Рівень вищої освіти: другий (магістерський) рівень
Ступінь вищої освіти: магістр
Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність: 011 Освітні, педагогічні науки
Освітня програма: Соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю
Форма навчання: денна/заочна
Рекомендований перелік тем кваліфікаційних (магістерських) робіт на 2024-2025 н.р.
Василюк Т. Г. |
1. Консультативна робота соціального педагога закладу освіти в умовах воєнного стану. 2. Соціально-педагогічні аспекти організації дозвілля молоді з числа внутрішньо переміщених осіб. 3. Шляхи подолання освітніх втрат дітей з числа внутрішньо переміщених осіб. 4. Соціально-педагогічні умови подолання стереотипів щодо військових, які здобувають вищу освіту. 5. Роль Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) у допомозі дітям з прифронтових областей України. |
Размолодчикова І. В. |
1. Ігрові методики в соціально-педагогічній діяльності з клієнтами психологічної служби закладу освіти. 2. Вулична соціально-педагогічна діяльність в умовах промислового міста. 3. Комунікативний аспект надання соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання. 4. Етичні норми медіації у роботі представника соціально-педагогічної сфери. 5. Особливості міграції здобувачів освіти як педагогічна проблема. |
Шимко І. М. |
1. Соціалізація дітей з особливими потребами: українські підходи і міжнародний досвід. 2. Адаптація молоді до вищої освіти в Україні: соціально-педагогічні технології і міжнародні рекомендації. 3. Використання арт-терапії в соціально-педагогічній роботі з дітьми в Україні: порівняння з міжнародними практиками. 4. Соціально-педагогічні технології для підтримки підлітків у конфліктних ситуаціях. 5. Вплив цифрових технологій на соціально-педагогічну роботу з молоддю: українські інновації і міжнародні тренди. |
Лисоконь І. О. |
1. Розвиток гнучких навичок (soft-skills) у майбутніх педагогів для викладання дисциплін здоров’язберігаючого циклу. 2. Взаємодія соціальних інститутів освіти як фактор формування здорового способу життя у школярів. 3. Виховання громадянської позиції студентів педагогічних закладів вищої освіти. 4. Розвиток науково-методичної компетентності соціальних педагогів: управлінський аспект. 5. Розвиток соціальних ідей педагогіки партнерства як ключового компоненту Нової української школи. |