Непересічна подія, на яку з нетерпінням чекала все університетське студентсво, відбулася 12 грудня, – це був захід, на якому першокурсники демонстрували свої таланти. І знову студенти групи АЗЛ-25 довели, що вони талановиті, запальні, креативні, і що в усьому попереду – як у навчанні, так і мистецтві. Здобувачки Марія Сімакова, Діана Сужаєва, Єлизавета Швець, Крістіна Чудновець прийняли активну участь у вокальному факультетському номері. Вони поділилися своїми враженнями:
Марія Сімакова: «Дебют студентів – успіх, що сяє яскраво!» Таким був девіз концерту. Але вже після успішного виступу ми збагнули, що за цим яскравим моментом стоїть колосальна праця: нескінченні репетиції від світанку й до ночі, навіть без світла, але з величезним бажанням творити. Ми не шкодуємо жодної миті – адже кожен день підготовки подарував нам море емоцій, а сам виступ став справжнім святом душі. Це був неймовірний день, який залишиться в пам’яті назавжди!».

Діана Сужаєва: «Символічно, що дебют першокурсників асоціювався зі світлом і теплом. У наш складний час дуже важливо, що, попри всі негаразди, ми провели це свято музики і співу. А це означає, що студентська молодь здатна подолати всі перешкоди і реалізувати всі свої амбітні плани!»
Крістіна Чудновець: «Мені надзвичайно приємно, що у нас проводяться такі заходи. Під час репетицій ми маємо нагоду поспілкуватися зі своїми однолітками, і тим самим згуртовуємося і підтримуємо один одного, чого зараз так потребуємо. Також помітила, що такі зустрічі допомагають мені почуватися впевненіше і в навчанні».
Єлизавета Швець: «Я зрозуміла, що всі культурні заходи зараз так само необхідні, як і сам навчальний процес. Адже ми маємо можливості розвиватися всебічно, що знадобиться нам у подальшому. Я вважаю, що вчитель має не лише вміти навчати учнів, а й всіляко допомагати їм розвинути й інші таланти і здібності. Ми зараз самі опановуємо ці вміння, аби згодом застосувати у роботі з учнями».



Викладачі кафедри англійської філології вітають студенток із сценічним «світлим» дебютом і також з приємністю відзначають, що за чотири місяці навчання всі першокурсники стали невід’ємною частиною як родини АЗЛ, так і факультетської спільноти. Вони не лише демонструють знання і вміння у навчанні і філологічних конкурсах, а й виявляють готовність, бажання і навички, аби бути корисними у виховній і організаційній роботі кафедри, факультету і університету. Тож переконані, що формується колектив однодумців, здатний приймати виклики, справлятися з ними, співпрацювати, творити – СЯЯТИ, навіть у складні часи!
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 110




У грудні 2025 року відбулася зустріч представників ГО «Навчай для України» з бакалаврами та магістрами ОП «Англійська мова, зарубіжна література», під час якої було представлено програму СтудМентор. На зустрічі здобувачі дізналися як стати ментором для школярів; яку підтримку отримують учасники; чому це чудова можливість для професійного зростання.
Відгук здобувачки гр. АЗЛ-22 Марини Іванової: «Сьогодні я відвідала інформаційну зустріч програми СтудМентор від ГО «Навчай для України», і мої враження залишилися надзвичайно позитивними. Особливо мене вразила сама ідея програми – можливість розвивати себе, навчаючи інших. Під час зустрічі спікерка детально розповіла, як стати ментором для школярів з прифронтових областей, яку підтримку отримують учасники програми, та чому це справді чудова можливість для професійного зростання. Мені сподобалася чітка структура презентації та відкритість спікерки – вона з готовністю відповідала на всі запитання і створила дуже теплу атмосферу. Найважливішим для мене стало усвідомлення, наскільки це потрібно саме зараз. Підтримувати школярів під час війни в Україні – це не просто благодійність, це наш обовʼязок. Діти з прифронтових областей переживають надзвичайно складні часи, і можливість допомогти їм покращити знання зі шкільних предметів, підтримати їх морально та показати, що вони не самотні – це безцінно. Таким чином, це чудова можливість одночасно розвиватися, передавати знання та бути корисним суспільству. Рекомендую всім, хто хоче допомагати та зростати професійно, приєднатися до програми».
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 117

