Кафедра загальної та вікової психології
Психолого-педагогічний факультет

Помилки в назві немає!

Жарти відсутні! Хайп також.

Просто несподівано ми всі опинились в ситуації, яку прийнято називати форс-мажорною.

І саме ця ситуація стала серйозним іспитом як для викладача вишу (ой, як не зруйнувати хід начального процесу), так і для студентів (а чи зможуть вони застосувати на практиці  сформовані компетенції)?

Навчальний процес трансформувався, перетік у ZOOM, GOOGLE-CLASS, MOODLE та народив багато креативних ідей.

Зокрема, спілкування зі своїми студентами у мене  переросло у обмін зворушливими листами з питаннями, літературою  щодо тем для теоретичного опрацювання,  завдань для практичних робіт.

У чому  зворушливість наших листів?

Для мене - у потребі підтримати студентів, активізувати їх науково-практичний потенціал,  самостійність. До речі, запропоновані самостійні завдання мінімізують просте списування, а потребують більш глибинного опрацювання.

Для студентів – у підвищеній відповідальності, старанності  та креативності.

email cover letter sample and tips

Зокрема, студенти факультету іноземних мов діють за принципом:

Tell me and I forget

Teach me and I remember

Involve me and I learn

Кожен свій лист починають зі звіту, що зроблено за цей тиждень. Приблизно, так:

Привіт, це я  - Ф. Вікторія.

За цей час я прочитала з рекомендованого «Память. Пронзительные откровения о том, как мы запоминаем и почему забываем» Элизабет Лофтус, «Мозг и душа. Новые открытия о влиянии мозга на характер, чувства, эмоции» Дэниэл Дж. Амен (ще читаю). 

За цей час подивився близько 15 відео з платформи TED.com, проходжу курс з філософії на Prometheus.org.

За цей час я ознайомилася з темами «Уява», «Емоції. Почуття».

Після опрацювання тем «Пізнавальні процеси», студенти отримали завдання створити психологічний портрет сучасного підлітка (за яким встигли поспостерігати на практиці)   з описом-оцінкою його сприйняття, мислення, уваги, уяви, пам’яті. 

Надіслані психологічні портрети приємно вражають. Ось тільки деякі фрагменти.

Богдан Б.

Володимир К.

Поліна М.

Щодо майбутніх журналістів-соціологів, які почали знайомитися з новим курсом «Медіапсихологія», то їх «карантинна активність» спрямована на знайомство з психологічними основами функціонування медіа, основами медіаосвіти,  створення власного медіа продукту (статті, сценарію, відео, питань для інтерв’ю, фічерів, аналізу соцмереж тощо).

Студенти СМК не втрачають оптимізму. Це видно з жартівливої замітки Аліни Д.

Як я пережила карантин

IMG 1586024266494 V min min 1

Мудрі магістри трохи засмучені. Такі потрібні, корисні, цікаві теми як «Спілкування», «Конфлікт», «Психологічний вплив», «Лідерство та керівництво» важливо не тільки знайти у літературі, а й опрацювати у реаліях життя.

Але вони не втрачають оптимізму та знають, ми неодмінно це зробимо. 

Такого не буває, щоб не прийшла весна.

Такого не буває, щоб ми разом не здолали біду.

Багато студентів, так як і Світлана Ізвєкова шукають "плюси" у карантині (виїхати на берег річки та побути наодинці) та мінуси (настільки звикаєш до маски, що забуваєш її зняти навіть коли вчиш психологію)

                                                                Мінус               Плюс

А студенти-художники не тільки знайомляться з темами загальної психології, виконують практичні завдання та подорожують по освітнім платформам.

Вони ще створюють колажі, малюнки, готуються до вернісажу «Я і карантин». Його ми неодмінно відвідаємо всі разом!

collage 3

У розмові одна зі студенток довірливо  сказала мені: «Ви не уявляєте як нам вже хочеться в університет вчитися».

Я щиро відповіла їй: «А ви не уявляєте, як ми за вами скучили!»

                                                                                                                                                                                                   Макаренко Н.М.

11103
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша