Теми кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта, групи СОм-22
№ |
Група |
Прізвище, ім’я |
Тема |
Керівник |
1 |
СОм-22 |
Хітун Н. |
«Розвиток комунікативної діяльності старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення засобом комунікативно-розвивального середовища» |
Ковшар О.В. |
2 |
СОм-22 |
Овчарук І. |
«Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення до навчання в школі» |
Ковшар О.В. |
3 |
СОм-22 |
Садовник А. |
«Розвиток усного мовлення дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями засобом дидактичним ігор» |
Ковшар О.В. |
4 |
СОм-22 |
Блоха Ю. |
«Корекція мовленнєвих порушень у дітей старшого дошкільного віку засобом інформаційних технологій» |
Ковшар О.В. |
5 |
СОм-22 |
Постоян Н. |
«Формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей 5-6 років із загальним недорозвиненням мовлення» |
Ковшар О.В. |
6 |
СОм-22 |
Деркач З. |
«Формування комунікативної активності у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення засобами інфоваційних технологій» |
Ковшар О.В. |
7 |
СОм-22 |
Лясковська І.І. |
«Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями мовлення в умовах інклюзивно-ресурсного центру» |
Коломоєць Т.Г. |
8 |
СОм-22 |
Нагорняк Ю.С. |
«Корекція оптико-просторових та графічних помилок в учнів початкової школи» |
Коломоєць Т.Г. |
9 |
СОм-22 |
Томашук П.В. |
«Формування комунікативних навичок в дошкільників з РСА» |
Коломоєць Т.Г. |
10 |
СОм-22 |
Пухальська І.В. |
«Підвищення мовленнєвої активності дітей з ООП засобами мнемотехніки» |
Бондаренко Ю.А. |
11 |
СОм-22 |
Сорокун К.Л. |
«Розвиток фразового мовлення молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами народної творчості» |
Бондаренко Ю.А. |
12 |
СОм-22 |
Мозга Р.Ю. |
«Розвиток зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення засобами ігрової діяльності» |
Сіденко Ю.О. |
13 |
СОм-22 |
Бурлак Д.А. |
«Розвиток слухомовленнєвої пам’яті у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня засобами мнемотехніки» |
Сіденко Ю.О. |
14 |
СОм-22 |
Гориславець Т.М. |
«Корекція звязного мовлення дошкільнят із загальним недорозвитком мовлення засобом арт-терапії» |
Курєнкова А.В. |
15 |
СОм-22 |
Дядюшка Н.А. |
«Корекція просодичного боку мовлення в дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами інтерактивних технологій» |
Курєнкова А.В. |
16 |
СОм-22 |
Ліпеха В.А. |
«Логопедична робота з формування комунікативних навичок у старших дошкільників з загальним недорозвитком мовлення засобом ігрової діяльності» |
Курєнкова А.В. |
Теми кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта, групи ЗДОм-22
1 |
ЗДОм-22 |
Шепеленко К.Г. |
«Емоційний розвиток дітей перед шкільного віку засобом театралізованої діяльності. Укладання збірки творів» |
Ковшар О.В. |
2 |
ЗДОм-22 |
Риндіна С.В. |
«Підготовка дітей старшого дошкільного віку до навчально-пізнавальної діяльності у школі засобом ТРВЗ. Укладання збірки завдань» |
Ковшар О.В. |
3 |
ЗДОм-22 |
Філіпова О.В. |
«Формування соціальної позиції «школяр» в дітей перед шкільного віку, засобом партнерської взаємодії педагога-вихователя, та вчителя першого класу» |
Ковшар О.В. |
4 |
ЗДОм-22 |
Стоєва О.В. |
«Розвиток емоційного інтелекту в ігровій діяльності майбутніх першокласників» |
Бадіца М.В. |
5 |
ЗДОм-22 |
Щавленко С.Є. |
«Формування операційної готовності старших дошкільників до використання комп’ютерних засобів у самостійній математичній діяльності» |
Бадіца М.В. |
6 |
ЗДОм-22 |
Дементьєва К.Ю. |
«Розвиток просторових орієнтувань старших дошкільників у процесі організації піших прогулянок» |
Бадіца М.В. |
7 |
ЗДОм-22 |
Дмитренко М.М. |
«Туристична подорож як засіб ознайомлення старших дошкільників із краєзнавчим простором Дніпропетровщини» |
Бадіца М.В. |
8 |
ЗДОм-22 |
Стоєва О.В. |
«Розвиток емоційного інтелекту в ігровій діяльності майбутніх першокласників» |
Бадіца М.В. |
9 |
ЗДОм-22 |
Калашнікова А.В. |
«Виховний потенціал творів О. Сухомлинського в роботі з дітьми перед шкільного віку. Добірка конспектів занять» |
Іншаков А.Є. |
10 |
ЗДОм-22 |
Волкова К.О. |
«Спільна робота закладу дошкільної освіти та сім’ї з мовленнєвого розвитку дошкільників. Презентація системи роботи» |
Іншаков А.Є. |
11 |
ЗДОм-22 |
Сластунова Г.І. |
«Традиційні українські народні промисли й ремесла в роботі з дошкільниками. Система роботи щодо ознайомлення дітей з промислами й ремеслами» |
Іншаков А.Є. |
12 |
ЗДОм-22 |
Соловей Л.П. |
«Формування індивідуального освітнього середовища дітей передшкільного віку. Розробка методичного забезпечення.» |
Іншаков А.Є. |
13 |
ЗДОм-22 |
Богдан Н.О. |
«Будівельно-конструктивні ігри як засіб підготовки дітей до школи. Презентація будівельно-конструктивних ігор» |
