План профорієнтаційної роботи
кафедри соціології та економіки
стосовно нової спеціальності ««Соціологія масових комунікацій, журналістики і реклами»
На 2018 рік
№ п/ч |
ВИД РОБОТИ |
ВІДПОВІДАЛЬНІ |
ТЕРМІН |
ПРИМІТКА |
1. |
Обговорити на засіданні кафедри питання організації і проведення профорієнтаційної роботи |
Завідувач кафедри Грабовець І.В. |
29.03.2018 |
|
2. |
Розробити дизайн і роздрукувати флайєри для старшокурсників з презентацією спеціальності «Соціологія масових комунікацій, журналістики і реклами» |
Завідувач кафедри Грабовець І.В. Аспіранти Руда Д.А. і Каритка В.В. |
15.04.2018 |
|
3. |
Продумати можливість створення відеороліка про нову спеціальність та його презентації на сайті Університету і у ФБ |
Доцент Широкова М.С. |
20.04.2018 |
|
4. |
Організувати розповсюдження флаєрів про нову спеціальність серед вчителів, які перебувають на перепідготовці в Університеті, а також у загальноосвітніх школах |
Ст.. викладачі Комарова О.О., Братченко Л.Є. |
01.06.2018 |
|
5. |
Організувати презентаційний «десант» у загальноосвітні школи з метою зацікавлення старшокласників новою спеціальністю |
Завідувач кафедри Грабовець І.В. Всі викладачі |
01.05.2018 |
|
6. |
Підготувати інформаційні релізи у засоби масової інформації про нову спеціальність |
Завідувач кафедри Грабовець І.В. Професор Лобанова А.С. |
01.05.2018 |
|
7. |
Долучитися до роботи у приймальній комісії щодо набору студентів для навчання в Університеті,зокрема на новій спеціальності |
Завідувач кафедри Грабовець І.В. Всі викладачі |
За планом Університету |
|
8. |
Підготувати презентації нової спеціальності на День відкритих дверей 21 квітня |
Завідувач кафедри Грабовець І.В. Всі викладачі |
21.04.2018 |
Завідувач кафедри
соціології та економіки І.В.Грабовець