Доценти кафедри англійської філології А. Томіліна та М. Малоіван прийняли участь у вебінарі "Getting Better Outcomes from your Outcomes. Visible Outcomes - Making Learning Visible (and successful)" від Г'ю Деллара та Алекса Уоррена при підтримці видавництва "Лінгвіст".
Г’ю Деллар є автором, викладачем і інструктором із понад двадцятирічним досвідом у цій галузі . Він також є співзасновником Lexical Lab і співавтором методичної книги «Teaching Lexically» . Г’ю проводив тренінги для вчителів у більш ніж двадцяти країнах, включаючи Бразилію, Мексику, Перу, Іспанію, Італію, Японію та Україну, де говорив на такі широкі теми, як природа англійської мови як lingua franca, використання та зловживання корпусами, підходи до викладання граматики та лексики та багато інших . Він є співавтором серії Outcomes і Perspectives, обидві опубліковані National Geographic Learning . У цьому практичному практичному занятті він розглянув деякі принципи, за якими він викладає, чому він прийшов до цих переконань і як їх можна застосувати до роботи з матеріалами серії Outcomes. Серед іншого, він розглянув, як пояснювати, ілюструвати та використовувати різні методи для розширення нового вокабуляру; як спонукати до їх активного вживання у своєму мовленні; підходи до корекції тощо.
Алекс Уоррен є тренером вчителів, який пройшов навчання DELTA, з більш ніж 20-річним досвідом роботи в ELT в якості вчителя, тренера вчителів та академічного директора. Він виступав у понад 50 країнах Європи, Африки, Близького Сходу, Латинської Америки та Азії. Наразі Алекс є старшим академічним консультантом ELT для National Geographic Learning. Дослідження давно довели, що наочність навчання має значний вплив на успішність учнів, але як ми можемо включити це в урок англійської мови? На прикладах із останнього видання серії результатів навчання National Geographic на цій зустрічі він дослідив, як, поєднуючи низку видимих стратегій навчання, можливо сприяти розвитку учнів, самостійності та успішним результатам.
За результатми вебінару було присвоєно сертифікати.