26.10.23р. старший викладач кафедри туризму та економіки Людмила Братченко взяла участь в етері у роботі вебінару «Як розвивати бізнес online в умовах війни».Цей проєкт на платформі Prometheus запущено як комплексну підтримку українських підприємців «Власний бізнес – від мрій до дій» в рамкахбезплатної програми навчання«Буткемп економічноговідновлення», що впроваджується ЄБРР за фінансування Швейцарії в рамках Фонду сприяння малому бізнесу ЄБРР*.
Спікер вебінару Зоя Лобод, співвласниця digital-агенції LOBODS, основна експертиза якої – комплексний SMM супровід більше ніж 300 українських і міжнародних брендів у 12 країнах світу. Серед клієнтів агенції – Carlsberg, Viber, «Алло», «Щедрий Дар», «Фрекен Бок» та інші. Сертифікована спеціалістка від Meta і Google. Випускниця курсу «Інфлюенсер маркетинг» університету Нью-Джерсі. Понад 5 років лекторка навчальних програм із digital-маркетингу, у тому числі співавторка суперпопулярного курсу Prometheus «SMM: фундамент».
На opentalk із Зоєю Лобод розмова йшла про те: - які є особливості запуску та розвитку бізнесу в online; - як змінився digital-маркетинг за час повномасштабного вторгнення; чи існують правила «воєнної» комунікації – що зараз актуально, а що є вето.
Від спікера вебінару, експерта-практика Зої Лобод слухачі отримали поради чіткого плану дій на 2024 рік для створення або розвитку власного бізнесу.
Вебінар є цікавим та корисним для викладачів, а також для здобувачів вищої освіти, які в майбутньому стануть підприємцями і, які тільки планують започаткувати свій бізнес.