Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Психолого-педагогічний факультет

Моніторинг освітньої програми «Соціальна робота» за результатами обговорення, співпраці зі зовнішніми стейкхолдерами та отриманими від них рецензіями

Савельчук Ірина, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри теорії та технології соціальної роботи Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (2021)

У переліку компонентів даної ОП не всі освітні компоненти за обсягом відповідають вимогам наказу МОН України №47 від 26.01.2015 р.

Враховано

У переліку освітніх компонентів відсутні дисципліни менше аніж 3 кредити ЄКТС.

Поляничко Анжела, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри соціальної роботи і менеджменту соціокультурної діяльності Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка (2021)

У розділі «Характеристика освітньої програми» унікальність освітньої програми потребує увиразнення соціально-педагогічною складовою.

Враховано

Під час поточного огляду ОП було конкретизовано (уточнено) мету освітньої програми.

Павленок Антоніна, заступник директора з навчальної роботи Комунального закладу «Криворізька спеціальна школа «Надія» Дніпропетровської обласної ради» (2023)

Перебільшення педагогічної складової, що в сучасних умовах воєнного стану дещо обмежує можливості працевлаштування випускників.

Враховано

Під час розробки нової ОП зі спеціальності 231 Соціальна робота скорочено кількість дисциплін педагогічного циклу.

В умовах децентралізації освіти варто розглянути можливості додати дисципліни, пов’язані із вивченням особливостей надання соціальних послуг в громаді.

Враховано частково

Передбачено окремі теми з надання соціальних послуг на рівні громади у вибірковому курсі «Інноваційні моделі надання соціальних послуг», а також враховано рекомендацію/ зауваження під час розробки нової ОП зі спеціальності 231 Соціальна робота.

Коваль Тетяна, директор Криворізької гімназії № 58 Криворізької міської ради (2023)

Серед запропонованих до вивчення дисциплін важко визначити ту, як забезпечує формування спеціальної компетентності «здатність формувати у клієнта навички зі збереження, зміцнення та відновлення власного морального, психічного та фізичного здоров’я»

Враховано частково

До переліку вибіркових дисциплін було додано дисципліну «Сексуальна просвіта», науковим керівникам курсових та кваліфікаційних робіт було рекомендовано врахувати дану СК під час формулювання орієнтовного переліку тем у наступному навчальному році.

У розділі ІV Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання окремі посади (професії) визначено некоректно, зокрема асистент вчителя-логопеда, асистент вчителя-реабілітолога тощо.

Враховано

Деталізовано придатність студентів та випускників до працевлаштування саме в галузі соціальної роботи.

27620
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30