11 грудня 2025 року здобувачі освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 014 Середня освіта. Мова та зарубіжна література (англійська) вже другий день поспіль успішно захищають кваліфікаційні роботи з філології, зарубіжноі літератури і методик навчання англійської мови та зарубіжної літератури. З-поміж актуальних і запекло обговорюваних тем, представлених до захисту - особливості вживання англійських неологізмів та фразеологічних адвербів, психологія дитини війни, вивчення творів античності у 5-9 класах ЗЗСО, використання соціокультурної лексики, формування медіаграмотності на уроках англійської мови. Попри періодичні проблеми зі звʼязком і шалене хвилювання, студентам вдалося продемонструвати достатній і високий рівень знань під час презентування власного дослідження і надання відповідей на запитання державної атестаційної комісії.
Бажаємо нашим випускникам професійних успіхів, творчого розвитку і генерування неординарних ідей у царині освіти!
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 188




10 грудня 2025 року відбулася урочиста подія, присвячена оприлюдненню результатів дослідження здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014.02 Середня освіта. Мова та зарубіжна література (англійська). У захисті кваліфікаційних робіт взяли участь голова державної екзаменаційної комісії - к.пед.н., доц. кафедри англійської філології - Ірина Дирда, декан факультету іноземних мов, доктор філософії - Катерина Гостра, завідувачка кафедри англійської філології, к.пед.н., доц. Олександра Пальчикова, завідувач кафедри перекладу та словʼянської філології, к.філол.н., доц. Микола Дудніков, керівники досліджень з кафедр англійської філології, англійської мови з методикою викладання, перекладу та словʼянської філології, а також гості - к.тех.наук, засновник Mother tongue school - Вадим Харламенко і доктор філософії, вчитель англійської мови Криворізького ліцею #24 - Наталія Журавель. Попри хвилювання та непередбачувані умови, усі здобувачі освіти на «відмінно» презентували свої праці та надали вичерпні відповіді на запитання членів комісії.
Сподіваємося, що компетентності, набуті під час 1,5-річної подорожі стежками знань магістратури допоможуть випускникам у педагогічній діяльності та сприятимуть карʼєрному зростанню. То ж, бажаємо успіхів у царині навчання й викладання та вдячних учнів!
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 360


4 та 5 грудня 2025 року здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти успішно склали комплексний кваліфікаційний іспит зі спеціальності, що складається з 3 питань із дисциплін: «Сучасна англомовна комунікація», «Зарубіжна література: основні етапи та тенденції розвитку», «Новітні тенденції методики навчання іноземних мов» та «Інноваційні технології навчання зарубіжної літератури». Попри складні організаційні умови та сильне хвилювання магістри успішно впоралися з поставленими завданнями, а саме: відповідали на запитання білету та, за потреби, на додаткові запитання екзаменаційної комісії. На іспитах були присутні стейкхолдери ОП Англійська мова, зарубіжна література - Журавель Наталя Вікторівна, PhD у галузі "Освітні, педагогічні науки", вчитель Криворізького ліцею № 24 та Харламенко Вадим Юрійович, кандидат технічних наук, доцент кафедри автоматизації, комп'ютерних наук і технологій, засновник школи іноземних мов MT School.
Вітаємо здобувачів освіти з проходженням першого етапу атестації та з нетерпінням чекаємо на оприлюднення результатів кваліфікаційних робіт!
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 328

