Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Психолого-педагогічний факультет

Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень 

Ступінь вищої освіти: бакалавр

Галузь знань: 23 Соціальна робота 

Спеціальність: 231 Соціальна робота

Форма навчання: денна/заочна

Форма атестації: екзамен

Додаткова інформація: 6 семестр денне відділення / 0-7 семестр заочне відділення

Питання для підготовки до екзамену з навчальної дисципліни
«ТЕХНОЛОГІЇ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»

1. Поняття соціальних технологій.
2. Технології соціальної роботи, їх класифікація.
3. Поняття технологій соціально-педагогічної роботи.
4. Особливості технології соціально-педагогічної роботи.
5. Основні види: технології соціальної профілактики, терапії, реабілітації, супроводу тощо.
6. Умови реалізації соціально-педагогічних технологій.
7. Методи соціально-педагогічної діяльності.
8. Філософські, загальнонаукові та спеціальні методи в соціально-педагогічній роботі.
9. Загальнонаукові методи: педагогічні, психологічні, соціологічні, історичні, економічні тощо.
10. Педагогічні методи, їх характеристика.
11. Спеціальні методи соціально-педагогічної діяльності: метод «рівний-рівному», метод соціальної вуличної роботи, метод роботи в громаді.
12. Зміст понять «форма» та «форми соціально-педагогічної роботи».
13. Специфічні ознаки форми соціально-педагогічної роботи: функціональність, структурність, інтегративність, неперервність.
14. Класифікації організаційних форм соціально-педагогічної роботи.
15. Специфіка використання форм соціально-педагогічної роботи з різними групами клієнтів.
16. Особливості комплексних форм роботи.
17. Індивідуальні, групові та масові форми соціально-педагогічної роботи.
18. Можливості словесних групових форм соціально-педагогічної роботи.
19. Специфіка та виховні можливості дискусії в системі соціально-виховної роботи.
20. Методика підготовки та проведення диспуту.
21. Завдання соціального педагога в підготовці та проведенні словесних групових форм соціально-педагогічної роботи
22. Сутність та специфіка гри в соціально-педагогічній роботі.
23. Класифікаційні підходи до ігрових форм роботи.
24. Психолого-педагогічні умови підготовки та організації гри.
25. Рекомендації для організаторів ігрової діяльності
26. Розвиток творчої особистості як актуальна проблема сучасної соціально-педагогічної науки та практики.
27. Підходи до поняття «творчість» та «творча особистість» в соціально-педагогічній роботі.
28. Специфіка творчості в соціально-педагогічній діяльності.
29. Характеристики творчої особистості.
30. Інновації в соціально-педагогічній практиці.
31. Технологія узагальнення передового педагогічного досвіду в системі соціально-педагогічної діяльності.
32. Сутність та значення методів формування свідомості.
33. Методи переконання, навіювання та прийоми їх застосування.
34. Приклад в системі формування свідомості клієнтів соціально-педагогічної роботи.
35. Форми застосування методів формування свідомості.
36. Технологія підготовки і проведення соціально-педагогічної бесіди, конференції, усного журналу.
37. Характеристика методів стимулювання.
38. Методи позитивного підкріплення і прийоми їх застосування.
39. Методи негативного підкріплення і прийоми їх застосування.
40. Метод змагання і можливості його використання в соціально-педагогічній діяльності.
41. Соціально-педагогічні умови успішного застосування методів стимулювання.
42. Характеристика і значення методів організації діяльності.
43. Методи соціального навчання та закріплення позитивного досвіду.
44. Доручення як метод організації соціально-керованої діяльності.
45. Типологія та зміст основних доручень.
46. Гра як впливовий засіб соціально-виховної роботи.
47. Психолого-педагогічні умови застосування методів організації діяльності.

14037
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша