17 травня 2024 року відбувся регіональний науково-методичний семінар: «Освіта 4.0: трансформації, виклики, можливості», в якому взяли участь науковці, викладачі, вчителі, аспіранти, магістранти та студенти. |
З вітальним словом до учасників регіонального науково-методичного семінару звернулася в.о. завідувача кафедрою педагогіки, кандидат педагогічних наук, доцент Світлана Щербина, котра зазначила, що і зараз, в складні для України часи, освіта і наука залишаються в переліку пріоритетних напрямів держави, оскільки сприяють прогресивному розвитку нашої держави, покращенню добробуту українського народу. В складних умовах сьогодення, науковці, педагоги-практики продовжують науковий пошук, втілюють креативні ідеї та здійснюють підготовку підростаючих поколінь.
|
В складних умовах сьогодення, науковці, педагоги-практики продовжують науковий пошук, втілюють креативні ідеї та здійснюють підготовку підростаючих поколінь. Робота регіонального науково-методичного семінару здійснювалася за такими основними напрямами: |
В обговоренні актуальних питань виступили: Наталя Орловська, вчитель фізики, Криворізького ліцею №49 КМР, визначила особливості дистанційного навчання як засобу розвитку самоефективності; Тетяна Красіна, вчитель української мови та літератури Криворізького ліцею №49 КМР торкнулася питання формування національно-патріотичних цінностей як складової самоефективної особистості; Людмила Машненко, аспірантка КДПУ, розкрила стан та перспективи інтеграції гендерного підходу в навчальні програми підготовки майбутніх учителів суспільних дисциплін; Сергій Корнієнко, аспірант КДПУ, пояснив роль цифрової історії в освіті та висвітлив сучасні проблеми методики навчання майбутніх фахівців; Сергій Устинов, магістрант КДПУ, визначив шляхи формування професійних компетентностей педагога засобом використання технології проблемного навчання; Анастасія Майтак, магістрантка КДПУ, розкрила підходи до класифікації інноваційних методів навчання; Вікторія Малишенко, студентка другого курсу факультету іноземних мов КДПУ, торкнулася проблеми саморозвитку та самоосвіти у професійній діяльності керівника в освіті; Світлана Щербина, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки КДПУ обґрунтувала значимість та особливості практичної підготовки у становленні професіоналізму майбутніх учителів. |
Учасники регіонального науково-методичного семінару дійшли спільної думки про те, що сучасні умови вимагають об’єднання зусиль науковців і педагогів-практиків, тільки їх тісна співпраця і партнерство є запорукою успішного розв’язання низки питань освіти і виховання підростаючих поколінь, підготовки конкурентоспроможних, висококваліфікованих фахівців. |
Сподіваємося, що зустріч була цікавою для її учасників та буде мати продовження у наступному році! |