Напередодні проведення кваліфікаційних іспитів для груп АЗЛм-24 та ЗАМм-24 були організовані консультації за участю викладачів, голови екзаменаційної комісії Дирди І.А. та гаранта освітньої програми «Англійська мова, зарубіжна література» Пальчикової О.О.. Під час зустрічей було акцентовано увагу на ключових організаційних моментах, що стосуються структури, процедури та регламенту складання іспиту.
Учасникам детально пояснили порядок проведення кваліфікаційного іспиту в дистанційному форматі, зокрема правила підключення, вимоги до технічного забезпечення, алгоритм виконання екзаменаційних завдань та умови академічної доброчесності. Студенти мали можливість поставити питання щодо особливостей підготовки, організації процесу та дій у разі виникнення технічних збоїв під час іспиту. Викладачі надали вичерпні рекомендації та підкреслили важливість відповідального підходу до складання фінальних випробувань.
Проведені консультації сприяли підвищенню поінформованості здобувачів та створенню комфортних умов для підготовки до кваліфікаційних іспитів. Завдяки відкритому діалогу зі студентами та чітким поясненням усіх організаційних аспектів майбутні випробування стали більш зрозумілими й передбачуваними.
Бажаємо здобувачам упевненості, зосередженості та успішного складання іспитів!
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 318


1 грудня 2025 року відбулася Звітна конференція з виробничої педагогічної практики у ЗО для студентів магістратури другого року заочної форми навчання групи ЗАМм-24. Захід, пройшов у форматі онлайн-конференції, де були присутні здобувачі, завідувач кафедри англійської філології Пальчикова О.О., керівник практики Шуміліна І.П., керівники баз практик (О. Мельник – завуч з навчально-виховної роботи Криворізького ліцею № 71 Криворізької міської ради; Н. Морозова – завуч з навчально-виховної роботи Криворізького ліцею академічного спрямування «Міжнародні перспективи» Криворізької міської ради). Здобувачі звітували про проходження практики, керівник практики Шуміліна І.П. прокоментувала процес проходження практики здобувачами як успішний (11 здобувачів – 2 з них проходили практику на постійному місці працевлаштування - отримали позитивні оцінки). На особливу увагу заслуговують виступи керівників баз практик О. Мельник та Н. Морозової; вони зазначили певні труднощі, з якими стикалися здобувачі під час практики, та практичні шляхи їх подолання. Вони надали цінний зворотний зв'язок щодо професійних якостей та адаптивності студентів у реальному освітньому середовищі, високо оцінивши їхню включеність та методичну підготовку. У цілому, звітна конференція підтвердила, що магістранти групи ЗАМм-24 успішно пройшли виробничу педагогічну практику у ЗО, з чим іх і вітаємо!
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 41

Криворізький державний педагогічний університет здобув чергове міжнародне визнання! Студентка 2-го курсу факультету іноземних мов Катерина Кайдаш (спеціальність «Середня освіта. Англійська мова та література», група АЗЛ-24) виборола 2-е місце у престижному III International Digital Storytelling Contest.
Конкурс, організований Сумським державним педагогічним університетом за підтримки Regional English Language Office, US Embassy Ukraine, Childhood Education International (USA) та інших міжнародних партнерів, був присвячений темі “Life stories to heal and inspire from those who teach and learn English”. Його мета – показати значення професії вчителя англійської мови та роль цифрових технологій у розкритті творчості й особистісного зростання.
Робота Катерини вразила журі високим рівнем англійської, креативністю та сильним мотиваційним меседжем. Досягнення стало можливим завдяки професійному супроводу викладачки Шуміліної І.П., викладача кафедри англійської філології.
Це вагоме міжнародне «срібло» підкреслює якість підготовки майбутніх фахівців у КДПУ та надихає студентів університету на нові звершення. Щиро вітаємо Катерину та її наукову керівницю з заслуженою перемогою!
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 263

