Кафедра декоративно-прикладного мистецтва та дизайну
Факультет мистецтв

 

 

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ОПИТУВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ СТУПЕНЯ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ

Картинка на сайт Анкетування 

 

1. ПРО ЯКІСТЬ ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН НА ТРЕТЬОМУ РІВНІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Задля проведення моніторингу якості викладання навчальних дисциплін на третьому рівні вищої освіти з 20 лютого по 27 лютого 2024 року проводилося опитування здобувачів ступеня доктора філософії всіх освітньо-наукових програм університету, запрошували також долучитися випускників.

Анкету розміщено у системі управління електронними навчальними курсами університету на платформі MOODLE у рубриці «Категорії курсів» - «Загальноуніверситетські кафедри та відділи» - «Навчально-методичний відділ» - «Опитування» - «Опитування про якість викладання навчальних дисциплін».

АНКЕТА

На питання анкети отримали 172 відповіді. 01 березня 2024 року результати опитування розіслано завідувачам профільних кафедр та кафедр, які забезпечують освітній процес на третьому рівні вищої освіти для подальшого аналізу та обговорення на засіданнях кафедр.

РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ СТУПЕНЯ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ ПРО ЯКІСТЬ ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН

Тут ми наводимо узагальнені результати, тобто відповіді здобувачів освітньо-наукових програм, які засвідчують, що форми навчання і викладання на третьому рівні вищої освіти в університетській практиці сприяють, по-перше, досягненню цілей та програмних результатів навчання, по-друге, відповідають вимогам «аспірантоцентрованого» підходу, і , насамкінець, - відповідають принципам академічної свободи, академічної етики, академічної толерантності. Здобувачі ступеня доктора філософії мають свої власні унікальні потреби, свій власний професійний/науковий досвід, а отже, сприймаються викладачами як відповідальні і автономні учасники освітнього процесу. Методи навчання і викладання базуються на принципах свободи слова і творчості, проведення наукових досліджень і використання їх результатів у практичній діяльності.

Відповіді здобувачів свідчать, що знання, інформація, що надається їм на заняттях з нормативних навчальних дисциплін є доступною, зрозумілою і вчасною, допомагає у підготовці, організації та проведенні дослідження, аналізі отриманих результатів та їх висвітленні у наукових публікаціях.

Оцінювання здобувачів відбувається за чіткими і зрозумілими критеріями, які заздалегідь оприлюднюються на кафедральних сторінках у силабусах та робочих програмах з кожної дисципліни, а також викладачами на перших заняттях. Це стосується як поточного, так і підсумкового контролю.

Як зазначено у відповідях здобувачів, освітня компонента взаємопов'язана з науковою, тобто здобувачі усвідомлюють, що зміст навчання пов'язаний із тематикою досліджень. Вони високо оцінюють практичну цінність дисциплін, запропонованих освітньо-науковими програми, для підготовки до професійно-наукової діяльності.

Отже, запропоновані до вивчення дисципліни: 1) відповідають науковим інтересам здобувачів; 2) забезпечують розуміння теоретичних засад наукового пошуку, методології наукових досліджень; 3) сприяють набуттю універсальних навичок науковця, зокрема, застосовувати інформаційні технології в педагогічній та дослідницькій діяльності, організовувати та проводити навчальні заняття, писати грантові пропозиції; 4) удосконалюють навички академічного письма як рідною, так і іноземною мовами, 5) якісно і повноцінно готують здобувачів до майбутньої дослідницької та викладацької діяльності.

2. МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТНЬО-НАУКОВИХ ПРОГРАМ УНІВЕРСИТЕТУ

Задля моніторингу якості освітньо-наукових програм, для перевірки їх збалансованості та ефективності з 28 лютого по 01 березня 2024 року проведено опитування здобувачів ступеня доктора філософії всіх років навчання та випускників (за можливості) всіх освітньо-наукових програм.

АНКЕТА

В опитування взяли участь 74 особи ( 49 – денної форми здобуття освіти, 20 – заочної; 5 — поза аспірантурою).

За роками навчання: Перший – 23; другий – 15; третій – 14; четвертий – 10; випускники – 12.

За освітньо-науковими програмами:

Освітні, педагогічні науки — 19;

Дошкільна освіта — 5;

Методика навчання іноземних мов — 5;

Педагогіка музичного мистецтва — 5;

Професійна освіта (Комп'ютерні технології) — 12;

Українська мова та література — 3;

Психологія — 8;

Соціологія — 7;

Фізика — 10.

РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ ЩОДО ЯКОСТІ ОСВІТНЬО-НАУКОВИХ ПРОГРАМ УНІВЕРСИТЕТУ

04 березня 2024 року результати опитування розіслано завідувачам профільних кафедр та гарантам освітньо-наукових програм для подальшого аналізу та обговорення на засіданнях кафедр та в робочих групах з перегляду освітніх програм. Узагальнені результати опитування доповідались на нараді при проректорові з наукової роботи 06 березня 2024 року. Рекомендовано врахувати результати опитування при підготовці проєктів оновлених освітньо-наукових програм.

Здобувачам було запропоновано оцінити наведені критерії за п'ятибальною шкалою , від 1 до 5 (1 — дуже погано, 2 — погано, 3 — задовільно, 4 — добре, 5 — дуже добре), за необхідності дати розгорнуту відповідь.

 АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ОПИТУВАННЯ

25780
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Серпень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31