Дошкільної і спеціальної освіти
Факультет педагогічної освіти

Теми кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта, групи СОм-22 

Група

Прізвище, ім’я

Тема

Керівник

1

СОм-22

Хітун Н.

«Розвиток комунікативної діяльності старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення засобом комунікативно-розвивального середовища»

Ковшар О.В.

2

СОм-22

Овчарук І.

«Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення до   навчання в школі»

Ковшар О.В.

3

СОм-22

Садовник А.

«Розвиток усного мовлення дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями засобом дидактичним ігор»

Ковшар О.В.

4

СОм-22

Блоха Ю.

«Корекція мовленнєвих порушень у дітей старшого дошкільного віку засобом інформаційних технологій»

Ковшар О.В.

5

СОм-22

Постоян Н.

«Формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей 5-6 років із загальним недорозвиненням мовлення»

Ковшар О.В.

6

СОм-22

Деркач З.

«Формування комунікативної активності у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення засобами інфоваційних технологій» 

Ковшар О.В.

7

СОм-22

Лясковська І.І.

«Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями мовлення в умовах інклюзивно-ресурсного центру»

Коломоєць Т.Г.

8

СОм-22

Нагорняк Ю.С.

«Корекція оптико-просторових та графічних помилок в учнів початкової школи»

Коломоєць Т.Г.

9

СОм-22

Томашук П.В.

«Формування комунікативних навичок в дошкільників з РСА»

Коломоєць Т.Г.

10

СОм-22

Пухальська І.В.

«Підвищення мовленнєвої активності дітей з ООП засобами мнемотехніки»

Бондаренко Ю.А.

11

СОм-22

Сорокун К.Л.

«Розвиток фразового мовлення молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами народної творчості»

Бондаренко Ю.А.

12

СОм-22

Мозга Р.Ю.

«Розвиток зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення засобами ігрової діяльності»

Сіденко Ю.О.

13

СОм-22

Бурлак Д.А.

«Розвиток слухомовленнєвої пам’яті у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня засобами мнемотехніки»

Сіденко Ю.О.

14

СОм-22

Гориславець Т.М.

«Корекція звязного мовлення дошкільнят із загальним недорозвитком мовлення засобом арт-терапії»

Курєнкова А.В.

15

СОм-22

Дядюшка Н.А.

«Корекція просодичного боку мовлення в дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами інтерактивних технологій»

Курєнкова А.В.

16

СОм-22

Ліпеха В.А.

«Логопедична робота з формування комунікативних навичок у старших дошкільників з загальним недорозвитком мовлення засобом ігрової діяльності»

Курєнкова А.В.

 

 Теми кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта, групи ЗДОм-22 

1

ЗДОм-22

Шепеленко К.Г.

«Емоційний розвиток дітей перед шкільного віку засобом театралізованої діяльності. Укладання збірки творів»

Ковшар О.В.

2

ЗДОм-22

Риндіна С.В.

«Підготовка дітей старшого дошкільного віку до навчально-пізнавальної діяльності у школі засобом ТРВЗ. Укладання збірки завдань»

Ковшар О.В.

3

ЗДОм-22

Філіпова О.В.

«Формування соціальної позиції «школяр» в дітей перед шкільного віку, засобом партнерської взаємодії педагога-вихователя, та вчителя першого класу»

Ковшар О.В.

4

ЗДОм-22

Стоєва О.В.

«Розвиток емоційного інтелекту в ігровій діяльності майбутніх першокласників»

Бадіца М.В.

5

ЗДОм-22

Щавленко С.Є.

«Формування операційної готовності старших дошкільників до використання комп’ютерних засобів у самостійній математичній діяльності»

Бадіца М.В.

6

ЗДОм-22

Дементьєва К.Ю.

«Розвиток просторових орієнтувань старших дошкільників у процесі організації піших прогулянок»

Бадіца М.В.

7

ЗДОм-22

Дмитренко М.М.

«Туристична подорож як засіб ознайомлення старших дошкільників із краєзнавчим простором Дніпропетровщини»

Бадіца М.В.

8

ЗДОм-22

Стоєва О.В.

«Розвиток емоційного інтелекту в ігровій діяльності майбутніх першокласників»

Бадіца М.В.

9

ЗДОм-22

Калашнікова А.В.

«Виховний потенціал творів О. Сухомлинського в роботі з дітьми перед шкільного віку. Добірка конспектів занять»

Іншаков А.Є.

10

ЗДОм-22

Волкова К.О.

«Спільна робота закладу дошкільної освіти та сім’ї з мовленнєвого розвитку дошкільників. Презентація системи роботи»

Іншаков А.Є.

11

ЗДОм-22

Сластунова Г.І.

«Традиційні українські народні промисли й ремесла в роботі з дошкільниками. Система роботи щодо ознайомлення дітей з промислами й ремеслами»

Іншаков А.Є.

12

ЗДОм-22

Соловей Л.П.

«Формування індивідуального освітнього середовища дітей передшкільного віку. Розробка методичного забезпечення.»

Іншаков А.Є.

13

ЗДОм-22

Богдан Н.О.

«Будівельно-конструктивні ігри як засіб підготовки дітей до школи. Презентація будівельно-конструктивних ігор»

Іншакова І.Є.

14

ЗДОм-22

Зеленська О.В.

