Виконання індивідуального навчального дослідного завдання з курсу "Педагогічна психологія" передбачає постійну консультативну підтримку студентів спихолого-педагогічного факультету (групи ПНА-18, ПНІ-18). У такій плідній та творчій роботі окрім ресурсів освітніх платформ (Moodle, Google-Klass) стають у нагоді аудіоконференції на базі месенджера Viber. Цей спосіб спілкування зі студентами активно використовує викладач кафедри Гапочка Я.О.
За словами Гапочки Я.О. щотижневе групове обговорення вже стало традиційним механізмом планування роботи, вирішення проблемних ситуацій та обміну актуальною інформацією із самостійного освоєння тематичних блоків навчального курсу та виконання індивідуальних завдань.
Мінімальне технічне забезпечення та можливість спілкуватися з кожним учасником є одним із найзручніших допоміжних засобів підтримки дистанційного освітнього процесу під час карантину, особливо коли необхідно вирішувати нестандартні навчальні задачі.