19 січня 2024 року викладачі кафедри під час вже традиційного П’ятничного Vibe на факультеті географії туризму та історії провели інтерактивний тренінг «Соціожурналістика і реклама: точки дотику» для учнів 11 класів Криворізького ліцею №49 .
Майбутні абітурієнти поділилися позитивними емоціями та планими на мирне майбутнє. Під час зустрічі жваво обговорювалася комунікація у соцмережах, ефективність соціальної реклами та роль соціологічних досліджень при формуванні громадської думки.
Також в учасників інтерактивного тренінгу була можливість спробувати створити власну соціальну рекламу на основі статистичних даних і фактів.
Висловлюємо подяку адміністації КЛ № 49, вчителям та учням, які долучились до нашого заходу, за співпрацю і позитивні емоції!!!