Кафедра біології та екології
Природничий факультет

В опитуванні взяли участь студенти-магістри 2 курсу денної та заочної форм здобуття освіти, яким було запропоновано відповісти на 40 запитань анкети, обираючи варіанти  “важко відповісти”,  “скоріше так”, “так”, “частково”, “скоріше ні” “ні”. На запитання Чи відповідає навчання на освітній програмі Вашим очікуванням? 50% відповіло “так”, 30% – “скоріше так”, 10% – “скоріше ні”, 5% – “ні” та 5% – “важко відповісти”. На запитання Чи задоволені Ви рівнем отримуваних знань та умінь? 40% відповіло “так”, а 40 – “частково”, тоді як 20% вказали “ні” і “важко відповісти”.

На запитання До кого Ви будете звертатися в разі конфліктної ситуації? 60% відповіло “до куратора”, 40% – “до декана”. 60% задоволені рівнем інформаційного та навчально-методичного забезпечення навчання на освітній програмі, 30% частково задоволені, 10% важко відповісти. 80% вважають свої відносини з викладачами доброзичливими. 60% здобувачів впевнено вважають викладачів, які у них викладають, професіоналами високого рівня та надають відповідь “так”, 40% вважає “скоріше так”. 90% ознайомлені з політикою академічної доброчесності. Більшість студентів відповіло, що на ОП забезпечується неупередженість і об'єктивність екзаменаторів (65% обрали варіант “так”, 35% – “скоріше так”).

            Досить нерівномірно відбувся розподіл відповідей на запитання Чи залучаються студенти до науково-дослідницької роботи? (60% впевнені, що їх залучають час від часу чи постійно, 40% вважають це запитання складним для надання однозначної відповіді). 87% ознайомлені з порядком та критеріями оцінювання з освітніх компонентів. Приблизно такий самий відсоток студентів ознайомлюється з силабусами та програмами дисциплін, які вивчатимуть протягом семестру. 95% відповіли, що ознайомлені з процедурами визнання результатів навчання, отриманих в інших закладах освіти, у неформальній (курси, семінари, вебінари тощо) системі освіти. 50% здобувачів освіти задоволені підходом щодо вибору варіативних дисциплін, тоді як 35% задоволені частково, 15% важко відповісти.

Стосовно рекомендацій щодо вдосконалення ОП можна виокремити такі: урахування досвіду викладання учителів-практиків; збільшення обсягу актуальної лексики; імплементування дисциплін, які б навчали праці у реаліях сучасносності, з урахуванням акцентування учнів на мобільних пристроях. Слід надати практичних знань щодо методів, навчальних матеріалів, які було б доцільно використати під час навчання людей з синдромом дефіциту уваги.

29037
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Лютий 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28