Кафедра туризму та економіки
Факультет географії, туризму та історії

26.10.23р. старший викладач кафедри туризму та економіки Людмила Братченко взяла участь в етері у роботі вебінару «Як розвивати бізнес online в умовах війни». Цей проєкт на платформі Prometheus запущено як комплексну підтримку українських підприємців «Власний бізнес – від мрій до дій» в рамках безплатної програми навчання «Буткемп економічного відновлення», що впроваджується ЄБРР за фінансування Швейцарії в рамках Фонду сприяння малому бізнесу ЄБРР*.

Спікер вебінару Зоя Лобод, співвласниця digital-агенції LOBODS, основна експертиза якої – комплексний SMM супровід більше ніж 300 українських і міжнародних брендів у 12 країнах світу. Серед клієнтів агенції – Carlsberg, Viber, «Алло», «Щедрий Дар», «Фрекен Бок» та інші.  Сертифікована спеціалістка від Meta і Google. Випускниця курсу «Інфлюенсер маркетинг» університету Нью-Джерсі. Понад 5 років лекторка навчальних програм із digital-маркетингу, у тому числі співавторка суперпопулярного курсу Prometheus «SMM: фундамент».

На open talk із Зоєю Лобод розмова йшла про те:
 - які є особливості запуску та розвитку бізнесу в online;
 - як змінився digital-маркетинг за час повномасштабного вторгнення;
 чи існують правила «воєнної» комунікації – що зараз актуально, а що є вето.

Від спікера вебінару, експерта-практика Зої Лобод слухачі отримали поради чіткого плану дій на 2024 рік для створення або розвитку власного бізнесу. 

Вебінар є цікавим та корисним для викладачів, а також для здобувачів вищої освіти, які в  майбутньому стануть підприємцями і, які тільки планують започаткувати свій бізнес.

 26.10.23. Братченко 1 26.10.23 Братченко 
23615
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31