31 жовтня 2024 р. відбулось розширене засідання робочої групи ОП «Історія та громадянська освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі стейкхолдерами й роботодавцями.
Порядок денний:
1. Про внесення змін та доповнень до ОП «Історія та громадянська освіта» (2021, 2023);
2. Про відповіді на зауваження/рекомендації надані стейкхолдерами, роботодавцями, здобувачами освіти на проект ОП «Історія та громадянська освіта» (2024);
3. Про результати проходження акредитації ОП «Історія і суспільствознавчі дисципліни» ОП «Історія і суспільствознавчі дисципліни» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та план- графік виконання рекомендацій за підсумками акредитації.
4. Різне
Склад робочої групи:
Ірина Селищева, к.пед.н., старший викладач кафедри історії (керівник групи, гарант освітньої програми); Лілія Задорожна, к.пед.н., доцент кафедри історії; Ігор Панафідін, к.філос.н., старший викладач кафедри історії; Денис Войтович, керівник районного методичного об’єднання вчителів історії, правознавства, громадянської освіти Саксаганського району (м. Кривий Ріг), вчитель історії Криворізької загальноосвітньої школи № 120 Криворізької міської ради Дніпропетровської області; Станіслав Черниш, здобувач першого (бакалаврського) рівня вищої освіти факультету географії, туризму та історії Криворізького державного педагогічного університету.
Окрім робочої групи на засіданні були присутні:
Наталя Печеніна, к.іст.н., доцент, завідувачка кафедри історії, Віта Щукіна, директор Криворізької гімназії № 51, Криворізької міської ради Дніпропетровської області; Оксана Кушнір, заступник директора з науково-методичної роботи Криворізького ліцею № 24, Криворізької міської ради Дніпропетровської області; Віталій Зуй, вчитель історії Криворізького природничо-наукового ліцею, Криворізької міської ради Дніпропетровської області; Михайло Сазонов, спеціаліст з навчання та розвитку співробітників Школи програмування та робототехніки Robocode.
У фокусі уваги було питання організації педагогічної практики. Присутні ознайомились із рекомендаціями, наданими ГЕР та стейголдерами. Обговорили можливі варіанти вдосконалення виробничої педагогічної практики в закладах освіти.
Вчителі-практики поділилися своїми професійними та кар’єрними досягненнями, окреслили можливі ризики та перспективи для випускників даної програми.
Було відмічено позитивний досвід підтримки та взаємодії зі стейкхолдерами гаранта, науково-педагогічних працівників, що викладають на ОП; залученість здобувачів та стейкголдерів до наукових, практико-орієнтованих заходів з метою розвитку їх компетентностей та управління власними знаннями.
Учасники зустрічі активно долучались до обговорення поточних питань.
Під час засідання були визначенні конструктивні пропозиції щодо удосконалення та покращення якості підготовки майбутніх фахівців із урахуванням необхідних компетентностей; висловлено чимало пропозицій щодо подальшої співпраці.