08.11.2024 р. на кафедрі туризму та економіки у дистанційному форматі відбулась звітна конференція з виробничої практики зі спортивного туризму здобувачів освіти спеціальності 014.11 Середня освітя (Фізична культура) із додатковою спеціалізацією "Спортивний туризм" груп ФК-21 та ЗФК - 21. Практика тривала 3 04.10.2024 по 02.11.2024.
Виробнича практика передбачена структурно-логічною схемою підготовки фахівців ступеня бакалавра за освітньою програмою «Фізична культура». Вона пов’язана з такими навчальними дисциплінами, як «Основи спортивного туризму», «Спеціалізовані види спортивного туризму», «Методика організації спортивно-туристичної роботи в закладах освіти».
Мета виробничої педагогічної практики: оволодіння здобувачами освіти формами, методами, засобами, новітніми технологіями здійснення навчально-виховного процесу в спортивно-туристичних закладах, підприємствах і організаціях різних типів; формування умінь застосовувати теоретичні знання у практичній діяльності, усвідомлення професійної значущості цих знань; виховання потреби постійного удосконалення професійних знань, умінь, навичок та педагогічної майстерності; розвиток творчої ініціативи, реалізація особистісного творчого потенціалу кожного студента; розвиток дослідницьких умінь у конкретній професійній діяльності.
На конференції здобувачі освіти відзвітували документацією про проходження практики, а також поділились власним враженнями від даного виду навчальної діяльності.
Переважна більшість здобувачів відзначили важливість та користність даного виду діяльності для їх професійного розвитку, самовдосконалаення в обраній галузі. Під час праткичної діяльності здобувачі помітили наявні прогалини у теоретичних знаннях, які і наздолужили безпосередньо за час практики. Важливе значення, на думку здобувачів освіти, має саме такий тип практики, особливо якщо є можливість проводити очні заняття. Про практику здобувачів освіти позитивно відкликаються ЦТКЕУМ-и за якими вони були закріплені.
Виробнича практика зі спортивного туризму, дозволила здобувачам освіти закріпити теоретичні знання, отримати важливі практичні навички, щодо роботи у системі позашкільної освіти, виховання, особливостей саме спортивно-туристичної роботи, методів та форм проведення занять. Здобувачі освіти набули здатності аналізувати різні типи навчальної та практичної діяльності один одного та самоаналізу проведених занять та заходів.
Щодо ходу практики здобувачі освіти і ЦТКЕУМ активно ділились своїми здобутками у соціальних мережах.