28 листопада здобувачі першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти ОП «Англійська мова, зарубіжна література» мали честь бути запрошеними на відкритий науковий семінар, проведений І. Мінтій - к. пед. н., доц., старшим дослідником, старшим науковим співробітником відділу відкритих освітньо-наукових інформаційних систем Інституту цифровізації освіти НАПН України (м. Київ). Тема доповіді - «Методика розвитку цифрової компетентності науковців щодо роботи з наукометричними базами даних у контексті підвищення якості наукових досліджень» присвячена актуальним питанням підвищення якості наукових досліджень в умовах цифровізації.
Учасники семінару детально ознайомилися з алгоритмами ефективного використання провідних наукометричних платформ, зокрема Scopus та Web of Science. Були розглянуті такі критично важливі питання: стратегії пошуку (етодика використання булевих операторів та фільтрів для максимально точного відбору релевантної та авторитетної літератури); оцінка якості джерел (розуміння та практичне застосування наукометричних показників, таких як Імпакт-фактор, CiteScore та h-індекс для вибору високорейтингових публікацій (зокрема Q1 та Q2); академічна доброчесність (підвищення навичок критичної оцінки наукових джерел та уникнення недобросовісних публікацій). Це чудова можливість для всіх, хто прагне розвинути свої навички роботи з науковою інформацією та підвищити свій рівень цифрової компетентності – критично важливої для успішного написання курсових, дипломних та магістерських робіт.
Студентка гр. АЗЛм-25 М. Бабаченко прокоментувала участь у семінарі так: "Від імені всіх присутніх студентів магістратури групи АЗЛм-25, дозвольте висловити глибоку подяку Кафедрі англійської філології за організацію цього надзвичайно просвітницького наукового семінару. Доповідь Ірини Мінтій стала справжнім інтелектуальним дороговказом у світі академічної роботи».
Викладацький склад кафедри англійської філології долучається до слів подяки студентства і з нетерпінням чекає на подальшу плідну співпрацю у царині цифрової освіти
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 318
26 листопада 2025 року студенти факультету іноземних мов Криворізького державного педагогічного університету провели профорієнтаційний онлайн-івент “Thanksgiving Day Celebration!” для учнів 10–11 класів міста Кривого Рогу. Попри тимчасові перебої зі світлом, команда студентів зуміла створити теплу, дружню атмосферу та подарувати старшокласникам можливість цікаво й корисно провести час, занурившись у традиції одного з найважливіших американських свят.
Вивчення англійської мови неможливе без глибокого розуміння культури країни, мова якої вивчається. Саме тому День Подяки, що має багатовікову історію, став чудовою нагодою для культурного занурення, обміну знаннями та живого спілкування англійською мовою.
Інтерактивна програма була насиченою та різноманітною. Учасники дізналися цікаві факти про історію Thanksgiving Day, розширили свій тематичний словниковий запас, взяли участь у міні-іграх та тематичних мовних активностях, спілкувалися англійською у невимушеній атмосфері.
Головною метою заходу було надати школярам можливість активно практикувати англійську та відчути себе частиною студентської спільноти факультету іноземних мов КДПУ. Завдяки ентузіазму учасників та злагодженій роботі студентів ця мета була успішно досягнута.




Відгуки студентів-організаторів івенту (Іванова М., Малишенко В., гр. АЗЛ-22): «Ми, студенти, хочемо висловити щиру подяку всім, хто долучився до нашого профорієнтаційного онлайн-івенту “Thanksgiving Day Celebration!”. Ми надзвичайно раді, що, незважаючи на всі виклики сьогодення, зокрема тимчасові перебої зі світлом у місті, ми змогли зібрати у Zoom зацікавлених учнів з усього міста. Ми побачили щирий інтерес школярів, їхнє бажання вдосконалювати англійську мову та відкривати нові культурні горизонти. Це стало найкращою винагородою для нас».
Захід пройшов натхненно, змістовно та залишив у всіх учасників багато позитивних емоцій. Щиро дякуємо школярам за активність і зацікавленість.
З нетерпінням очікуємо нових зустрічей та запрошуємо майбутніх абітурієнтів долучатися
до нашої дружньої університетської родини!
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 583










