16 березня 2024 року в Кривому Розі відбувся тренінг «Як комунікувати у соцмережах та ефективно залучати аудиторію». Спікерка – відома у Кривому Розі журналістка Юлія Козак-Приходько (https://www.instagram.com/juliann_pr/). Тренінг тривав 6 години і був присвячений особливостям просування продуктів бізнесу та реклами у соцмережах.
Організатор освітньої програми – Криворізький Центр Сучасної Культури / KRCC: https://www.facebook.com/people/Kryvyi-Rih-Cultural-Centre/61552667050408/?mibextid=LQQJ4d , https://www.instagram.com/krcc_centre/
Учасниками тренінгу стали й викладачі кафедри туризму та економіки Володимир Казаков та Олена Петрова (Костенко). Учасницею була також стейкхолдер і член робочої групи кафедри з розроблення освітньо-професійної програми "Туризм" для 2 магістерського рівня вищої освіти - Ганна Літвінчук.
Захід був розрахований на бізнес спільноту міста, діячів культури та мас-медіа, контент-менеджерів, SMMщиків, викладачів та студентів ЗВО.
У програмі тренінгу було обговорення таких тем як: цільова аудиторія і навіщо її знати, як просувати себе та свою справу у соцмережах, особливості та алгоритми Instagram, Facebook та TikTok, типи контенту, рілс, як інструмент залучення аудиторії, як визначити tone of voice, розробка контент-плану, як працювати з негативними відгуками, віжуал для соцмереж, основи мобільної фотографії. Учасники також попрацювали у командах над практичним завданням.
Відвідання та навчання на подібних тренінгах заповнює індивідуальну траєкторію викладачів із підвищення власної кваліфікації у питаннях цифрових технологій в туризмі та інтернет-маркетингу. Участь у тренінгових навчаннях є надзвичайно необхідною та дозволяє розвивати компетентності як викладача та професіонала в галузі практичного туризму й економіки.
Для викладачів кафедри – це стало просто чудовим і надзвичайно корисним навчанням діджитал-технологій. Підвищення кваліфікації – в дії!!! І неважливо, скільки кредитів чи годин, і чи є сертифікат. Неформальна професійна освіта рулить.