Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Психолого-педагогічний факультет

Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень 

Ступінь вищої освіти: бакалавр

Галузь знань: 23 Соціальна робота 

Спеціальність: 231 Соціальна робота

Форма навчання: денна/заочна

Форма атестації: екзамен

Питання для підготовки до екзамену з навчальної дисципліни
«МЕТОДИКА СОЦІАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ»

1. Розкрийте сутність поняття «соціальне виховання».
2. Методика соціально-виховної роботи з молодим подружжям (молодою сім’єю).
3. Методика соціально-виховної роботи у сільській місцевості.
4. Зміст соціально-виховної роботи.
5. Соціальне виховання – культурно-виховна функція суспільства.
6. Соціально-виховна робота з молоддю як умова підготовки до сімейного виховання.
7. Соціальне виховання як цілеспрямований процес духовного розвитку людини і суспільства.
8. Роль і місце матері у вихованні дитини.
9. Характеристика поняття «юне материнство». Основні причини юного материнства.
10. Методика соціально-виховної роботи з дітьми, позбавленими батьківського піклування.
11. Технології соціально-педагогічної роботи з юними матерями.
12. Методика соціально-виховної роботи з дітьми вулиці.
13. Форми і методи профілактичної роботи в пологових будинках щодо попередження відмов від новонароджених дітей.
14. Методика соціально-виховної роботи у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку.
15. Соціально-виховна робота з юними матерями у Центрі матері та дитини. Індивідуальний план соціального супроводу породіллі.
16. Методика соціально-виховної роботи з сім’ями військовослужбовців Збройних Сил України: специфіка, зміст, перспективи.
17. Суть понять «батьківство», «усвідомлене батьківство».
18. Методика соціально-виховної роботи з сім’ями мігрантів і біженців.
19. Пренатальний період і його роль у соціалізації дитини.
20. Технології організації соціально-виховної діяльності в дитячих оздоровчих закладах: а) шляхи педагогічного впливу в умовах тимчасового дитячого колективу; б) вимоги щодо включення дітей у різні форми роботи.
21. Досвід сім'ї Нікітіних та американського лікаря Глена Домана в повноцінному використанні сензитивних періодів для прискореного розвитку дітей.
22. Творчий розвиток вихованців. Форми виховної роботи з дітьми.
23. Соціально-педагогічний патронат сімей. Особливості соціалізації дітей дошкільного віку в малонаселених пунктах.
24. Зміст та напрямки діяльності дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.
25. Принцип глобалізації у навчанні та ранній соціалізації дитини.
26. Поняття «дитячий заклад оздоровлення та відпочинку». Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку як соціально-педагогічна система.
27. Роль розвивального середовища в соціалізації дітей раннього віку та дошкільників.
28. Особливості соціально-виховної роботи з ВІЛ-інфікованими.
29. Технологія роботи соціального педагога в сім'ї.
30. Зміст, форми і методи профілактики хвороб, що передаються статевим шляхом і ВІЛ.
31. Особливості соціально-виховної роботи з дітьми, які зазнали сімейного насильства
32. Соціальна підтримка осіб, які живуть із ВІЛ/СНІД.
33. Робота з батьками щодо попередження та подолання насильства над дітьми.
34. Стратегії і тактики роботи соціального педагога в системі ВІЛ-сервісних організацій.
35. Технології соціально-виховної роботи з воїнами АТО.
36. Соціальна реабілітація осіб, які повернулися з місць позбавлення волі
37. Соціально-виховна робота по захисту і підтримці людей з функціональними обмеженнями.
38. Співпраця соціального педагога з психологічною та психотерапевтичною службами у виправних установах.
39. Соціально-педагогічна робота з дітьми з особливими потребами
40. Основні напрями перевиховання підлітків у колоніях. Функції соціального педагога у пенітенціарній установі.
41. Методики діяльності соціального педагога з сім'ями, які виховують дитину-інваліда: (Інституційні та позаінституційні форми піклування про дітей-інвалідів. Стратегія соціально-педагогічних дій фахівця в роботі з прийомними сім'ями-спеціалістами та їх вихованцями).
42. Соціально-виховна робота з сім’єю, де є засуджені батьки, старші брати. Соціальна робота з ув'язненими.
43. Соціальна робота з розумово відсталими дітьми.
44. Кримінально-виконавча система України: а) проблеми злочинності в державі; б) вітчизняний досвід перевиховання молодих правопорушників.
45. Соціально-педагогічний супровід сім'ї, в якій хвора дитина.
46. Соціально-правовий захисту дітей, які потребують соціально-педагогічної допомоги.
47. Соціально-психологічна адаптація дітей, хворих на епілепсію.
48. Загальна характеристика дітей вулиці. Соціальні проблеми дітей даної групи.
49. Лікувальна педагогіка.
50. Суть поняття «діти вулиці». Класифікація дітей вулиці. Причини появи явища – «діти вулиці».
51. Проблема сирітства в Україні. Організація соціального захисту дітей-сиріт.
52. Критерії вибору методик і підходів соціально-виховної роботи з дітьми групи ризику.
53. Діяльність соціального педагога у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
54. Специфіка роботи соціального педагога з дітьми в закладах соціальної підтримки.
55. Методика соціально-виховної роботи в сільській місцевості.
56. Соціально-виховна робота з дітьми групи ризику.
57. Форми влаштування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування: утримання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в інтернатних закладах.
58. Особливості дітей групи ризику. Принципи роботи соціального педагога з дітьми групи ризику.
59. Зміст поняття «діти групи ризику». Групи факторів ризику.
60. Методика соціально-виховної роботи з сім’єю, яка виховує обдаровану дитину.

14038
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30