ОСВІТНЬО-НАУКОВА ПРОГРАМА
011 Освітні педагогічні науки
2022 - 2023 н.р.
Рівень вищої освіти |
третій (освітньо-науковий) |
Ступінь вищої освіти |
доктор філософії (PhD) |
Галузь знань |
01 Освіта/Педагогіка |
Спеціальність |
011 Освітні, педагогічні науки |
Нормативні компоненти ОНП |
|||
Універсальний складник |
|||
ОК1. |
Сучасна наукова філософія |
покликання | |
ОК2. |
Іноземна мова академічного спрямування |
покликання | |
ОК3. |
Сучасні інформаційні технології в науковій та педагогічній діяльності |
покликання | |
ОК4. |
Академічне письмо та риторика |
покликання | |
ОК5. |
Менеджмент наукової та інноваційної діяльності |
покликання | |
ОК.6 | Наукові засади організації педагогічної діяльності | робоча програма | силабус |
Спеціальний складник |
|||
ОК.7 |
Методологія педагогіки: теоретичний та прикладний аспекти |
||
ОК.8 |
Педагогічний самоменеджмент |
силабус | |
ОК.9 |
Науково-викладацька практика |
||
Вибіркові компоненти ОНП |
|||
Універсальна складова |
|||
ВК.1 |
Методологія та організація наукових досліджень / Етика професійного дискурсу / Трансформація освіти в сучасному суспільстві |
||
Спеціальна складова | |||
ВК.2 | Методика організації історико-педагогічних досліджень | силабус | |
Методика організації науково-педагогічних досліджень | силабус | ||
Педагогічний дизайн | силабус | ||
ВК.3 | Дидактика вищої школи | силабус | |
Методологічна культура педагогічної діяльності | силабус | ||
Моніторинг та діагностика якості освіти | силабус | ||
ВК.4 | Гендерний вимір історії та теорії педагогіки | силабус | |
Педагогічна компаративістика | силабус | ||
Інноваційна педагогічна діяльність фахівця | силабус | ||
Актуальні питання дидактики | силабус |