4 травня відбувся захист курсових робіт студентів-соціологів 4 курсу. Жваве обговорення питань медіа, особливостей функціонування реклами, питання іміджу ЗВО під час війни, а також обґрунтовані результати соціологічних досліджень представили соціомедійники студенти 4-го курсу.
Так, особливості рекламної діяльності під час війни представлені у роботах Кокори Валерія
«Інформаційні різновиди зовнішньої реклами"( керівник: проф. Лобанова Алла) та Федорчук Вероніки «Особливості функціонування соціальної реклами на регіональному рівні»( керівник: доц. Візниця Юрій).
Актуальні проблеми у медіа сфері висвітлили Дядюра Сюзанна«Висвітлення військових дій на українському телебаченні в умовах війни», Осламенко Вікторія «Дотримання професійних журналістських стандартів в онлайн-медіа в умовах війни», (керівник ст.викл. Олена Приходько), Івочка Роман «Джинса в онлайн-медіа: можливості моніторингових досліджень». (керівник: доц. Візниця Юрій).
Лаврентьєва Валерія у дослідженні «Event-заходи як інструмент PR-діяльності». (керівник: доц. Візниця Юрій) проаналізувала новий формат просування компаніями своїх товарів і послуг, розглянула його задачі і інструменти.
PR-кампанію ЗВО як комплексне і багаторазове використання РR-засобів, а також імідж ЗВО проаналізували у своїх роботах Сверчкова Діана «Організація PR-кампанії закладів вищої освіти: соціологічний аналіз» (керівник: проф. Лобанова Алла) та Ігнатенко Ольга «Імідж ЗВО: інноваційні способи побудови і просування» (керівник ст.викл. Олена Приходько).
Студенти-випускники успішно продемонстрували набуті у процесі навчання знання та кваліфікаційні здібності та отримали гідні оцінки за свою роботу.
Бажаємо їм успіхів у складанні державної атестації!