Іншакова І.Є. |
14 |
ЗДОм-22 |
Зеленська О.В. |
«Ігрова технологія як ефективний засіб розумового виховання дітей в сучасному закладі дошкільної освіти. Укладання збірки ігрових технологій» |
Іншакова І.Є. |
15 |
ЗДОм-22 |
Гарник Л.О. |
«Роль малих жанрів українського фольклору в мовленнєвому розвитку дошкільників. Розробка конспектів занять» |
Іншакова І.Є. |
16 |
ЗДОм-22 |
Феньків О.О. |
«Національно-патріотичне виховання дітей перед шкільного віку засобом краєзнавства. Виготовлення альбому краєзнавства»» |
Іншакова І.Є. |
17 |
ЗДОм-22 |
Бубало В.І. |
«Сенсорний розвиток дітей раннього віку засобом розвивальної дошки "Бізіборд"» |
Суятинова К.Є. |
18 |
ЗДОм-22 |
Агафонова В.В. |
«Методичний супровід формування дослідницької компетентності дошкільників в ігровій діяльності» |
Суятинова К.Є. |
19 |
ЗДОм-22 |
Прудченко Л.В. |
«Упровадження системи національно-патріотичного виховання в практику роботи дошкільної освіти» |
Суятинова К.Є. |
20 |
ЗДОм-22 |
Кравченко Г.В. |
«Національно-патріотичне виховання дітей дошкільного віку засобами народознавства. Укладання картотеки ігор» |
Суятинова К.Є. |
21 |
ЗДОм-22 |
Наумчик Н.В. |
«Розвиток допитливості у дітей дошкільного віку засобом LEGO-конструювання. Розробка комплексу занять» |
Кулінка Ю.С. |
22 |
ЗДОм-22 |
Махінько Р.С. |
«Формування емоційно-творчої культури дітей дошкільного віку в процесі художньої праці. Розробка методичних рекомендацій до занять з художньої праці (середня група)» |
Кулінка Ю.С. |
23 |
ЗДОм-22 |
Кравчук К.О. |
«Формування художньо-продуктивної компетенції дошкільників засобом технології розвитку творчих здібностей дітей на заняттях із ліплення. Розробка комплексу ігрових вправ» |
Кулінка Ю.С. |
Теми кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта, групи ДВП(ДВ)м-22
1 |
ДВм-22 |
Колінько А.П. |
«Формування медіа грамотності у дітей старшого дошкільного віку. Укладання методичного збірника» |
Ковшар О.В. |
2 |
ДВм-22 |
Кривонос Л.П. |
«Використання методу проектів при підготовці до музичних свят у сучасному дошкільному закладі. Методична розробка» |
Ковшар О.В. |
3 |
ДВПм-22 |
Ісаєва Д.Ю. |
«Особливості розвитку мовленнєвої творчості дітей перед шкільного віку в ігровій діяльності. Укладання каталогу ігор» |
Іншаков А.Є. |
4 |
ДВПм-22 |
Матінян А. В. |
«Система роботи з підготовки руки дитини до письма. Презентація форм та видів роботи з дошкільниками» |
Іншаков А.Є. |
5 |
ДВПм-22 |
Карпенко М.С. |
«Казкотерапія як засіб психолого-педагогічного впливу на емоційно-вольову сферу дошкільників. Укладання збірки казок» |
Іншаков А.Є. |
6 |
ДВм-22 |
Курган Д.В. |
«Розвиток фізичних здібностей майбутніх плавців на етапі початкової підготовки» |
Бадіца М.В. |
7 |
ДВПм-22 |
Охотна С.М. |
«Використання театралізованої діяльності в ознайомленні дітей п’ятого року життя зі звуком» |
Бадіца М.В. |
8 |
ДВм-22 |
Кравченко Є.В. |
«Українські народні рухливі ігри як засіб фізичного виховання дітей. Добірка народних рухливих ігор» |
Іншакова І.Є. |
9 |
ДВПм-22 |
Щербиніна В.С. |
«Сюжетно-рольова гра як засіб формування комунікативних навичок у старших дошкільників. Укладання збірки сюжетно-рольових ігор» |
Іншакова І.Є. |
10 |
ДВм-22 |
Пуцанкова К.А. |
«Організаційно-педагогічні умови формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом цифрових технологій» |
Суятинова К.Є. |
11 |
ДВПм-22 |
Платонова В.В. |
«Методичний супровід формування дослідницької компетентності дошкільників в ігровій діяльності» |
Суятинова К.Є. |
12 |
ДВПм-22 |
Масло А.Д. |
«Партнерська взаємодія сім’ї та закладу дошкільної освіти у процесі національно-патріотичного виховання» |
Суятинова К.Є. |
13 |
ДВПм-22 |
Бокун В. Е. |
«Партнерська взаємодія батьків та вихователів з формування у дітей старшого дошкільного віку навичок економного використання природних ресурсів і їх збереження» |
Суятинова К.Є. |
14 |
ДВПм-22 |
Вража О.І. |
«Виховання інтересу до регіональної культури у дітей старшого дошкільного віку (на матеріалі художніх промислів). Розробка робочого зошиту» |
Кулінка Ю.С. |
15 |
ДВПм-22 |
Бакланова К.В. |
«Розвиток пізнавальної активності старших дошкільників в процесі ознайомлення з декоративним мистецтвом (на матеріалі української народної ляльки). Методичне забезпечення» |
Кулінка Ю.С. |
16 |
ДВм-22 |
Коцман М.В. |
«Формування предметно-практичної компетентності у дітей середнього дошкільного віку за методикою М. Монтессорі. Укладання методичних рекомендацій» |
Кулінка Ю.С. |
17 |
ДВПм-22 |
Афанасова С.В. |
«Стабілізація емоційного стану дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану засобом терапевтичних казок. Збірка візуального контенту» |
Чулошнікова М.О. |