальна робота
Спеціальність: 231 Соціальна робота
Форма навчання: денна/заочна
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 294
Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень
Ступінь вищої освіти: бакалавр
Галузь знань: 23 Соціальна робота
Спеціальність: 231 Соціальна робота
Форма навчання: денна/заочна
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 304
Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень
Ступінь вищої освіти: бакалавр
Галузь знань: 23 Соціальна робота
Спеціальність: 231 Соціальна робота
Форма навчання: денна/заочна
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 1111
Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень
Ступінь вищої освіти: бакалавр
Галузь знань: 01 Освіта/педагогіка
Спеціальність: 013 Початкова освіта
Додаткова спеціалізація: англійська мова, інформатика; додаткова спеціальність - 053 Психологія
Форма навчання: денна/заочна
Форма атестації: екзамен
Додаткова інформація: тестовий екзамен з педагогіки початкової освіти та вікової і педагогічної психології
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 491
19 січня 2021 року відбувся семінар щодо акредитації освітньо-професійних та освітньо-наукових програм університету. Модератором семінару була перший проректор університету, кандидат філологічних наук, доцент Оксана Остроушко. У семінарі взяли участь завідувач навчально-методичного відділу Ольга Бондаренко, відповідальна особа за акредитацію освітніх програм університету Ірина Онищенко, гаранти освітніх програм, декани факультетів та завідувачі кафедр універистету. В ході семінару обговорювалися питання змісту та структури ОПП, терміни їх оновлення, рекомендації НАЗЯВО, взаємодія зі стейкхолдерами, відповідність освітніх програм затвердженим стандартам вищої освіти тощо.
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 623
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 657
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 528
ГРАФІК НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА 2020-2021 Н.Р.
| Рік навчання |
Форма |
І семестр | ІІ семестр |
|
І курс |
теоретичне навчання |
15.09.20 - 04.01.21 |
02.02.21 - 05.04.21 20.04.21 - 07.06.21 |
|
навчальна практика |
- | 06.04.21 - 19.04.21 | |
|
екзаменаційна сесія |
05.01.21 - 18.01.21 |
08.06.21 - 21.06.21 | |
|
ІІ курс |
теоретичне навчання |
01.09.20 - 04.01.21 |
02.02.21 - 15.02.21 02.03.21 - 07.06.21 |
|
навчальна практика |
- | 16.02.21 - 01.03.21 | |
|
екзаменаційна сесія |
05.01.21 - 18.01.21 |
08.06.21 - 21.06.21 | |
|
ІІІ курс |
теоретичне навчання |
01.09.20 - 04.01.21 |
02.02.21 - 24.05.21 |
|
виробнича практика |
- | протягом літа | |
|
екзаменаційна сесія |
05.01.21 - 18.01.21 |
25.05.21 - 07.06.21 | |
|
ІV курс |
теоретичне навчання |
01.09.20 - 04.01.21 |
16.03.21 - 24.05.21 |
| виробнича практика |
- |
02.02.21 - 15.03.21 | |
|
екзаменаційна сесія |
05.01.21 - 18.01.21 |
25.05.21 - 07.06.21 | |
|
оглядові лекції |
- | 08.06.21 - 14.06.21 | |
|
атестація |
- | 15.06.21 - 28.06.21 |
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 500
Науково-дослідницька робота кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи протягом 2019-2020 н.р. здійснювалася за темою «Підготовка майбутнього соціального педагога та вчителя початкової школи в умовах компетентнісної освіти», що затверджена рішенням кафедри теорії і практики початкової освіти, протокол № 2 від 17 вересня 2015 року. Строки виконання заплановано протягом 01.09.2015-01.09.2020 рр. У звітному році виконувався ІV етап дослідження (апробація та корекція розвивальної програми з формування фахової компетентності соціального педагога та вчителя початкової школи).
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 443










