Кафедра англійської філології
Факультет іноземних мов

Нещодавно на фізико-математичному факультеті відбувся розподіл студентів 4-го курсу на виробничу практику у криворізькі школи, ліцеї та гімназії. Цього разу наші студенти набуватимуть педагогічної майстерності у 95-ій гімназії, Покровському ліцеї, НВК №81, №35, ЗОШ №75. Їхніми груповими керівниками та методистами будуть к. пед. н., старший викладач кафедри І.С.Дереза, к. пед. н. О. В. Амброзяк, старший викладач С.Г. Шиперко, к.пед. н., доцент Т. Г. Крамаренко.

Виробничій практиці передуватиме двотижнева навчальна практика, яка проводитиметься за технологією «Intel Навчання для майбутнього». До речі, тут електронна звітність запроваджена ще з 2012 року, як на кафедрі математики та методики її навчання перейшли на навчання за версією програми 10.3. За розробку кращих проектів минулого року майже 70% студентів спеціальності "Математика" отримали сертифікати від «Microsoft "Україна"».

Щоб бути компетентним у використанні проектних технологій навчання, крім власне  розробки навчального проекту, потрібно його ще й впровадити. І найкраще це зробити одразу на виробничій практиці. Саме з метою організації продуктивної підготовки до виробничої практики під час навчальної доцільно студенту дізнатися, у якому класі він буде проходити практику, за яким профілем, навчальною програмою, підручником працюватиме. У ліцеях та гімназіях профільність навчання розпочинається вже з восьмого класу. Саме за тими темами, яких у подальшому студенти будуть навчати, і доцільно розробляти проекти.

Група із 9 студентів, які розпочнуть практику у 95-ій криворізькій гімназії наприкінці січня, вже 13 грудня побувала у цьому закладі освіти і навіть взяла участь у «науковому пікніку» з математики та фізики. Студенти познайомилися і побесідували щодо програми та завдань практики з учителями математики, з якими вони співпрацюватимуть. А ще поспілкувалися з учнями тих класів, за якими будуть закріплені класним керівником. Про перебування наших студентів на «Святі науки» можна переглянути у презентації.

 

Слід зазначити, що семеро студентів спеціальності «Математика» влітку 2017-го взяли участь у пілотному проекті щодо запровадження електронних форм звітності за результатами педагогічної практики. Це такі студенти як Руслан Шпонька, Денис Дмитрієв, Валерія Бобирь, Катерина Ілляшик, Лідія Захарчева, Юлія Ковальчук, Любов Капінус. Психолого-педагогічні спостереження з практики, фото та відео заходів вони розміщували на сторінках власного блогу «Блог майбутнього вчителя математики». Ініціативу ведення щоденника саме у такій формі запропонував студент групи МІ-14, староста, відмінник навчання та активний учасник факультетської художньої самодіяльності  Руслан Шпонька. Інноваційний почин Руслана на належному рівні був оцінений Дніпропетровською  обласною адміністрацією: його визнали переможцем у конкурсі «Студент року-2017» у номінації «Інноваційний прорив року» з врученням відповідної грамоти та цінного подарунка.

На майбутній виробничій практиці студенти спеціальності "Математика" продовжуватимуть брати участь у пілотному проекті із запровадження електронної звітності.

Всім студентам та викладачам бажаємо натхнення у навчанні / роботі та успіхів у творчій діяльності.

Підготувала матеріал  доцент Т. Г. Крамаренко

3429
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30