«Ігрова технологія як ефективний засіб розумового виховання дітей в сучасному закладі дошкільної освіти. Укладання збірки ігрових технологій»

Іншакова І.Є.

15

ЗДОм-22

Гарник Л.О.

«Роль малих жанрів українського фольклору в мовленнєвому розвитку дошкільників. Розробка конспектів занять»

Іншакова І.Є.

16

ЗДОм-22

Феньків О.О.

«Національно-патріотичне виховання дітей перед шкільного віку засобом краєзнавства. Виготовлення альбому краєзнавства»»

Іншакова І.Є.

17

ЗДОм-22

Бубало В.І.

«Сенсорний розвиток дітей раннього віку засобом розвивальної дошки "Бізіборд"»

Суятинова К.Є.

18

ЗДОм-22

Агафонова В.В.

«Методичний супровід формування дослідницької компетентності дошкільників в ігровій діяльності»

Суятинова К.Є.

19

ЗДОм-22

Прудченко Л.В.

«Упровадження системи національно-патріотичного виховання в практику роботи дошкільної освіти»

Суятинова К.Є.

20

ЗДОм-22

Кравченко Г.В.

«Національно-патріотичне виховання дітей дошкільного віку засобами народознавства. Укладання картотеки ігор»

Суятинова К.Є.

21

ЗДОм-22

Наумчик Н.В.

«Розвиток допитливості у дітей дошкільного віку засобом LEGO-конструювання. Розробка комплексу занять»

Кулінка Ю.С.

22

ЗДОм-22

Махінько Р.С.

«Формування емоційно-творчої культури дітей дошкільного віку в процесі художньої праці. Розробка методичних рекомендацій до занять з художньої праці (середня група)»

Кулінка Ю.С.

23

ЗДОм-22

Кравчук К.О.

«Формування художньо-продуктивної компетенції дошкільників засобом технології розвитку творчих здібностей дітей на заняттях із ліплення. Розробка комплексу ігрових вправ»

Кулінка Ю.С.

 

 Теми кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта, групи ДВП(ДВ)м-22 

1

ДВм-22

Колінько А.П.

«Формування медіа грамотності у дітей старшого дошкільного віку. Укладання методичного збірника»

Ковшар О.В.

2

ДВм-22

Кривонос Л.П.

«Використання методу проектів при підготовці до музичних свят у сучасному дошкільному закладі. Методична розробка»

Ковшар О.В.

3

ДВПм-22

Ісаєва Д.Ю.

«Особливості розвитку мовленнєвої творчості дітей перед шкільного віку в ігровій діяльності. Укладання каталогу ігор»

Іншаков А.Є.

4

ДВПм-22

Матінян А. В.

«Система роботи з підготовки руки дитини до письма. Презентація форм та видів роботи з дошкільниками»

Іншаков А.Є.

5

ДВПм-22

Карпенко М.С.

«Казкотерапія як засіб психолого-педагогічного впливу на емоційно-вольову сферу дошкільників. Укладання збірки казок»

Іншаков А.Є.

6

ДВм-22

Курган Д.В.

«Розвиток фізичних здібностей майбутніх плавців на етапі початкової підготовки»

Бадіца М.В.

7

ДВПм-22

Охотна С.М.

«Використання театралізованої діяльності в ознайомленні дітей п’ятого року життя зі звуком»

Бадіца М.В.

8

ДВм-22

Кравченко Є.В.

«Українські народні рухливі ігри як засіб фізичного виховання дітей. Добірка народних рухливих ігор»

Іншакова І.Є.

9

ДВПм-22

Щербиніна В.С.

«Сюжетно-рольова гра як засіб формування комунікативних навичок у старших дошкільників. Укладання збірки сюжетно-рольових ігор»

Іншакова І.Є.

10

ДВм-22

Пуцанкова К.А.

«Організаційно-педагогічні умови формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом цифрових технологій»

Суятинова К.Є.

11

ДВПм-22

Платонова В.В.

«Методичний супровід формування дослідницької компетентності дошкільників в ігровій діяльності»

Суятинова К.Є.

12

ДВПм-22

Масло А.Д.

«Партнерська взаємодія сім’ї та закладу дошкільної освіти у процесі національно-патріотичного виховання»

Суятинова К.Є.

13

ДВПм-22

Бокун В. Е.

«Партнерська взаємодія батьків та вихователів з формування у дітей старшого дошкільного віку навичок економного використання природних ресурсів і їх збереження»

Суятинова К.Є.

14

ДВПм-22

Вража О.І.

«Виховання інтересу до регіональної культури у дітей старшого дошкільного віку (на матеріалі художніх промислів). Розробка робочого зошиту»

Кулінка Ю.С.

15

ДВПм-22

Бакланова К.В.

«Розвиток пізнавальної активності старших дошкільників в процесі ознайомлення з декоративним мистецтвом (на матеріалі української народної ляльки). Методичне забезпечення»

Кулінка Ю.С.

16

ДВм-22

Коцман М.В.

«Формування предметно-практичної компетентності у дітей середнього дошкільного віку за методикою М. Монтессорі. Укладання методичних рекомендацій»

Кулінка Ю.С.

17

ДВПм-22

Афанасова С.В.

«Стабілізація емоційного стану дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану засобом терапевтичних казок. Збірка візуального контенту»

Чулошнікова М.О.

 

 

 

 

 

20746
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Травень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31